Herkese merhaba.
Oy ve yorumlarınız benim için çok kıymetli.
Ve bekliyorum.
Keyifli okumalar
BÖLÜM 5
GÜNAHKÂRIN SONU
PLAYLİST
"Cem Adrian-Zincir"
"15 Aralık 2020 Sabah"
SAAT, 07:00
KARS/ MERKEZ
"Yalnızca sevgi ve ölüm her şeyi değiştirebilir."
🎨 @letter_magic
Korhan Karaca'nın anlatımıyla.
Yer: Gizli Yer Altı Mahzenleri
Üç gün oldu.Ölümlerden ölüm beğenilen kahrolası üç gün oldu ama ben hiçbir şey bulamadım.
Akrep ve yelkovanın her hareketi kalbimin ezilip büzülmesine neden oluyor. Her nefesim onun son nefesiymiş gibi alıyordum. Ben daha doğrusu biz ufku sislerden görülemeyen bir denizin ortasında savunmasızca can çekişiyorduk. Aramızdaki tek fark ben her an ölecekmişim gibi bir korkuyla yerimde çakılı değildim.
Ne boktan bir şeydi bu böyle!
Bu zamana kadar olması gerekeni yaptım. Yap dediler yaptım, öldür dediler öldürdüm ama onların hepsini bedellerini ödetmek için yapmıştım. Günahkârların canını yakıp almıştım. Şimdi ise benim günahlarımın bedelini masum biri ödüyordu, can çekişe çekişe, yavaşça..
Sırf benimle evli diye onun hayatını akrep gibi sokup zehrini bedeninde gezdirtmişti biri ya da birileri. Bana yapmaları gerekirken hem de...
Bir seçim yapmam gerekiyordu. Masum birini mi kurtarmalıyım yoksa abimin yerine göz koyan onu zehirleyip öldürme planlarını kuran ama başarıp başaramadığını bilmediğim babamı mı?
Bu sorunu cevabı için karşımda yüzü çuvalla kapatılmış, elleri bağlı oturana kaydı.
Babam Ragıp Karaca.
Sesimi çıkarmadan girdim mahzene sadece ikimiz vardık. Ne konuşulacaksa sadece ikimiz duyacaktık.
"Siz benim kim olduğumu biliyor musun leş köpekler! Ragıp Karaca'yım, aşiret ağasıyım ben! Benim kılıma zarar gelsin yerin dibine gömerim sizi! Çıkarın beni buradan!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİŞAN
Ficção GeralEvlilikte keramet var dediler, Allah şifasını verir dediler, Ceset oldum. Gelin oldum. Sevildim sandım. Yalan oldum. Ben Zişan, Herkesin günahı oldum. Çetrefilli Sırlar Serisi -1 ORİJİNAL KURGUDUR!! Kapak tasarımı bana aittir💖 Yazılma Tarihi: 28.1...