Eğlence için yaptım ve hoşuma gitti. Umarım sizinde hoşuna gider. İyi okumalarr apeıepwkekğwkfS/E: Sizsiniz
G: GüvenlikO hep duyduğun Arkham akıl hastanesinin önündeydin ama bu sefer ziyaret veya başka bir sebep için değil...
Gerçekten büyük bir binaydı ve binanın içine girip güvenlikler seni odana götürene kadar etrafı inceledin.
G:1 saat sonra öğlen yemeği vakti ilk günün olduğu için bugün yolu ben göstericem mahkum 1342.Dedikten sonra demir parmaklıkları kapatıp kilitledi. Etrafında baktıktan sonra bütün bu olanlar sana çok komik geldiği için gülmeye başladın. Sonuçta insanları doğrayıp kanalizasyona atan bir suçluğu öldürmüştün. Cinayet cinayettir ama küçük bir çocuğa zarar vermek üzereyken gördüğün için yanından ayırmadığın silahınla ateş etmiştin ve tabii ki ruhsatsız silahtı tanrı aşkına Gothamdan bahsediyoruz , ruhsat kimin umurunda? Ve tabii önceden yaşadığın depresyon krzi ve öfke patlamalarının da burda olmanda etkisi vardı. Tabii 12 yaşında yaşadığın bir olaydı ama yine de burdaydın.
Neyse olan oldu dermişcesine omzunu silkeledikten sonra odayı biraz daha incelemeye başladın ve yanında getirdiğin bir kaç parça eşyayı da "yerleştirdin". Kendi yatağına göre çok alçak olan yatağına uzandın ve yemek zamanı gelene kadar "gözlerini dinlendirdin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEROME VALESKA (JOKER)
FanfictionJerome'u çok seviyorum ben de böyle bir şey yaptım işte okuyun seversiniz