BERAT ÖZÇELİK-
19 yaşında,melek ile kardeşler.şakacı ve komiktir,helede hazal'ı gıcık eden kişiler araında ilk sıralardadır.Damla ile iyi anlaşır.Murat ile uzun süredir arkadaştır,fakat japonya'dayken pek görüşmemişlerdir.okuluna burada devam edecekir,hazal ile aynı okulda...
...
MELEK ÖZÇELİK-
19 yaşında üniversite öğrencisi.Berat ile kardeşler,neredeyse berat kadar komiktir.Damla ile birbirlerine saçma sapan şakalar yaparlar.Hazal ile beraber erkek keserler.
...
AKAY ÖZÇELİK-
20 yaşındadır.erken eğitim aldığı için holdingte çalışıyordur.hazal içim iyi bir kuzen ve iyi bir sırdaştır.
...
ARDA ÖZÇELİK-
19 yaşında akay ile kardeş,izmirden kocaeliye taşındılar.hazal ile aynı okulda okuyacaktır.berat ile beraber hazalı kızdırmaya bayılır.
...
GÜRSEL ÖZÇELİK-
51 yaşında,melek ve beratın babası.holdingte önemli başlardan biri,aynı zamanda hazal'ın en büyük sırdaşı.
...
SELMA ÖZÇELİK-
46 yaşında,melek ve berat'ın annesi.hazalın ise yengesi(en sevdiğim yengem,birtanemm)ayşe özçelik ile arası çok iyidir.
...
MALİK ÖZÇELİK-
50 yaşında.akay ve ardanın babası.şirkette çalışıyor.hazal ile araları çok güzel değildir.
...
YASEMİN ÖZÇELİK-
43 yaşında,malik özçeliğin karısı.akay ve ardanın annesi.
...
NOT- ŞİRKET MİRASCISI 5 KUZENDİR.3 AMÇA ŞİRKETİN BAŞINDADIR.KARILARI İSE EV KADINIDIR,FAKAT 3 YENGEMİNDE ORTAK MODA EVİ VARDIR.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik( Düzenleniyor)
Fanfiction"Bana zarar veriyorsun"dedi sessizce Murat,ona zarar mı veriyordum? O kadar uğraştığım halde bana bunlarımı söylüyor,"Birşey mi söyledin?"masumca bana bakıp"Hayır"dedi.