O kadar uzun zaman geçmişti ki,onca badire'yi atlatmıştık ki.Yıkılmamıştık hep ayakta durmuştuk.
~~~
Yatağımdan kalktım ve ayılmak için kafamı bazanın başlığına dayadım, Şirkette işlerim vardı o yüzden olduğundan erken kalkmıştım. Hemen dolabımın önüne gittin ve iş için en uygun kıyafetimi aldım ve giydim.Daha sonra gerekli işlerimi tamamlayıp abimin odasına geçtim.Ayı hala uyuyordu ve şuan gülmemek elimde değildi,şuan ki pozisyonu çok güzeldi bu anı ölümsüzleştirelim değil mi?
Odamdan makyaj çantamı aldım ve içinden eyelineri'mi aldım ve abimin kaşlarını birleştirdim.Kırmızı rujumu aldım ve dudaklarıma sürdüm daha sonra uzun saçları içinde saçlarını bağladım.
Daha sonra arkamda iz bırakmadan odadan çıktım.Odamdan telefonumu aldım ve aşağıya indim.
Annem,babam ve babaannem masada oturuyordu,onlara göz kırptım ve konuşmaya başladım.
Hazal-Günaydın sultanlarım ve prensim 😇
Sanada Ayşe sultanım.Ayşe sultan-Günaydın kuzum.
Babam-Kızım bu mutluluğunu neye borçluyuz?
Hazal-Şirket yasağımı kaldırdın ya baba 😁
Annem-hadi gel otur,sonra gidersin şirketine.
Annem şirketine deyince gülümsemiştim.Hemen telefonumu ve çantamı masaya koyup yemeğime döndüm, daha portakal suyumu yudumlayamadan abimin bağırışlarıyla titredim. Şimdi yandık!😖
Erdem-HAZALLL! SENİ BİR ELİME GEÇİREYİM🤬.
Babam- Oğlum bu halin ne senin?
Erdem - Ben uyurken hazal yapmış baba,seni elime geçirince o makyaj malzemelerini sana yediricem.
Hemen masadan kalktım ve babamın arkasına sığındım.
Hazal-Benim yaptığımı nerden biliyorsun ki?
Erdem-Başka kim yapıcak,annem mi,babaannem mi yoksa Ayşe sultan mı?
Hazal- İyi ki bir şaka yaptık püh sana .
Abim merdivenlerden bağırırken kaşla göz arası evde çıktım.
Hazal-Bay bay canım ailem,helede canım abimmm.
Erdem-Buraya gel he-
Abim bağırmadan kapıyı kapattım,ve aşağıya indim arabada oturmuş Salih abinin yanına gittim.
Hazal-Salih abi beni şirkete götürümüsün?
Salih abi-tabi.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik( Düzenleniyor)
Fanfiction"Bana zarar veriyorsun"dedi sessizce Murat,ona zarar mı veriyordum? O kadar uğraştığım halde bana bunlarımı söylüyor,"Birşey mi söyledin?"masumca bana bakıp"Hayır"dedi.