O ZAMAN BENİ UNUTURSUN!💞

619 24 0
                                    

Uykumdan sıçrayarak uyanmama sebep olan gürültü Murat'tı. Elindeki poşetleri Almam için yere koydu,anlamazmışcasına ona baktım.

Murat-Poşetteki malzemeleri yerine yerleştir.

Yavaşça eğildim ve beyaz market poşetlerine dokundum,ona bağırıp çağırmak istedim fakat yapamadım.

Murat-Buzdolabına koyulması gerekenleri buzdolabına diğerlerini şuraya koy.

Patates,domates,salça,tavuk,makarna,soğan,kola ve ayran gibi daha niceleri... Aldığı yiyecek ve içecekleri yerine yerleştirdim.

Murat-Tavuk ve salçayı bana ver.

Elimdeki kolayı buzdolabına koyup masanın üzerindeki tavuk'u ve salça kutusunu ona verdim.Yemek mi yapacaktı?

Hazal-Sen yemek yapmayı nerden öğrendin?

Murat-Öğrenmem gerekti öğrendim.

Hazal-Murat senin neyin var?

Diye sordum.Uzun süre boyunca sustu bende dolabı kapattım ve cevap beklercesine ona döndüm.Dudaklarını araladı,

Murat-Sen benim gözümde nesin hazal?
Hazal-(kaşlarını çatarak) insan!

Diye cevapladım.Dilini şıklatıp cevap verdi.

Murat-Sen benim gözümde bir insan değilsin hazal?

Dedi.Cümlesini hakaret olarak anlayıp, tavrımı ortaya koyacaktım ki,

Murat-Sen benimsin.

Diye devam edince koyamadım.

Murat-Sana kim benimsin diye sesleniyor? Ben.Sen kiminsin? Benimsin. O halde niye benimmişsin gibi davranmıyorsun.

Hazal-(anlamayarak)Nasıl yani?

Murat-Eğer gerçeksen benimsen,benimmiş gibi davran.

Hazal-Açık konuşurmusun?

Murat- Benim dışımda hiçbir erkekle samimi olmayacaksın.Şort,dar ve kısa elbiseler giymeyeceksin.Ben sana git desemde gitmeyeceksin,Sus desemde susmayacaksın.Hep yanımda olucaksın ve hep beni seviceksin.

Ciddiyetle söylediği sözlerden sonra alaycı bir ifadeyle konuştum.

Hazal-bunları neden yapacakmışım!

Murat-Çünkü ben istiyorum.

Hazal-Peki ya bunları yapmazsam.

Dudaklarını araladı ve konuştu.

Murat- O zaman beni unutursun.
Ciddiye almıştım ve susmuştum,onu bir daha kaybetmek istemiyordum.

...

zoraki evlilik( Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin