RÜYAYMIŞ💞

1.1K 34 0
                                    

Birden ayağı dikilmiştim,rüyamıydı şimdi bu.öyle çok bağırmıştımki murat'ta yanıma gelmişti.

Murat-hazal iyimisin?
Hazal-i-iyiyim.
Murat-kabusmu gördün?
Hazal-e-evet.
Murat-bana anlatabilirsin!

Hazal-b-ben senden h-hamileymişim,biz s-seninle kavga ediyoruz ve ben kendime z-zarar veriyorum. K-kolumu kesiyorum,sen bana çok bağırıyorsun,kızıyorsun.

Murat-ben sana bağıramam,sana kıyamam Hazal.

Hazal-sonra oğlum h-hareket etmiyor sonrada doğum yapıyorum işte.(ağlıyordum)

Murat-hazal kabus  sadece,ben senin yanındayım.

Hazal-aslında ben ona zarar verememki,o benim miniğim.B-ben oğluma zarar vermem.

Murat-erkek bide ha?

Hazal-erkek evet.!

Murat-gel surda,işimize koyulalım.erkek çocuk doğana kadar çabalarız.

Hazal-erkek çocukları seviyorum.

Murat-seni seviyorum.

Telefon çalar

Hazal-alo damla.

Damla-hazal ben parktayım gelir misin?

Hazal-damla sesin iyi gelmiyor iyi misin?

Damla-lütfen gel,seninle dertleşmem lazım...

Hazal-tamam geliyorum.

Kapandı...

Hazal-bebim çıkmam lazım,damlayla beraber parktayız.

Murat-tamam,bende çıkıcam.

Hazal-çıkarsan giyinicem.

Murat-gerek yoktu.

Hazal-ÇIK DIŞARı

Murat- sanki hiç görmediğim şey,tamam çıkıyorum.

Murat- sanki hiç görmediğim şey,tamam çıkıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


....

    Karşımda salıncakta sallanan bir adet damla buldum.beni bulduğu gibi koşarak bana sarılmıştı,cennet yüzlüm benim.onu kendi yüzüme doğru çekmiştim,ama tahmin ettiğim gibi yüz şekli göremedim damla ağlıyordu.

    Onu kim hangi cürretle ağlatırdı....

Hazal-meleğim niye Ağlıyorsun?

Damla-ben senden ç-çok özür dilerim

Hazal-niye benden özür diliyorsun.

Damla-abine aşık oldum lanet olsunki abine aşık oldum,binlerce kez özür dilerim.

Damlanın söyledikleri sinirlerine dokunuyordu,bana erdemin ona neler yaptığını anlatmıştı.ben dayanamadım ve damlanın kolundan tutup onu arabaya bindirdim ve bizim eve getirdim.damla ne kadar yapma diye yalvarsada hiçbirşey yapmadan duramadım.

Hazal-AÇIN KAPIYI.

Erdem-NE BAĞRIYORSUN.

Murat burdaydı,koltukta oturuyordu.

Hazal-sen ne şerefsiz bir insansın.bu kıza Çektirdiğim yetmedimi.

Erdem-sanane lan sanane

Damla-hazal lütfen...

Hazal-sen ne kad-

Çümlemin  bitmesi'ni sağlayan,tokatla geri sendeledim.sanki. biri beni kendine çekiyordu.bende ona el uzatırmışcasına kendimi ona bıraktım tek duyduğum şey,

Murat- HAZAL

Diye bağırması olmuştu.

YAZAR'DAN

Hazal bu gelen sert tokatla bayılmıştı.murat onu kucağına alıp,hemen arabaya bindirmişti.damla hazal'ın saçlarını okşuyarak sessizce ağlıyordu,erdem ise kendisini neler yaptığı ile ilgili kendisini suçluyordu.murat ise tarafiği kapatan arabalara sövüyordu...sonunda hastaneye gelmişlerdi, hemen hazalı bir sedyeye  yatırdılar ve müşade odasına götürdüler.

....

Murat-hazal'n neyi var?
Doktor-......

zoraki evlilik( Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin