...
Toplantı canımı sıkıyordu 1 saattir dört duvar arasında duruyorduk.Murat'ta canımın sıkıldığını anlamıştı ve daha çok hızlanmıştı.
Murat- Biliyorsunuz daha çok ortağımız var fakat hiçbiri sizin otel zincirlerinizden memnun değil.Bu yüzden ortaklık işini gözden çıkarın.
Alper-Bunu kanıtlayamazsınız Murat bey.
Hazal-Antalya katrancı park otel ,neler yaşandığını hatırlatmayalım isterseniz.Olaylar daha fazla kızışmadan olayı kapatalım.
Alper-Bu burada bitmez hazal hanım,Lütfen daha sonrası için kapımıza gelmeyin.
Murat-Buyurun kapı orada!
Odadan çıktılar bende kalkacaktım ki Murat kolumdan tuttu ve beni durdurdu.
Hazal-ne oldu?
Murat-Eve gidelim artık.
Hazal-iyi fikir,bende çok sıkıldım
Murat-Aşağıda seni bekliyorum,hazırlan ve hemen aşağıya gel.
Toplantı salonundan çıktım ve odama geçtim masamın üstündeki çantam'ı ve telefonumu alıp odadan çıktım.
Murat arabayı şirketin önüne park ettiği için pek yürümemiştim.Hemen öne oturdum,Murat arabayı kullanıyordu bende şarkı seçiyordum.Ama bu yol bizim eve gitmiyordu.Hazal-Nereye gidiyoruz?
Murat-Gidince görürsün.(piç smile atar)
...Bir evin önünde durmuştuk,tek katlı küçük tatlı bir evdi,Murat cebindeki anahtarla evin kapısını açtı.Evin tahta,kahverengi kapısı yavaşça açılırken içeri girmemi iştedi.
Kimin evi olduğunu yada neden girmemi istediğini sormadım ve içeri girdim.Onunda içeri girmesini bekledim fakat o kapıyı kendisine doğru çekti ve daha ben tepki veremeden kapıyı üstüme kilitledi.
Hazal-MURAT!!!
Bağırıp kapıyı yumlukladım fakat her hangi bir cevap alamadığımı daha doğrusu alamayacağını fark edince pes ettim..Odaya bir göz attım"temiz" dedim.
Hazal-Kimse yokumu?
Sorum cevapsız kalınca kimsenin olmadığını anlamıştım.Evin sahibi uzun süredir eve gelmiyordu herhalde.Hemen gözümü karşımdaki vitrine diktim,bulunduğum evde orta halli yaşlı bir kadın oturuyordu.Vitrindeki dantellere baktığımda bir anlığına içimde örgü örme isteği uyandı.
Orta okuldayken sınıfta örgü örme akımı başlatmıştık,düşüncelerimden ayrılmak için kafamı 2 yana salladım.koltuğa oturdum ve kendimi uykuya bıraktım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik( Düzenleniyor)
Fanfiction"Bana zarar veriyorsun"dedi sessizce Murat,ona zarar mı veriyordum? O kadar uğraştığım halde bana bunlarımı söylüyor,"Birşey mi söyledin?"masumca bana bakıp"Hayır"dedi.