Melek-Hazal....
...Melek-Hazal hamile Murat.
Uzun süre masada bir sessizlik oldu,kimse çıtını çıkarmıyordu,buna bende dahildim.
Murat- S-sen ne dediğinin farkımda mısın?
Hazal-Aldırıcam,fazlalık olmayacak.
Murat kolumdan tutup beni arabaya bindirdi,kapıyı kapattı ve arabayı kilitledi.
Murat-Ne aldırması saçmalama(bağırır)
Beni ikna edemiyordu,dahada fazla sinirlendiriyordu.
Hazal- hahahaa güldürme beni Murat.
Her cümlemi kurduğumda daha fazla ağlıyordum.Murat sinirle kafasını cama çevirdi Ve derin bir nefes aldı.
Karnıma baktım ve okşamaya başladım,bebeğimi aldatmayacaktım Murat'ın burnu sürtsün diye yapmıştım bunu.
Hazal-bebeğim,özür dilerim çok özür dilerim.Ama ben sana bakamam ben senin annen olamam. Çok özür dil-hıg erim,annen seni çok seviyor.
Ağlamam şiddetlenmişti,Murat bana sarılmıştı.
Murat-Lütfen ağlama,çok özür dilerim.
Bende kollarımı ona sarmıştım uzun süre öyle kalmıştık.Gözümdeki yaşı sildim ve dışarı çıktım,Murat bana şaşkınca bakıyordu.
Murat-Hazal yorgunsun gel eve gidelim.
Hazal-Hayır gel moralimi toplarız.
Murat ile birlikte kafeye girdik Süleyman ve Melek hala kafede oturuyorlardı.Onların yanına gittik ve oturduk,Garson yanımıza geldi ve ne istediğimizi sordu.
Hazal-Ben kola istiyorum.
Murat-Olmaz sen hamilesin böyle şeyler içemezsin!
Hazal-Kola istiyorum,ya lütfen son defa
Murat-tamam o zaman bende bi kahve alıyım.
Garson bir süre sonra istediklerimiz geldi,ve yudumlamaya başladım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik( Düzenleniyor)
Fanfiction"Bana zarar veriyorsun"dedi sessizce Murat,ona zarar mı veriyordum? O kadar uğraştığım halde bana bunlarımı söylüyor,"Birşey mi söyledin?"masumca bana bakıp"Hayır"dedi.