ŞEY YAPARIM SENİ💞

708 24 0
                                    

...

Yemek hazırlanınca bende masaya oturdum.Murat da elindeki bardakları bırakınca yerine oturdu.Ona bakmamak için kendimi zor tutuyordum.En son dayanamayıp ağzımı araladım.

Hazal-Niye öyle bir konuşma yaptın?

Uzun süre ağzını açmadı,ondan bir cevap bekliyordum.

Murat-o piçin sana nasıl baktığını görmedin mi?

O adam mı? O adam kim?

Uzun süre sustum çünkü kastettiği adamın kim olduğunu düşünüyordum.Son günleri aklımdan geçirdim. ALPER'Dİ

Hazal-Alper beyden mi söz ediyorsun?

Öfkeyle bana baktı ve cevap verdi.

Murat- O adamın adını ağzına alma!

Hazal-Özür dilerim anlamamıştım.

Çatalını bıraktı ve bana döndü,derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

Murat-Asıl ben özür dilerim(duraksadı)Senin bir suçun yok.

Ona baktım ve gülümsedim,Ona yaklaştım ve yanağına mahsum bir öpücük bıraktım.Gülümsedi ve konuşmaya başladı,

Murat-Şu dudağın yara bir geçsin 😏(piç smile atar)

Gülümsedim ve yemeğime döndüm,bir çatal aldım yemek gayet güzeldi.

Hazal-ıhmm gayet güzel.

Murat-Artık bundan sonra yemek işleri ve bulaşık sende.
...

Yediğimiz tabakları v bardakları aldım,mutfağa götürdüm.İyice yıkadım ve bulaşık makinesine dizdim ve ıslak bir bezle masayı sildim.İşim bitince oturma odasına Murat'ın yanına gittim ve kumandayı aldım. Kanallarda hiç birşey yoktu,hepsi izdivaç programıydı en sonunda başka bir kanamak girdim ,ah Zahide yetiş varmış.Diğerlerine göre daha iyidir.

Murat açtığım programa hiçbiriyle dememişti,gözleri açık izliyordu.Ben onu keserken televizyona döndüm.O neydi öyle? Cinsel ilişki ile ilgili konuşuyorlardı.

Televizyonun kumandasını aldım ve kapatıyordum ki Murat elimdeki kumandayı alınca pes ettim ve kumandayı ona verdim.

Hazal-Pis sapık!

Gülümsedi ve ekrana geri döndü,Sahi sapık.

Hazal-Neyse ben uyuyacağım,sen izleyince şey yaparsın beni.

Gülümsedi ve konuşmaya başladı.

Murat-hıhı(dedi alay edercesine) şey yaparım seni.😏

...

zoraki evlilik( Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin