Elini çek ordan!!!💞🔞

2.3K 46 0
                                    

...

DAMLA'DAN

Cafe'ye gelmiştik.erden ile el ele.hoş bir kafeye gelmiştik.ama gözüm erdem'deydi.garson bize oturmamız için bir yer göstermişti,hemen oraya yerleşmiştik.Tek şaşırdığım şey bunca yıl açılamadığım çocuk ile birden sevgili olmak'tı...

Erdem-oturduğun yerde rahatmısın?
Damla-e-evet.
Erdem-ben'den utanıyormusun ? Hayatım...
Damla-sorun o değil,ben kaç yıldır seni gözlerim ve açılmaya çalıştım ama bu kadar kolay olucağını zannetmemiştim.
Erdem-bunca yıl sana karşı boş değildim.(yaklaşır)...

Damla ile arasında yaklaşık,2cm falan vardır. Nefesleri birbirlerine çarpıyordur.erdem yavaşca kafasını damlanın dudaklarına doğru yaklaştırır.ve dudaklarını buluştururlar.
...

Hazal-off murat yağğ ver içiyim.
Murat-hayır gidiyoruz.
Sülayman-buna bir daha içirme yaa.
Murat-düşünmüyorum.
Süleyman-hadi ben gidiyorum.
Hazal-görüşürüz,yengesinin bir tanesi.
Murat-tüh allah ya.
(30 dk sonra)

Murat-hazal duşa gir.
Hazal-uykum var aptal.
Murat-çattık.
Hazal-sen git elifinin yanına deve,çocuk falan anladın mı?ÇAPKIN YAA.

(🔞 vardır rahatsız olan okimasın lütfen)

Murat-bende bunu düşünüyordum,bence biz çocuk yapalım.
Hazal-sapık var,İMDAT...
Murat-kes sesini.

Murat sömürürcesine öpmeye başlar hazal'ı.Hazal onu itmeye çalışsada becerememiştir.yavaşça boynuna inmiştir,kendine ait izler bırakmıştır.ve hızlıca göğüsleri ile oynamıştır,sıra en gösterişli yerde'idi.aletini hızlıca o deliğine sokar ve hızlıca gel-git'ler yapmaya başlar.Hazal çok fazla biliyordur,canı yandıkça daha fazla.murat sonunda zevk noktasını bulmuştur.

Hazal-o-orası .
Murat-peki bebeğim.

Orada daha fazla gel-git'lere başlamıştır. Ve sonunda boşalmışlar,yorgun düstükleri için hemen uyumuşlardır....

zoraki evlilik( Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin