Hana melangkah ke sebuah taman yang terdapat anak-anaknya serta ahli keluarga yang lain " sayang buat apa dekat sini pergi lah sana dengan yang lain " kata Afryan yang memeluknya dari belakang sambil memgusap perutnya " abang " panggil Hana " ye sayang kenapa ? " kata Afryan " Hana " panggil seorang wanita yang berada dibawah pohon yang renda . Hana pergi kesana dan duduk bersama wanita tersebut . " Aisyah " kata Hana dan memeluk Aisyah " kau macam mana sekarang sihat ..maaf lah aku pergi macam tu kan .. aku ni bodoh betul " kata Aisyah " tak baik lah kata macam tu " kata Hana yang lembut " Hana kau kena ingat semua . Kesian Afryan dia rindu kau yang dulu bukan yang kau nampak sekarang .. kau kena tolong dia . Dia sayang sangat dekat kau .. demi dia ,demi anak-anak dan demi keluarga kau kena ingat semuanya dan bantu Afryan selesaikan kes ni . " kata Aisyah dah terus hilang ditiup angin .
Hana terbangun daripada lenanya dan memandang ke sebelah " a.. abang " panggil Hana yang tercungap-cungap " sayang kenapa ni ?" Kata Afryan dan memeluk Hana yang menangis " abang sayang rindu abang " kata Hana dan mengeratkan lagi pelukan nya " sa..sayang dah ingat semuanya ?" Soal Afryan yang teruja " dah .. abang maafkan sangat kalau selama sayang hilang ingat sayang kasar dengan abang " kata Hana " it's okey sayang .. bukan salah sayang pun .. kita tidor ye sayang " kata Afryan dan mereka lena bersama .
Skip
" sekarang ni abang terpaksa ikut kehendak dia .. abang dah mati akal nak buat macam mana sekarang ni " kata Afryan yang menceritakan perkara yang sebenarnya pada Hana " abang dah ada semua buktikan ? Kenapa abang tak hantar je dekat polis biar polis yang buat kerja mereka " kata Hana " sayang diorang sentiasa ikut abang .. abang nak kesini pun terpaksa tukar kereta tau .. nasib ada Amieer kalau tau sampai ke sini dia cari abang.. abang ingat hari kami nak nikah tu abang nak panggil polis dan bongkarkan semua perbuatan dia dekat sayang dengan abang " kata Afryan " abang . Apa yang abang buat sekalipun sayang tetap akan ada dekat belakang abang " kata Hana dan memeluk Afryan " mama papa bila kami boleh keluar .. Aqif bosan lah duduk dekat rumah " kata Aqif dibilik rehat mama dan papanya " nanti kita keluar ye sayang " kata Afryan " abang nak bawak mereka pergi mana? " kata Hana " tengok lah macam mana?" Kata Afryan .
Afryan melangkah masuk ke dalam rumah mamanya " assalamualaikum mama " salam Afryan dan menyalam mamanya diruang tamu " Hana macam mana " soal Puan Hafizah " Hana alhamdulilah dah ingat semuanya dan dia ada dekat rumah " kata Afryan " alhamdulilah dia dah okey .. kamu tak petgi fitting baju ke .. lagi 3 minggu majlis pernikahan kamu tahu " kata Puan Hafizah " mama jangan risau semua dah siap .. ni pun kejap lagi nak pergi jumpa Farah kejap " kata Afryan " kamu kenapa dah lama tak masuk offie abang ngah " soal Encik Idris " teman Hana .. dia tak sihat minggu lepas .. lepas tu dia dah ingat semuanya sekarang " kata Afryan " oh yeke.. bila nak bawak dia ke sini " soal Encik Idris " nanti dulu papa .. kena tunggu semua settle baru abang ngah bawak dia .. dia pun rindu mama dengan papa " kata Afryan " budak-budak macam mana ..dorang okey ke " soal Hawa " dorang okey je .. dorang lagi suka bila mama dorang dah ingat dorang balik .. Qilah lagi sakan dapat berjalan dengan bercakap depan Hana " kata Afryan yang tersenyum lalu melihat jam " eh ma dah lambat ni. Nanti kalau sempat abang ngah datang lagi " kata Afryan dan menyalam kedua ibubapanya .
Kereta di parkingkan parking lot yang disediakan " sayang jom masuk kedai tu " kata Farah yang menunjuk kedai pakaian wanita " You gila tak nak I . I tunggu You dekat luar " kata Afryan yang memerah wajahnya " okey " kata Farah.. Manakala Afryan duduk dikerusi yang disediakan . " apa punya perempuan suruh aku masuk kedai tu .. gila ke apa " bisik Afryan pelahan
Ting
Kena masuk kedai pakaian dalam perempuan ke cik abang oiii 😂
- Tengku _Farhan1304-Afryan memandang sekeliling .tetapi matanya terhenti di tingkat atas " hahahahha " gelak Farhan dan Amirul. Nombor Farhan didail nya .
Farhan 😗
YOU ARE READING
My Husband Ketua Dorm
Romancedisebabkan permintaan terakhir Tengku Muhammad Afryan Naufal dan Nur Hana Humaira terpaksa bernikah dalam usia yg sgt muda " kenapa lah aqu kena kahwin dgn ko " - afryan - " x hingin aqu nak kahwin dgn ko.. ko ingat aqu x de tests ke.. baik aqu kah...