Part 7°

200 11 0
                                    

Στην ζωή της Δανάης..

Πλέον νιώθω πολύ καλά. Από ότι μου είπαν σήμερα παίρνω εξιτήριο και θα συνεχίσω κανονικά τις διακοπές μου.

"Ναι .." απαντάει η Δανάη στο άκουσμα της πόρτας.
"Άκουσε με Δανάη, έρχεται ο Κυριάκος. Δεν είχε σκοπό να έρθει, ούτε να σε ξαναδεί. Του έστειλα μνμ και του είπα ότι βγήκε ο γιατρός να έρθει γρήγορα. Αν του έλεγα ότι είσαι καλά, δεν θα ερχόταν. Κανόνισε να του μιλήσεις μπας και μπορέσετε να ξαναειστε μαζί." λέει ο Άκης και κλείνει την πόρτα βγαίνοντας.

"Τι έγινε? Που είναι? Είναι καλά?" ακούγεται η φωνή του Κυριάκου απ' τον διάδρομο.

"Μέσα είναι στο δωμάτιο. Θέλει να σου μιλήσει."

Ανοίγει η πόρτα και ξεπροβάλλει ένα κεφάλι. Η Δανάη βλέποντας τον Κυριάκο ανακαθεται στο κρεβάτι και του κάνει νόημα να έρθει δίπλα της.

"Αρχικά θέλω να σε ευχαριστήσω για την συμμετοχή σου σε όλο αυτό. Που με έφερες στο νοσοκομείο. Που ήσουν μαζί μου στο ασθενοφόρο. Πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ. Νιώθω υποχρεωμένη και θέλω να σου το ανταποδώσω." ξεκινάει η Δώρα.

"Πριν πεις το οτιδήποτε θα ήθελα να σου πω ότι το παρελθόν είναι παρελθόν και καλύτερα να μείνει παρελθόν. Όταν γυρίζουμε πίσω πληγωνομαστε και πονάμε. Τα είχαμε ξεκαθαρίσει, γιατί μου τα γυρίζεις όλα τώρα? Θα σε παρακαλούσα να κοιτάξεις το μέλλον σου, να διαβάσεις, να κάνεις παρέες, να χτίσεις το μέλλον σου με άτομα που τους αξίζεις. Για εμένα μην ενδιαφερθείς ποτέ σε παρακαλώ. Ήρθα μόνο να δω ότι είσαι καλά και θα φύγω. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή συνέχεια σε ότι κάνεις. Καλή επιτυχία και να προσέχεις στην ζωή σου τις επιλογές σου." αυτά ήταν τα τελευταία του λόγια πριν φύγει από το δωμάτιο και βυθιστεί ο τόπος στην ησυχία.

Πες μου γιατί?
Καταλαβαίνει ότι τον θέλω.
Ότι τον αγαπάω ακόμη.
Γιατί με πληγώνει με την απουσία του εσκεμμένα?
Δεν μπορώ να τον αφήσω για δεύτερη φορά και να φύγω.
Πονάω διπλά όταν μαθαίνω για τις καινούργιες του σχέσεις.
Αυτή είναι η δεύτερη και η τελευταία μου ελπίδα.
Αξίζει να το παλέψω ή είναι απόλυτος με την απόφαση του?

Καλοκαιρινές αναμνήσειςWhere stories live. Discover now