Stříbrná nit

2 0 0
                                    

,,Teď ti budu muset zavázat oči. Chris tě povede.''
,,Fajn, ať to máme z krku.'' pohltí mě tma a cítím jak se něčí ruka dotkla mých zad. Nejspíš Chris. Nevím proč ale jeho dotek mi byl více než příjemný. Příjemnější než Nickova blízkost. 

,,Teď se nelekni je tu spadlá kláda.'' hned co to dořekl sem o ni zakopla.
,,Au.''
,,Já ti to říkal. Počkej pomůžu ti.'' musím uznat, že smích měl nádherný. Cítila sem jen jeho ruce na svých bocích jak mě přes něco zvedá.
,,Táák a je to, jsi na druhé straně.''
,,Díky.''

,,Myslím, že už ji převezmu.'' slyším Nickův ne zrovna přátelský hlas. Že by žárlivost ?
,,A já si zase myslím, že se jí u mě líbí. Že jo Lau ?'' počkat.....už si začínám vzpomínat kde sem toho kluka viděla.
,,Jak si mi to řekl ?''
,,Lauro?''
,,Ne, tak si mi neřekl. Řekl si Lau. Teď mi to dochází. Už sem tu byla. Tady na ostrově. Znám tě.'' začala sem sebou šít. Ale jak to, že znám jenom jeho ?
,,Lauro, uklidni se.'' to se mu lehko řekne.
,,Pusť mě sakra.''
,,Víte co? Běžte napřed. Povězte ostatním ať chvíli počkají.'' tohle asi nebylo mířený na mě.
,,Fajn. Jdeme Dougu.'' řekne Nick. Ale moc spokojeně to nezní.

,,Fajn. Tak teď tě pustím a rozvážu ti oči. Stejně už tam prakticky jsme. Ale slib mi, že budeš v klidu.''
,,Slibuji.'' se zkříženými úmysly debile.
,,Oukej.'' ale hned co mi rozvázal oči a pustil mě sem samozřejmě začala utíkat. Ale toho prokletého stromu sem si nevšimla. Zase.

,,Jsi si ten strom nějak oblíbila.'' směje se Chris. Jen si odfrknu a posadím se. Chris udělá to samé.
,,Hele, chci ti to vysvětlit a to nejde moc dobře když bereš roha.''
,,Můžeš vysvětlovat. Stejně mě bolí noha jak sem spadla.''
,,Jak moc tě........''
,,Vysvětluj už sakra.''
,,Dobře, dobře. Tady na ostrově si nikdy nebyla.''
,,Ale proč si tě pamatuju?''
,,Už ti někdo řekl, že skákat do řeči je neslušný ?''
,,A kdo říká, že sem slušná?'' i když co se týče kluků, tam sem byla zatím převelice slušná.
,,Pokračujme. To já sem byl u vás v Californii. Bylo nám oběma pět. Rodiče mě u vaší tety nechali, protože tady to nebylo zrovna ideální. Doug zůstal tady. Je jasný, že si to nepamatuješ. Taky už ti není pět.''
,,Ale jak to, že si to nepamatuje Cassie?'' 
,,Té byly v té době tři pokud si pamatuju. A kolik si toho pamatuje tříleté dítě no ne ?''
,,Já to prostě nechápu.''
,,Hele, podívej se na mě.'' chytne můj obličej do dlaní. ,,Prostě se známe už z dřívějška. Nikdo to neví. Ani Doug. Prostě máš nějakou moc dobrou paměť. Prostě buď v klidu. Teď půjdeme za ostatními a tam se ti vysvětlí zbytek.'' asi si to uvědomil až teď ale měl svoje dlaně pořád na mých tvářích a byl až neuvěřitelně blízko.

Vím, že takhle sem se cítila i s Nickem ale teď je to jiné. S Nickem sem neviděla to co vidím teď. Lehká, křehká věc připomínající nit. Stříbrnou nit. Vázala mě ke Chrisovi a naopak. Jakési pouto mezi námi. Nevím jestli si toho všiml on ale já určitě.

,,Asi bychom měli jít.''přeruší to ticho Chris.
,,Asi jo. Mám si znovu nasadit pásku ?'' rozpačitě se zasměju. Vlastně nevím co bych měla dělat natož říkat.
,,Myslím, že to je zbytečné.'' a tak jsme pomalu vyrazili.

,,A máš ještě nějaké sourozence kromě Douga?'' ptám se aby řeč nestála.
,,Jojo, ještě máme sestru. Kori. Je jí čtrnáct. Taky by moc chtěla být členkou ale míst je pouze třináct a přednost mají vždy ti starší.''
,,Takže jedna z nás jí tak nějak vyfoukla místo?''
,,Jo. Tak nějak.''
,,A proč jsme zrovna mi vlastně ti čarodějové ? Promiň ale pořád se mi tomu nějak nechce věřit.''
,,Diana ti to určitě vysvětlí lépe ale ve zkratce. Naše rodiny patří k původním zakladatelům městečka. Všech nás 13. Proto žijeme pohromadě na Crowhaven road.
,,Počkat Diana je ta co odvezla Cassie ?''
,,Tak já ti tu povídám o naší historii a tebe zajímá Diana?''
,,Jo.'' řeknu vážně.
,,Jo to je Diana. Neboj, je milá. Ne jako Faye. Sice sestřenice ale každá úplně jiná. Všechno se dozvíš a zítra má být zasvěcení.''
,,Zasvěcení ?'' jaké zasvěcení ?
,,Ano. Do kruhu. A pojď. Už tak jdeme strašně pozdě. Ne, že by mi to vadilo ale ostatním asi jo.''

A tak jsme se vydali vstříc malé skupince čarodějů do které patřím nejspíš i já.






 
 

Tajný kruhWhere stories live. Discover now