Ceza!

83 7 4
                                    

Hatırlatma;

Daha sonra Berk ile dans edttim yerimize geçtiğimizde lavaboya gitmek isteğiyle WC ye ilerledim isim bitince aynanın karşısına geçtim ,iki tane kız makyajlarını tazeleyip gittiler ,bende müziğin sesinden dolayı şişen kafamın dinlenmesi için biraz daha durmaya karar verdim.
Tam çıkacakken kapı açıldı ve içeriye sarhoşluğu bütün bedeninden okunan Orkun girdi.

Ve üzerime doğru geliyordu bu hiç hayra alamet değil diyerek düşünüyordum
geldi geldi ve tam önümde durdu.

Şimdi bana ne olacaktı....????!!!


Biraz daha yaklaştı ,gözleri hafif kızarıktı acaba ağladımı diye düşündüm biran ama bu düşüncenin saçma olduğunu kanıksadım ve hemen vazgeçtim.
Aramızdaki mesafe git gide kapandı buradan hemen kurtulmam gerekti ama nasıl şuan nefesi dudaklarma çarpıyordu ,benim boyum kısa olduğu için biraz eğildi ve dedi ki;

-keşke beni seni zor kullanmak konusunda zorlamasaydın ,beni sevseydin,kendi isteğinle benim olsaydın ama yapmadın..

dedi burnunu çekerek bu yakınlık beni rahatsız ediyordu .

-Çekil önümden Orkun ne dediğini anlamıyorum.

Dedim sahi az önce ne demişti o zor kullanmakmı benim olsaydın mı bu çocuk şuan mantıklı düşün müyordu, sağ tarafa doğru çıkmak için haraketlendim arkamda duvar olduğu için, ama kolumdan aniden tutup beni duvara fırlattı belim acımıştı bana iyice yaklaştı dudaklarıma bakıyordu sanırım beni öpecekti ama hayır ben ilk öpücüğümü hhayatımın aşkı için saklıyordum olmazdı.

-Orkun dur lütfen bak mantıklı düşünemiyorsun

dedim ağlamaklı bir sesle hatta ağlamaklı değil resmen ağlıyordum, gözlerimden süzülen yaşlara o hiç aldırmadı.
Boynuma eğildi ve oradaki saçlarımı çekip boynumun iyice açıkta kalmasını sağladı dudaklarını değdirdi ve kokumu içine çekti bu bende mide bulandırıcı bir etki bırakıyordu ,ağlıyordum ama umrunda değildi,sonra kulağıma geldi ve "benim olacaksın zorla da olsa " dedi sonra oradan uzaklaşıp dudaklarıma yaklaştı ittirmeye çalışıyordum ama benden güçlü idi/ dudakları neredeyse temas edecekken dudaklarıma /sert bir kuvvet Orkun'u üzerinden aldı kimin geldiğine bile bakmadan olduğum yere yığıldım Seval ile Büşra hemen yanıma geldi benim sakinleşmem için konuşuyorlardı ama ben çok korkmuştum .Metehan ve Berk Orkun u dövüyorlardı sonra içeriye iki kişi daha geldi onları ayırmaktan çok biri Metehan ı Bir diğeri ise Berk i alıp dövmeye başladı bunlar Orkunun arkadaşları olmalıydı sonra kavga büyümüştü.

Şu anda karakoldaydı herkesin ya annesi yada babası gelip çocuklarını karakoldan alıyorlardı benimde babam gelince beni aldı ve arabaya ilerledik ,çok sinirli görünüyordu babam doğal olarak ,çünkü kızını ikinci kez kara kollardan toparlıyorduu.eve gidince oturma gruplarını olduğu holde annem bizi bekliyordu bir kaç dk sessiz kaldık ve sessizliği babamın sesi bozdu

-bizi ne durumlara soktuğunun farkındamısın her seferinde aynı şeyler gizli gizli kaçmalar karakoldan toplanmalar"yeter Melisa yeter artık"!!!

Diye birden bağırdı onun bağırmasıyla irkildim ilk defa bağırmıştı sanırım bu defa bende fazla ileri gitmiştim .annem sade susup babamı dinliyordu ben ise Metehan ile Berk biraz daha geç gelseydi ne olurdu diye düşünüyordum sonra Orkun belki de bana ....

Bu düşünce beni iyice sarstı ve ben bunları dünmek ile meşkulken babam benimle hala konuşuyordu ne dediğini duymuyordum ama son dediğini gayet iyi duydum NE!!!

DÖNÜM NOKTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin