Deniz Kenarı

61 9 3
                                    

Saatler Yüzümüze Vuruyor Zamanın Nasıl

Hızlı Geçtiğini

Ve Biz İnsanlar Anlam Veremiyoruz

Hızlı geçişlere

Yazan(FGD)
SEVGİLERİMLE YAZARINIZ...:-)

İyi okumalar.;-)

Hatırlatma;

Allah ikinizinde belasını versin sana ayrı teşekkür ederim Melisa yeni gelen bir kızın bir "Sürtük" çıkacağını bilemezdim artık daha tedbirli davranırım

Dedi yüzündeki acı gülümseme ile ama onun sözleri dünyamı yıkmıştı bana "Sürtük" demişti ve ağlayarak sınıfı terk etmişti bende hemen ardından çantamı alıp çıktım daha fazla duramazdım burada zaten, arkamdan Orkun çok bağırmıştı ama onu duymadım duymazdan geldim.

Şimdi bir bilinmezlik ile ilerliyorum nereye gideceğimi ve ne yapacağını bilmiyordum sadece gidiyordum...

Bu bilinmezlik öyleydiki dipsiz kuyu gibiydi düştükçe düşüyordum ve bir çözüm yolu bulamıyordum.O Orkun peşimden buralara gelmemeliydi herşeyi berbat etti .Peki ya Selin o bana hak etmediğim halde o hakareti nasıl söylerdi .

Bu düşünceler ile eve ilerledim evde bugün ninem ve dedem olmayacaktı uzaktaki bir bağa gideceklerini söylemişlerdi şuan çok kötü durumdaydım ve bana ne iyi gelir ,eve gidince ne yapardım bilmiyordum keşke Seval ile Büşra burada olsaydıda onlara anlatsaydım olanlarda yine beni güldürerek kızlar dayanışması yapsaydılar offf .

Onları hatırlayınca onlarla konuşmak için yanıp tutuştuğumu fark ettim hemen telefonumu kucakladım ve günlerdir hatta haftalardır yüzüne bakmadığım kapalı olan telefonumu açtım,bir sürü bildirim geldi çoğu Seval ve Büşra dan idi onlarla konuşmuyordum çünkü onlarla konuşursam özlemim ikiye katlanır diye korkuyordum biliyordum onları nasıl üzdüğümü hakkım yoktu böyle davranmaya ama korkmuştum,daha fazla özledim diye, şimdi kendimi çok kötü hissediyordum Selin bizi yanlış anlamış üstünede bana karşı ağır ithamlarda bulunmuştu.

Rehberden Seval ismini buldum tam arayacaktım ki beni başka biri aramaya başladı babamdı uzun bir süre çaldı tam kapanmak üzereyken açtım.

-Alo kızım Melisa neden telefonunu sürekli kapalı tutuyorsun seni merak ettik be kızım deden ile ninen iyi olduğunu söylediler iyisini değilmi birtanem?

-kötüyüm desem İstanbul'a geri dönecekmiyim?

-Bak kızım bunları konuştuk buradayken bu yılını orada geçireceksin

-o zaman merakta etme çünkü burada olduğum müddetçe kötü olacağım

-bak canım kızım böyle deme lütfen ba-

-hayır baba yeter! tamam kapat bu konuyu nasıl olsa anlamamaya devam edeceksin ....niye aradın beni?

-Şey kızım biz annen ile bir karar aldık bu karar seni biraz üzecek birşey ama üzülme tamammı?

-tamam baba hadi çok sıkıldım söyle.

Arkadan annemin sesi geldi;

-bak bebeğim senin üzülmeni istemeyiz ama mecburuz.

-anne -baba yeter ya neye mecbursunuz söyleyin artık

Eve gelmiştimbir müddet babamdan da annemden de ses gelmedi bende bu arada kapının kilidini açıp ikinci kata yani odama gitmek üzere merdivenleri çıkmaya başladım tam merdiven bitmek üzereydi ki babamın sesini duydum;

-biz yani annen ile ben ayrılmaya karar verdik

-Ne!

Dedim merdivenlerin başına elimde telefon ile yığıldım ,babam açıklama yapıyordu ama ben duymuyordum sonra telefonu kapatıp yere attım nefes alamıyordum bugün yaşadıklarım fazlaydı bana yeterdi annemin ve babamın ayrılmasını kaldıramazdım balkona ilerledim nefes almak için gittim ve oradaki parmaklıklarla sıkıca tutunup derin bir nefes aldım deniz bütün maviliği ile biraz uzağımdaydı orada olmayı deniz kenarında olmayı istedim .

Aklıma gelen düşünce ile aşağı indim dedemin her ihtimale karşı mini bar gibi bir dolapta sakladığı içkiler vardı o dolaba ilerleyip kapağını açtım içinden bir şişe bira alıp üst kata elimdeki bira ile ilerledim odama girip üzerimi değiştirdim çantamın içine birayı koyup evden çıktım,deniz kenarına gidecektim biraz olsun iyi gelirdi belki.

Biraz yürüdükten sonra deniz kenarına gelmiştim sonra bir kayalık gördüm üzerine gidip oturdum birayıda açtım ilk defa içecektim belki unuturdum bu yaşadıklarımı bunlar bana ağır geliyordu;

Zorla bu köyde durmak

Arkadaşlarımı özlemek

Orkunun hiç hesapta yokken çıkıp gelmesi

Selin'in bizi yanlış anlaması

Babam ile annemin ayrılıyor olması

Bunlar bana çok fazlaydı kaldıramıyordum

Ben bunlara kafa yorar ken dalgalar gelip sert kayalıklara kendilerini atıyorlardı ve geri hızla savruluyorlardı sanki hınç alırcasına tekrar gelip çarpıyorlar ve sonra geri gidiyorlardı tıpkı benim düşüncelerim gibi düşüncelerim hızla kafamdan çıkmak için yol arıyorlar ve kafamın içerisindeki duvarlara çarpıp geri gidiyorlardı .Ben bu düşünceler ile hıçkırarak ağlıyordum iç sesim;sen ne ara böyle düştün Melisa ? Bana bu soru soruyordu ama ben onu duymamazlıktan geliyordfum sahi ben ne ara bu hale geldim?

Kendimi hıçkıra hıçkıra ağlayıp sorgularken yanımda birinin varlığını hissettim yanıma biri oturmuştu bunu hissede biliyordum ama kafamı dizlerimin arasından çekip bakamıyordum çünkü böyle kötü durumdayken kimse beni görmesin istiyordum ,ama yinede kafamı kaldırıp baktım.

O gelmişti şaşırdım ama bunu umursayamayacak kadar kötü durumdaydım .....



Bölüm Sonu

Biliyorum kısa oldu kusura bakmayın:-(

LÜTFEN RİCA EDİYORUM "OY" VE "YORUMLARINIZI" YAPIN

Bakın sabırsızlıkla bekliyorum oy ve yorum çok az

Lütfen beni kırmayın:-) :-)



DÖNÜM NOKTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin