Multide =Metehan 'ın fotosu var.
Bu bölümü beni cesaretlendirdiği için
ghostpaper58 İTHAF EDİYORUM♥♥♥-----------√
Hatırlatma;
-nasıl bu ayakla buraya kadar gele bildin ve o taşları nasıl kaldırıp denize ata bildim?
Demek beni takip etmiş nedensizce sevindim bu hareketine birşey demeden beni evin kapısına kadar getirdi kucağından inecekken bana izin vermedi anahtarı cebimden çıkardım ve ona verdim o da kapıyı açtı açması ile içeriden ;
-İYİKİ DOĞDUN MELİSA İYİKİ DOĞDUN MELİSA
İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN MELİSA!Ve alkışladılar içeride dedem,ninem,annem,babam,Metehan,Seval,Berk,Büşra hepsi buradaydı ellerinde bir pasta üzerinde mumlar çok mutlu oldum bu gün benim için çok güzel bir gün oldu ağlasamda güzel oldu .Buğra beni öpmesede güzel oldu...
Evet çok mutlduydum şuan herşey istediğim gibiydi kimse beni unutmamıştı.
Bir anada herkes susunca ve değişik şekilde bize bakınca benim kafam dank etti ben hala Buğra'nın kucağındaydım ona doğru baktım ve o da anlayıp beni yavaş bir şekilde yere bıraktı evet şimdi bir açıklama yapmam gerekiyordu bunun için sesimin açılması için iki kere yalandan öksürüyor gibi yaptım.
-ııı şey şimdi bu Buğra benim sınıf arkadaşım ben ayağımı yolda gelirken burktum o da bana yardım amaçlı beni kucağında taşıdı evet böyle aynen değilmi Buğra.
Buğra'da nazik bir şekilde saygıyla önce biraz kafasını eğip konuştu.
-evet efendim.
Metehan kuşku içinde bir soru yöneltti;
-madem yolda ayağını burktun Melisa o zaman sargıyı nerden buldunuz yolun kenarından değil heralde.
Bu soruyla donuk bir şekilde Metehan'a baktım Buğra'ya çok değişik bakıyordu sanki gözleri ile birşey anlatıyor gibi Buğra da yalanıma ortak oarak söze girdi;
-evim hemen şurada onbeş dakikalık bir yol mesafesinde yakın yani evimin hemen önünde burkunca evimden ilk yardım eşyaları getirip yardım ettim her ihtimale karşı.
Evet şuan Buğra hayatının en uzun konuşmasını açıklama yapmak için kullandı onu az çok tanıdım şu kısa zamanda hiç birine açıklama yaptığını görmedim.
Yanlız Metehan'nın bu kadar dikkatli biri olduğunu bilmiyordum haa/ şaşırdım doğrusu ajan gibi .
Buğra'ya baktığımda o da Metehan'a değişik bir şekilde bakıyordu ne oluyor bunlara ya görende aralarında bir husumet var sanacak neyse Berk'in konuşması ile herkes ona baktı.-yaaa of her neyse millet Melisa için burdaydık hani ne bu sorgu sual gerilmeler şüpheler falan bırakın bunları yaaa entrika ya gerek yok gelin hadi sizde içeriye Melisa .... Sen Buğra ydın değilmi memnun oldum bende Berk geç içeri abi hadi buyrun miller.
Berk'in konuşması ile Buğra'da dahil içeri geçtik herkes oturdu Sevalde hala mumları yanan pastayı masanın üzerine bıraktı .
-hadi Melisa daha mumları üflemedin üfle ve dilek tut bakayım hadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜM NOKTASI
ChickLitBazen ceza sandığımız şeyler mutluluğumuza yol açıyor olabilir... Kapak için↘ @insademon Devil Desing Teşekkürler✴♥