Benim adım Melisa Derinkaya. Çok zengin ve soylu bir ailenin kızıyım, isteyip istemeyeceğiniz her şeye neredeyse sahibim.Yatlar ,katlar, arabalar, evler muhteşem geniş bir çevre ve gece partileri bunun gibi bir sürü şey.
Çok konuşkan ve eğlenceli olduğum için herkes beni sever ha birde ailenin biricik kızı olduğum için biraz şimarıtılarak büyütülmüş olabilirim belki de biraz değil daha fazla;p
Her neyse lise son sınıfa geçeceğim bu yıl ve çok heyecanlıyım.Çünkü biran evvel liseyi bitirip kendi hayallerimin peşinden gitmek istiyorum.Şuanda ise büyük Kaya Kolejinde okuyorum. Evet evet bizim kolejimiz yani babamın yaptırdığı ve sahibi olduğu kolej .
Bizim olduğu için istediğim herşeyi yapıyorum sorun olmuyor. Tabi annem ile babamın azarları dışında,neymiş efendim;Diğer okuyanlara ayıp oluyormuş haksızlık oluyormuş vs vs şeyler
Duyan da sanki okula hükmedip herkese her istediğimi yaptırdığımı sancak . Oysa sadece bizim tayfa ile okulu kırıp eğleniyoruz yada boş sınıplarda kafa dinleyip partiliyoruz (bazen;))Yaz tatili bitmek üzere hatta bitti ve okula bir hafta var.Bende okul alış-verişi yapıcam çünkü;gardrobumdan da sıldım ,hem bu benim için süper bahane olur.Ama arkadaşlarımla yaptığım en son kaçamak polis merkezinde bittiği için ,babam kredi kartlarıma el koymuştu, onları geri alabilmek için babama biraz yalvarmak gerekecek. Bu düşünce ile hemen bababı aramaya karar verdim ikinci çalışta açtı.
-Efendim baş belası
Dedi babam alaylı bir sesle.
-Yaaa baba ben sana babaların en birincisi diyeyim senin bana dediğine bak
Dedim sesimdeki stemi belli ederek.
-Tamam tamam söyle bakalım bir tanecik kızım benim ne istiyorsun
Dedi gülerek.
-Aşk olsun baba illa birşey istemek içinmi arıyorum ben seni belki özledim .Dedim
Babamda;-Melisacım ben seni tanıyorum canım kızım söyle bakalım ne oldu?
-ımmmm şey babacım gardrobumdan sıkıldım ,hep aynı kıyafetler var değiştirsem artık.
-kızım daha geçen ay değiştirdin ya
-yaaa baba geçen ay değil üç ay önceydi hem eskileri yardıma
muhtaç insanlara göndeririz olmazmı.-bak bunu iyi düşünmüşsün benim iyi kalpli kızım.
-eee yani baba hadi hadi kırma beni lütfen...
- tamam tamam değiştir
Şimdi tam sırası kredi kartları için-ama benim kredi katlarını almıştın ya onları alabilirim değilmi artık, birdaha belaya bulaşmyacağım.
-Tamam yerini biliyorsun ama söz ver
-tamam söz seni seviyorum babacım bayyy
Deyip kapattım .Şuanda çok mutluydum yarın pazar ve alış-veriş için bence mükemmel birgün.
Biraz telefonumla uğraşıp vakit geçirdim .Akşam yemeğini yedikten sonra telefonumu kapatıp şarja bıraktım sonrada hemen yattım...Sabahın ilk ışıkları ile gözlerimi güzel uykumdan araladım ,hemen pofuduk terliklerimi giyip ayaklarımı sürüye sürüye banyoya ilerledim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜM NOKTASI
Literatura FemininaBazen ceza sandığımız şeyler mutluluğumuza yol açıyor olabilir... Kapak için↘ @insademon Devil Desing Teşekkürler✴♥