Hiába Tagadom Ezt.. (Ádám)

4 0 0
                                    

Ma arra ébredtem hogy hiányzik Emma.. Egyszerűen nem tudom hogy miért de iszonyatosan hiányzik.. A hangja, mosoly az arcáról, és a gyönyörű arca.. Rá írtam,tudtam hogy ma is le kell küzdenem azt a mellék érzést amivel már egy ideje küszködik a szívem.. Felhívtam és amikor köszöntem remegő hangommal legszivesebben elszaladtam volna a világból igaz hallottam már többször a hangját de akkor is, az a lágy hangja.. Úgy érzem hogy jobban belé szerettem és ez ellen nem tudok tenni semmit, folyton csak ő jár az eszemben még akkor is ha órákon át beszélgetek vele írásban vagy hívásban.. Minden másodpercben azt várom hogy írjon/hívjon mert nem bírok ki nélküle egy percet se.. Hiába tagadom ezt az egészet.. A szívem szakad mikor eszembe jut hogy csak barátok vagyunk.. Az eszem pedig csak arra tud gondolni mi lenne ha.. NEKEM KELL EZ A LÁNY kiabáltam hangosan a város felé miközben az utolsó cigit elszívtam.. Majd leszálltam a fáról és mentem haza.. Az úton haza felé a hangjára gondoltam, nem tudom kiverni a fejemből.. Remeg a kezem mert ha haza megyek mi lesz ha arra érek haza hogy más fiú vette el.. Írok neki egy hosszú szöveget hátha attól leesik neki mit akarok tőle pontosan és hogy ez nem csak egy hódítás,vajon megéri hogy levéssem neki érzéseim tengerét?!
Péntek este - Emmának azt a hosszú szöveget fogalmazva.. : kedves Emma tudom hogy barátként tekintve mosolyogsz rám de én egy mellék érzést érzek annak fényében hogy szerelmes vagyok beléd! Életem egyik legnagyobb élménye volt az mikor megismertelek téged.. Tudom hogy egy olyan srácnak tekintesz aki több száz lányt hódított egyszerre de én nem vagyok olyan.. Annak látszom de nem lennék rá képes.. Szántalan kapcsolatom volt ami évekig tartott és soha nem léptem félre egyszer se! Ha ezt az üzenetet látod kérlek gondolkozz el azon 'mi lenne ha' .. És hogy 'mit csinálnál ha'.. Utána írd meg nekem és elfogadom válaszod.. Megértem ha más szemmel nem tudsz rám nézni, de érzem hogy szerelmes vagy belém egy kicsit.. Igaz sokáig melletted leszek de ne feledd.. Ha ez közénk áll én akkor se foglak elhagyni csak azért mert te a barátságunkat választottad a szerelem helyett! Lesz más neked és nekem is.. De itt lesz az a barátság jó sokáig!

Mit Jelentesz Nekem.. ❤️Where stories live. Discover now