Köd(Emma)

4 0 0
                                    

Nem ez nem egy nyálas tini sorozat, ez az életem, ami úgy megfordult, hogy magam se tudom mi történt. Utoljára arról írtam, hogy a barátommal minden tönkre ment.. ezek után nem tagadtam tovább mit érzek Ádám iránt.
De valahogy tudtam, hogy rossz döntés volt.
Minden egyetlen napon kezdődött..
Reggel a tükörbe nézve mosolyogtam magamra.
Csipogott a telefon és mosolyogva köszöntem:
-Sziaaa!-Ádám nevetett.
-Sziaaaa!-én is nevettem.
De ezen a napon..bemutatta a testvérét.
Csak mosolyogtam azon mennyire hasonlóak de ha tudtam volna mennyire nem..
Napok teltek el és Ádám teljesen kifordult.
Fogalmam sincs mi történt.
Elfelejtett írni..ha hívtam szinte úgy éreztem nem figyel rám..majd felbukkant Melinda.
Minden kép, videó alatt jelen volt.
Eleinte nem érdekelt, aztán feltűnt.
Közben a testvére is fura módon kedves volt, bár eléggé bunkónak tartottam.
De mindennap történt valami, és nem tudtam hova tenni.
Ádám teljesen eltűnt, helyette valaki más írt, és hívott. Teljesen magányos voltam.. bíztam magamban és hittem neki. Hittem egy kísértésnek.
Aznap sírtam.
                                       ♥️♥️♥️

Másnap elmondtam neki mit érzek.
Úgy éreztem érted, úgy éreztem tudod miről beszélek de aljas módon átvertél. Fogalmam sincs melyik a jobb,az, hogy hittem neked, vagy az, hogy igaz embernek mutatod magad.
Feladtam magam és az életem tettem kockára.
Minden egyes nap..sírtam miattad.. minden egyes nap szenvedtem miattad.. minden egyes nap azt hittem észre veszed, hogy itt vagyok.
Megtettem mindent.
Önmagam hibáztattam mások miatt.
Közben te hibáztál.
Hülye voltam és naiv. Azt hittem a szörny mögött egy herceg van. Sötétség van most és egy hatalmas űr.

Mit Jelentesz Nekem.. ❤️Where stories live. Discover now