Kapitola šestnáct

1.7K 95 2
                                    

Z Liama pohledu

Druhy den jsem se probudil vedle toho krásného blonďatého stvoření. Byl rozválený po celé posteli, s pootevrenou pusinkou a do toho chrápal. Tiše jsem se zasmál a vymanil se z jeho sevření tak, abych ho nevzbudil. Přešel jsem do koupelny, kde jsem si vyčistil zuby a vykonal vselijakou hygienu. Když jsem se vrátil do ložnice, kde už Niall seděl na posteli a rozhlizel se kolem.

"Dobré ráno, broučku", pozdravil jsem ho a skočil k němu do postele. On ale jen koukal do prázdna a nic neříkal.

"Nialle?", oslovil jsem ho a drknul do něj. On se na mě podíval a pokroutil hlavou.

"No?"

"Děje se něco?", zeptal jsem se.

"Jen jsem se zamyslel", zašeptal.

"Opravdu se nic neděje?", zeptal jsem se starostlivě. Vypadalo to divně. A to hodně divně.

"Nic", odsouhlasil. Pak se zvedl a přešel do koupelny. Tohle se mi nějak nezdá. Co to jako bylo? Zvedl jsem se a šel za nim. Nebo spis ke dveřím, do kterých jsem nakoukl. Ale neviditelným způsobem. Niall se sklonil pod poličku a vytáhl váhu. Něco tam naklikal, než si na ni stoupnul. Viděl jsem v odrazu zrcadla, jak jeho rty začali cukat.

"Proč?!", křiknul, z ničeho nic, a pak kopnul do váhy. Až jsem z jeho reakce nadskočil. Co jsem to právě viděl? Niall hbytě otevřel skříňku, pod zrcadlem, odkud vytáhl nějaké prášky. Neviděl jsem přesně, co to bylo, ale do hrsti si nasypal asi tři tabletky a na prázdný žaludek si to hodil do úst a polknul to. Zaklepal se a pak se otočil mým směrem. Rychle jsem se schoval za roh a vyčkal, než projde. Když jsem se ujistil, že je pryč, zapadl jsem do koupelny, kterou jsem zamkl. Přešel jsem k zrcadle, kde byli položený ty tabletky.

"Co to...", špitnul jsem si sám pro sebe a uchopil je do rukou. Hormony?! Cože?! Na hubnutí?! Děla si prdel? Panebože... Podíval jsem se na váhu a úplně se zarazil. Jakoby moje srdce zastavilo v tu chvíli, když jsem spatřil to číslo. 38. 38 kilo! On je normální anorektik!

Liam zjistil pravdu😳

Jak si myslíte, že to bude řešit?

Broken /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat