Kapitola patnáct

1.7K 93 3
                                    

Z Liama pohledu

Cítil jsem, jak vařící voda pohlcuje mé tělo a mě se uvolňují postupně všechny svaly. Lehounce jsem hladil Nialla po koleni, mezitím co on byl opřený o vanu a odpočíval. Na jeho tváři byl lehounký úsměv, který mě nutil se také usmívat.

"Opravdu se to stalo?", zeptal se a podíval se na mě. Musel jsem se jeho reakci zasmát.

"Ano, Ni. Stalo", odpověděl jsem a on se uculil.

"Bože...", špitnul a já viděl slzyčky v jeho očích.

"Copak?", naklonil jsem se k němu a setřel palcem slzy, co mu stékali po tvářích.

"Nemohu tomu uvěřit...", popotahnul a s úsměvem se na mě podíval.

"Čemu?", zeptal jsem se.

"Že jsem konečně tvůj a že mi konečně opětuješ city", řekl a přitulil se ke mě.

"Budu k tobě upřímný, jsem do tebe zamilovaný už nějakou dobu. Už od prvního pohledu si mi prostě padl do oka, ale bylo mi jasný, že se někomu jako ty nemohu líbit", řekl Niall a pak sklopil zrak. Hlavu jsem mu pozvedl a pohlédl do jeho oceanových očí. Utápím se v nich...

"A ty jsi mě pak začal šikanovat a říkat mi ty ošklivý věci...", řekl smutně. Nechal jsem svou dlaň sjet na jeho zátylek, za který jsem si ho přitáhl do skladkeho polibku.

"Už tě nikdy neuhodím. Budu tě střežit jako oko v hlavě. Nedovolím, aby ti skřivili jediný vlásek na hlavě. Budu tě chránit a pečovat o tebe. To ti slibuji...", řekl jsem a opřel svůj nos o ten jeho.

"Slibuješ?", zeptal se.

"Slibuji..."

Další část je tu!😊

Broken /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat