Keď odíde, len tak pozerám na dvere a trochu posmutniem. Ale v okamihu to prejde, lebo JA! kapitán Levi Ackerman nesmúti nad blbým tínedžerom, ktorý si to zjavne nevie usporiadať v hlave a ošukal svojho kapi-...
Počkať! Tak toto nie! Toto sa nestalo... Chytím sa za hlavu. Naozaj som nechal jedného z mojich vojakov aby ma pretiahol?
Zakryjem si rukou ústa na znak totálneho zdesenia. Doriti, sakra, kurva Levi! Ty si taký kokot! Ešte som s ním spolupracoval!? Tresnem rukou po posteli a znova sa chytím za hlavu. Dobre, Levi. Ukľudni sa, všetko bude fajn. Vravím si. Rýchlo schmatnem svoje veci a natiahnem si na seba trenky. Len to na sebe nedaj vidieť. Je pár hodín po obede, určite sa niekde všetci mladí flákajú keďže sú zatiaľ vo výcvikua nebola nahlásená žiadna aktivita zo strany Titánov.Asi sa len tak prejdem po meste. Tak sa teda oblečiem, schmatnem bundu, kľúče, zamknem a vyjdem von. Rozhodnem sa zbehnúť dole po schodoch ku Hange, či nechce ísť so mnou na prechádzku do mesta. Prídem ku jej dverám a zaklopem. V okamihu sa otvoria dvere a z ich prahu sa pozerá ako vždy otravne usmiata Hange. ,,Oh, Levi. Ahoj, teba som tu nečakala. Čo by si rád?" Pýta sa. ,,Ale, ja len že či by si sa nechcela prejsť po meste. Dosť sa nudím." Spýtam sa a nasadím môj obvyklý poker face. ,,Aha, jasné akurát som skončila s papiermi a takými vecami. Znie to ako super nápad." Poteší sa. ,,Skvelé tak poď, počkám na chodbe." Vyjdem z dverí na chodbu. Hange vyjde hneď za mnou. ,,Poďme!" Vyskočí od nadšenia, ja zamierim hneď ku schodom a pretočím očami a vydýchnem si.
Rýchlosťou blesku ich zbehneme dole a prejdeme do centra mesta, len nie mlčky lebo Hange nevie zavrieť hubu, typická Hange.
YOU ARE READING
Love Of My Life❤ (Ereri) ✅
RomanceToto je môj prvý príbeh takže pls dont hate. Užívajte si príbeh a dúfam, že sa Vám bude páčiť. Bude to Yaoi - Ereri. Láska Erena a Leviho, potýčky, problémy a normálny život. ⚠️DISCLAIMER: BOY X BOY SCENES⚠️