Keď zaklopem na dvere izby číslo 18, otvorí ich nadšený Armin. ,,Jé ahoj Eren!" Pozdraví ma energicky. ,,Poď dnu, mám novú zbierku rastlín." Nadšene sa ozve. ,,No super, ako som čakal." Poviem si pre seba a mrzuto, tak aby to Armin nevidel, pretočím očami. ,,Erm... dobre Armin, už idem." Vojdem dnu do izby plnej smradľavého oblečenia, ktoré nie je jeho ale Jeanove. Keďže spolu bývajú. ,,Hej, Armin? Nejdeme na raňajky? Totižto je 7:50 a raňajky sa podávajú od 8:00." Pripomeniem mu. ,,Oi, j-jasné zabudol som, že treba ísť, totiž bol som veľmi nadšený, že som ti mohol ukázať tú zbierku." Odpovie a pozrie do zeme. Podíde k dverám, otvorí ich a vyjdeme z izby. Mierime k jedálni, Armin sa rozhodol skrátiť si trasu cez outdoorové tréningové centrum. Keď sa tam blížime nevšímame si okolie, lebo sa rozprávame, respektíve Armin rozpráva, a vrazíme do kapitána Rivailleho! ,,Sakra ty debil! Dávaj pozor kurva!" Rozohní sa a jednu mi zrazu vlepí. ,,Prepáčte p-pane, ja, nechcel som do vás vraziť. Bola to nehoda." Reptám a chytím si líce, do ktorého mi vrazil. ,,Tch, z cesty!" Odvrkne mi a ja s Arminom kráčame prekvapení ďalej. Keď dorazíme sadneme si k Mikasse, ktorá hneď vyšetruje moju tmavnúcu modrinu. ,,Čo si robil!? Kto ti to spravil?" Vyzvedá sa. ,,No, išli sme s Arminom cez tréningové centrum a omylom sme vrazili do kapitána Rivailleho. Bola to nehoda, Armin a ja sme sa bavili, nevšimli sme si ho on mi zanadával do debilov a jednu mi vrazil, no." Vysvetľujem do detailov a Mikassa počúva s neskrývaným záujmom. ,,Eren ty si taký idiot! Ako ste mohli doňho vraziť?!" Vreští na mňa a ja tiež zdvihnem hlas: ,,Ešte raz Mika! Bola to nehoda!" Zkričím na ňu a sadnem si, lebo som sa nejakým zázrakom, sám od seba postavil. ,,Dobre Eren, chápem ťa." Odpovie a ďalej sa neháda, lebo načo.
BINABASA MO ANG
Love Of My Life❤ (Ereri) ✅
RomanceToto je môj prvý príbeh takže pls dont hate. Užívajte si príbeh a dúfam, že sa Vám bude páčiť. Bude to Yaoi - Ereri. Láska Erena a Leviho, potýčky, problémy a normálny život. ⚠️DISCLAIMER: BOY X BOY SCENES⚠️