Pohybuje hlavou v smere môjho údu a ja cítim, že sa za chvíľu urobím, a odrazu to pocítim a vstreknem mu svoj ejakulát do úst.
Do piče! Levi čo robíš? Zem volá Leviho!
Prehltne a povie: ,,Chutíš výborne Levi." Ťažko dýcham a červenám sa. Postaví sa a podá mi trenky. ,,Ďakujem Eren. Bol si úžasný, veľmi sa mi to páčilo. Som pripravnený na druhé kolo." Žmurknem odrazu naňho a vidím, že je rozhorčený.
Toto sa naozaj deje?! Prestaň s ním spolupracovať. Mozog sa ma snaží zastaviť, no márne. Ja nepočúvam.
Slabo mi odvrkne: ,,Druhé kolo?! Veď už nemám síl!". Ja mu nadržane odpoviem: ,, Ale ten dole vyzerá, že si to chce zopakovať." Začervená sa a pretočí očami ,,Oi no! Nie som nadržaný len tak pre nič za nič, keď tu vedľa mňa sedíš polonahý!" Na to mu zamraučím do ucha: ,,Notak Eren, poď ku mne." Pobozkám ho a chytím mu penis.
NIE NIE NIE! Zastav sa!
Začnem ním pohybovať hore-dole, aj keď má na sebe trenky cítim, že je celkom tvrdý. Dám mu teda trenky dole a začnem oblizovať špičku žaluďa. Trošku ním mykne a zavzdychá. Vidím ako sa začervená a zrazu mi vpletie prsty do vlasov. Chytí mi hlavu a hýbe mi ňou v takom tempe, ako sa jemu páči.
A mne nezostáva nič iné len sa mu prispôsobiť.Nerob to! Nespolupracuj! Vzopri sa mu Levi! No tak!
Vzdychá hlasnejšie a letmo pokrikuje moje meno. Dúfam, že sem nikto nevtrhne, napríklad taká Hange, to by bolo nepríjemné... Zrazu cítim ako mi pustí hlavu, zdvihne ma a hodí na posteľ.
Prestaň, PRESTAŇ!
S obavami, ale plný vzrušenia mu pozriem do očí a vidím jeho nadržaný pohľad. Oblizne si ruku a prejde ňou po svojom penise. Ešte skôr ako mi ho tam vsunie, navlhčí mi dierku a ide na vec. Úplne bez predohry. Absolútne ho netrápi, že sa bojím. ,,E-e-e Eren ah, bože uhmm, ah hah uh!" Vzdychám a prikrývam si ústa chrbtom ruky. Priráža rýchlejšie a vyzdchá mi do ucha: ,,Áno Levi áno, bože hmm. Ughh!" Párkrát ešte prirazí a povie: ,,Levi... Ja... Myslím, že už budem!" Zavrie oči, a spraví sa do mňa
Úplne bez dychu si ku mne sadne a ja mu po ležiačky chytajúc dych, poviem: ,,Joj do frasa Eren, ty si také prasa! Nevieš ho ani vytiahnuť pred tým, ako sa spravíš!" Vyčítam mu s úsmevom.
KOKOT! Ozve sa znova mozog.
ESTÁS LEYENDO
Love Of My Life❤ (Ereri) ✅
RomanceToto je môj prvý príbeh takže pls dont hate. Užívajte si príbeh a dúfam, že sa Vám bude páčiť. Bude to Yaoi - Ereri. Láska Erena a Leviho, potýčky, problémy a normálny život. ⚠️DISCLAIMER: BOY X BOY SCENES⚠️