13. kapitola (Eren)

78 4 0
                                    

Otvorím oči a uvedomím si, že som zaspal. Pomaly sa postavím a ponaťahujem sa. ,,No, pôjdem asi von trochu sa prevetrať..." Poviem nahlas sám sebe, keďže u seba nikoho nemám. Prečešem si vlasy rukou, zapnem si košeľu, obujem sa, vezmem do ruky bundu, kľúče a zabuchnem za sebou dvere od izby. Na výťah sa mi čakať nechce tak, zo šiesteho poschodia, svižným tempom zletím až na prízemie. "Ani som sa nezapotil" zasmejem sa na svojom trápnom vtipe a výjdem z budovy. Vydám sa bezhlavo rovno cez mesto. Keď tak kráčam, začujem dva známe hlasy. Predpokladám, že je to Hange a kapitán Levi. Trochu spomalím lebo si spomeniem, čo sa dnes stalo, vyschne mi v hrdle a znervózniem. Žalúdok mám takmer v hrdle. "Doriti, ako sa mu teraz ukážem na oči?" Pomyslím si, a urobím zvláštnu grimasu ale nestratím svoje tempo, práve naopak trochu zrýchlim. "Prídem bližšie k nim, aby som sa dozvedel o čom sa rozprávajú alebo ich obídem bočnou uličkou?" Rozhodujem sa v duchu a rozhodnem sa ísť bližšie a potom asi zájdem na pivo. Možno je tam Mikassa s Arminom. Pridám do kroku, až som takmer dva metre od Hange a Leviho. Ešte trochu sa k nim priblížim a tajne počúvam ich rozhovor.
,,Dnes som toho nemala veľa. Potrebovala som len pozrieť a skontrolovať nejaké a papiere, ktoré bolo potom potrebné posunúť Hannesovi..."
"Aha, takže sa zjavne rozprávajú o pracovnom dni." Zotriem si pot z čela a vyfúknem vzduch z pľúc.

Pravdepodobne to nebolo dostatočne tiché, lebo sa zrazu do mňa zabodli dva páry očí. "No do piči!" Poviem si a tvárim sa akoby nič.
,,Jeager, kurva, čo tu robíš?!" Vyštekne na mňa kapitán.
,,Hej, Levi kľud ty nervák... Oi, Eren ahoj! Ako sa máš? Si rád, že máš konečne aspoň na chvíľu voľno? Dávno som ťa nevidela, kde si bol tak dlho..." Drmolila Hange rýchlosťou blesku a ja som len tak-tak reagoval na jej otázky, ktorými ma bombardovala. Levi na mňa neustále zízal a mal som pocit, že každú chvíľu po mne vyletí a zabije ma. Hange neustále mlela nejaké drísty a pýtala sa ma rôzne, pre mňa nepodstatné, otázky.

Po čase to Levimu zjavne začalo liezť na nervy, a vybuchol: ,,Dobre, Zoe daj si už pohov, nemám na teba celý deň! Chcem sa už ísť niečoho napiť, kurva fix." Zazrel po nás oboch, založil si ruky na prsiach a zavrčal. ,,Oh dobre, Levi kľud, už ideme. A Eren, nechcel by si ísť s nami? Pozvem ťa na drink." Žmurkla na mňa a ja som sa veľmi nervózne zasmial a chytil sa za zátylok. ,,Rád by som, ale radšej pôjdem za Mikassou a Arminom, mali by byť v tomto bare heh..." Poškrabal som si zátylok a pozrel sa do strany. Všetci traja sme mlčali tak som sa s nimi rozlúčil a rozbehol sa do baru. "Pane bože, Levi bol riadne pod parou..." Zhodnotil som a už som kráčal k pultu s nápojmi. Objednal som si pivo a očami prehľadával ľudí v bare.
Chvíľu mi trvalo, kým som našiel mojich priateľov, no nakoniec keď som ich zahliadol prišiel som k nim. ,,Čaute!" Pozdravil som ich a Armin si ma hneď všimol a už sa posúval po lavici do prava aby mi spravil miesto. ,,Ježíš! Čau Eren!" Spamätala sa zrazu, trochu opitá, Mikassa. ,,Ehm, ahoj..." Pozdravil som sa jej. ,,Hej Armin, čo jej je, ona nezvykne piť tak veľa..." Opýtal som sa a Armin mi odvetil: ,,Vieš čo, že neviem? Prišla ku mne do izby s tým, že sa vraj chce ísť niečoho napiť..." Pokrčil plecami a neriešil to. ,,Tak fajn... Nič ti nevravela, akože okrem toho čo ti povedala?" Pýtal som sa ďalej. ,,Neviem, asi má nejaký problém. Buď vo vzťahu alebo všeobecne..." Lamentoval a ja som sa, medzitým, napil. Nechali sme to teda tak a rozprávali sa o všetkom, čo nám napadlo. A Mikassa medzitým spala a drmolila zo spánku nezmysly.

Tadá! 13 je na svete. Viem, že som neaktívna ale nemám veľa času, kvôli škole. Tak sa ospravedlňujem. Ďakujem, dajte vote aj komentík.❤❤

Love Of My Life❤ (Ereri) ✅Where stories live. Discover now