Eren
,,Oh, dobre. Ďakujem za odpustenie, kapitán." Trochu som sa začervenal nad tým čo povedal. Že PÁČILO? No teda... Zaskočilo ma to. Bol som ale rád za odpustenie a bol som aj zvedavý o čo ide, že práve mňa Hange potrebuje.
Po raňajkách som mu poďakoval a išiel som rovno za Hange, bolo mi jedno, že som smrdel. Potreboval som vedieť čo potrebuje. Vyšiel som na chodbu. Bože, takmer som ho znova pretiahol keď mal ten uterák... Prekrista čo to trepem. Zastavil som. A zrazu ma to zasiahlo, ako úder od Titána do hrude. JA SOM SA ZAMILOVAL, DO LEVIHO! Dopiče, spomenul som si, ako som to hovoril Arminovi a Mikasse v krčme. Je to pravda. Bože. Radšej som sa rozbehol k Hanginej kancelárii. Zastavil som až pri nej. Tiekol zo mňa pot. Vydýchal som sa a zaklopal som na dvere. Spoza dverí sa ozvalo: ,,Ďalej." tak som vošiel. ,,Ahoj, Hange. Vraj si ma potrebovala." ozval som sa. Dúfam, že zas nechce aby som išiel budiť tých dementov. Podišla ku mne, svetlo sa jej odrazilo od okuliarov, vyzerala pekne upravená. Vlasy sčesané do vysokého copu a na sebe mala našu vojenskú výzbroj aj s celým vybavením. Vďaka výstroji som si spomenul na ranný tréning, plesol som sa po čele. Kokot, kokot, kokot. Nadával som si.
,,Áno, Eren. Niečo som zistila. Na samom začiatku výcviku sme vám všetkým brali krv... Pamätáš si?" spýtala sa. ,,Áno, Hange pamätám." odvetil som. ,,Pozrela som sa na tvoj krvný obraz a zistila som zvláštnu vec. Koluje ti v žilách krv Titána. Mám dojem, že sa naňho vieš premeniť." povedala mi to s kamennou tvárou. Ja som na ňu len vyvaľoval oči. ,,To... To myslíš vážne, Hange?" neveril som vlastným ušiam. Ale mal som pocit, že niečo na tom bude. Vždy keď som bol v nebezpečenstve, mal som chuť si hryznúť do ruky, nevedel som však prečo. Teraz som to už vedel. Radšej som sa ale spýtal, či to s tým súvisí. Hange si nebola až taká istá. Navrhla však, že by sme išli za hradby a skúsil by som sa premeniť, keby som bol v nebezpečenstve. Mala v pláne ma nechať v lese, nech ma nájde nejaký Titán a nech sa premením. Zdalo sa mi to ako šialený nápad. Samozrejme, že chcela zavolať aj Erwina a Leviho aby sa prišli pozrieť. Znervóznel som. No, ešte predtým, ako sme sa k tomu vôbec dostali som sa spýtal, či sa môžem ísť najprv dať dokopy. Súhlasila, dokonca aj spomenula, že smrdím. No diky pekne... Vyšiel som teda von a pomaly som sa vydal k svojej izbe, avšak po schodoch, kedže ten skurvený výťah bol stále pokazený.
Levi
Po Erenovom odchode som odišiel na veliteľstvo za Erwinom s prosbou nech ma uvoľní z tréningu. Cestou som premýšľal nad Erenom. V poslednej dobe som ho mal v mysli veľmi veľa. Mal by mi zaplatiť nájom za to, že mi tam v kuse prebýva. Len čo som tam vošiel, bola tam Hange, Ackermanová a Erwin, o niečom sa spolu bavili. ,,Dobré ráno." pozdravil som sa. Pričom sa na mňa obaja pozreli. ,,Levi, akurát som sa s Hange a Ackermanovou rozprával o malom pokuse na Erenovi Yeagerovi." Prestúpil som z nohy na nohu. ,,Aha, a čo to bude?" spýtal som sa. ,,No, budem potrebovať teba, Levi, a Erwina a teba Mikassa aby ste išli somnou a Erenom do lesa vyskúšať jeho schopnosť meniť sa na Titána. Jednoduchá vec." Povedala Hange a žmurkla na mňa. Fuh, vďaka bohu aspoň nemusím byť na tréningu, pošlú tam Mikeho. To znie fér.
Eren sa za nami dostavil, zvítal sa so sestrou a s nami a o pár minút neskôr sme už všetci sedeli na koňoch. V jednom kuse ma Eren predbiehal, no ja som mu to nedaroval. Mal som rýchlejšieho koňa a vždy som ho dobehol. Vnútri som sa smial a bavilo ma to. Naozaj som sa bavil s Erenom Yeagerom. To sa mi jakživ nestalo. Začal som si teda prehrávať v hlave všetky udalosti, pri ktorých sme boli obaja. Až som zastavil, pri spomienke toho incidentu znova. A vybavil som si jeho smaragdovo-zelené oči. Hmm... Začervenal som sa a bilo mi srdce rýchlejšie ako bolo treba. Hneď som vedel, čo to znamená. Som Z A M I L O V A N Ý.
No, do piče. S tým som nerátal, a prišiel som na to presne v deň kedy sa Hange rozhodla ho premeniť na skurveného obrovského Titána. Spomalil som, a bol som za Erwinom čiže na samom konci našej malej skupiny. To sa mi snáď sníva. Mal som oči zaliate slzami, od vetra ale aj od prekvapenia a smútku. DOPEKLA! Vzlykol som. Dorazili sme na miesto premeny. Bola to odľahlá lúka, úžasné. Zosadli sme z koní. Hange však ostala na koni aj s Erenom, niečo mu vysvetľovala. Utrel som si slzy z tváre rýchlejšie ako ich niekto uvidí. Fuh daj sa dokopy, Levi. Musíš byť silný. Eren odišiel na koni ešte trochu ďalej ako sme boli my. Ale videli sme ho, čo bolo dobre. Ostávalo nám len čakať na strateného Titána.
Pomaly som zaspával, keď som však začul hlučné kroky Titána. Vybral sa rovno za Erenom. Mal som chuť sadnúť na koňa a ísť za ním, aby som ho ochránil (ochranársky pud, skvelé) no Hange ma zastavila. Piča. Zrazu sa Eren rozbehol na koni preč od Titána, ale bol v našom zornom poli. A už sme len uvideli záblesk.
Láska môjho života sa premenila na Titána, cítil som sa neskutočne prázdny. Ani som mu nestihol povedať, čo k nemu cítim. Do čerta s tým! Znova sa mi začali oči vypĺňať slzami. Bolo mi hrozne smutno. Hange mi niečo hovorila, no ja som nepočúval. Bol som príliš smutný na to aby som vôbec vnímal. Tak ma teda nechali na mieste. Utápať sa v smútku. Plakal som. Až kým ku mne nepricválali, Ackermanová držala Erena pri sebe na koni a ostatní išli za nimi. Erwin ťahal Erenovho koňa. Podala mi ho, dýchal vďaka Bohu a ja som sa necítil viac šťastný. Usmieval som sa. Vedel som, že je v bezvedomí no dýchal, ale musel som mu to povedať. Pevne som dúfal v to, že ma bude počuť. Cítil som, ako mi bije srdce a bol som skutočne šťastný. Sklonil som sa k nemu a pošepkal som mu: ,,Eren Yeager, milujem ťa."
Spadla mi slza z oka na jeho líce a on otvoril oči. Pozrel sa na mňa a povedal: ,,Aj ja ťa milujem, Levi Ackerman, kapitán." A dotkol sa môjho líca. Priložil som si svoje čelo k jeho a zavrel som oči. Vďaka bohu, že moja láska žije.
DU LIEST GERADE
Love Of My Life❤ (Ereri) ✅
RomantikToto je môj prvý príbeh takže pls dont hate. Užívajte si príbeh a dúfam, že sa Vám bude páčiť. Bude to Yaoi - Ereri. Láska Erena a Leviho, potýčky, problémy a normálny život. ⚠️DISCLAIMER: BOY X BOY SCENES⚠️