Elizabet a Wil

43 0 0
                                    

S Elizabet sme sa stali dobrými priateľkami .Bola mi ako sestra .Udivovalo ma ,ako sa majú s Wilom v láske .Moje manželstvo bolo dohodnuté .Manžela som spočiatku nemilovala ,postupne som ho začínala mať rada .Našu lásku zhatila jeho surová vražda .Nikomu som pravdu nemohla povedať .Nechcem ,aby boli v nebezpečí aj oni . Hlavne Max .V poslednom čase sa stávalo ,že sme na seba neustále narážali .Všimla som si ,ako ma sleduje, ako sa snaží ma nedotknúť .Chcem aby sa ma dotýkal.

"Pani ,rodí !"zadychčane ma dobehla slúžka

Rozbehla som sa do komnát Elizabet .Ležala na posteli a vzdychala .Vedľa nej sedel Wil a držal ju za ruku.

"Chceš tu ostať?"

"Samozrejme .Neopustím ju ."Usmial sa na ňu.

"Dobre teda .Vstať a chodiť ."Zavelila som.

"Bolí to."

"Bude ešte viac .Tak pome .Zatiaľ pripravím potrebné veci."

Elizabet rodila takmer 14hodín.Wil bol neustále pri nej .Dokonca aj vtedy ked mu nadávala .Ju jemne držal za ruku a utešoval .Izbou zaznel plač dievčatka.

"Blahoželám máte dcérku ."podala som ju matke

Wil sa zosypal na zem ako kôpka hnoja .Kurca ,čo s ním ?Odbehla som k dverám a vpustila Maxa. dnu.

"Je to dievča .Wil odpadol .Postaraj sa o neho .Ja mám ešte prácu."

Max sa začal smiať ."Teda braček ty si ale padavka ."Prepleskal ho a postavil na nohy.

Nato som spolu s Maxom opustili šťastnú rodinku .Potrebujú súkromie.

Max sa za dverami smial ako blázon.

"Neposmievaj sa mu ".zamračila som sa

zvážnel "Nemrač sa, nepristane ti to ."pohladil mi čelo

Zarazene hľadel na svoju ruku na mojom čele .Presunul ju na môj krk a pritiahol ma k sebe .Jeho pery sa dotkli tých mojich .Bozk bol plný potlačovanej túžby .Nahla som sa tesnejšie k nemu a jazykom ho dráždila.

Napadnutý láskouWhere stories live. Discover now