Stál som pred oknom a uprene sledoval nádvorie . Myšlienky mi blúdili k Mari .Od našej spoločnej noci uplynul neaký čas .Vyhýba sa mi .Snaží sa ,aby sme nikdy neboli sami dvaja .Prečo ?Túžim po nej ešte viac ako predtým ,ale nebudem na ňu tlačiť .Z môjho trápenia ma prebral pohľad na ženu ,ktorá opantala moje srdce.
––––-–––––––––-
Kráčala som smerom k záhrade .Potrebujem doplniť zásoby liečiv.
"Mariana?"
Zaznel hlas spoza mňa .Roztriasla som sa po celom tele .Opatrne sa otočím za hlasom.
"Si to ty .Mysleli sme si ,že si mrtva ."
Muž ku mne kráčal s tvárou skryvenou do napodobeniny úsmevu.
"čo tu-tu robíš?" koktala som
"Mám stretnutie s kráľom .Artur sa poteší."
Cúvla som od neho .Je to jeho poslušný psík .Určite mu prezradí kde som .Zdrapol ma za ruku.
"Vidím ,že nemáš brucho .Povedz kde je ten panchard ."
"Zomrel ,potratila som ."odhodlane som škubla rukou
"Neklam ,zistím pravdu." mračil sa na mňa
"Tvoj pán ťa posiela za mnou, nie za obyvateľmi hradu." pristúpil k nám Max
"Odpusť pane ,ale zaujala ma táto kvetinka ."
Nečakala som ani sekundu a rozbehla sa preč.
Budem sa ti venovať neskôr .Sluha ťa odvedie do tvojich komnát.
Spoza rohu som videla ako sa Max rozišiel smerom ,kam som utekala .Do kelu ,budem mu musieť povedať pravdu .Posadila som sa na lavičku a ustarane žmolila rukami sukňu .Ako len mu to poviem?
ESTÁS LEYENDO
Napadnutý láskou
Ficción históricaJe to voľne pokračovanie Zachránenej .No tu si svoju lásku nájde kráľ Maximilian .Nehoda mu postaví do cesty Mari .Ako to už chodí práve ona sa stane jeho vyvolenou .