6) Ukulele (dvojitý speciál)

378 37 4
                                    

„Jdeš pozdě, Pottere."
„Omlouvám se, já jsem-"
„Mě sem pozval a přišel pozdě, ano."
Harry se vnitřně obrnil, aby Malfoye neproklel. Začal pochybovat, že to byl dobrý nápad. Vlastně si to nikdy nemyslel. Střízlivě. Jeho opilé já mělo jiný názor.
„Už jsem se omluvil." Chvíli se měřili pohledy. Nakonec se ozval Malfoy.
„Co teda potřebuješ?" Neptal se útočně, spíš zněl obezřetně.
„Jak jsem psal, chci si o něčem promluvit." Harry se odmlčel a nervozně si projel vlasy, čímž je ještě víc rozcuchal. Draco musel potlačit nutkání mu je uhladit.
„Ano, to jsem pochopil. Teda poté, co jsem rozluštil tvůj škrabopis. Píšeš takhle i domácí úkoly? Pokud ano, nedivím se tvému bídnému prospěchu."
Harry se chtěl ohradit, jenže pak si vzpomněl na minulou noc a musel uznat, že to opravdu nemohlo být nic pěkného. Po povzbuzovací půlce strávil dvě hodiny na záchodě a pak už mu bylo blbé jít komukoliv cokoliv vyznávat. Tušil však, že jej do druhéhe dne odvaha opustí, proto šel rovnou do sovince, sepsal Malfoyovi vzkaz a hned ho poslal.
„Jde o to, že..." podíval se na Malfoye. Měl v obličeji mírný úšklebek. Zjevně si užíval Harryho bezmoc. Zmetek! Do Harryho vjela vlna zlosti a dodala mu odvahu. „Že se moje hormony zbláznily. Do tebe. Nemůžu myslet na nic jiného, hlavně co spolu tvoříme dvojici na lektvary a taky vím, že jsi gay, takže se moje tělo prostě rozhodlo tě chtít a můj mozek si jen vesele brnká na ukulele a úplně na mě kašle. Já vím, že jsi smrtijed a rozmazlený fracek, nechápu, co to do mě vjelo, jenže už se toho nějakou dobu neumím zbavit a tak to potřebuju vyřešit."
Chvíli bylo ticho.
„Ted nevím, jestli se mě snažíš sbalit nebo urazit," ozval se nakonec Draco.
„Taky si nejsem jistý," přiznal Harry.
„Každopádně... můžeme to zkusit."

150% Drarry drabble (CZ)Where stories live. Discover now