13) Lízátko

294 29 1
                                    

(200)

Bylo to opravdu zvláštní.

Draco si myslel, že jeho obsese Potterem je dána hlavně tím, že jím byl odmítnut. To, co nemůžete mít, chcete nejvíc. Postupem let se to však zhoršovalo. Potřeboval Potterovu pozornost, chtěl, aby si ho všímal, aby s ním mluvil... Prostě musel hrát v jeho životě nějakou roli. (K tomu byl Potter vždycky snadno vyprovokovatelný cíl, což si Draco nemohl nechat ujít.) Pak to navíc začalo být sexuální. Ten zmetek ho prostě neuvěřitelně přitahoval. Opět určitě proto, že byl tak nedostupný, jasně.

Jenže ted spolu chodili dva měsíce a Draco pořád neměl dost. Byl v tomto vztahu naprosto spokojený. Dával Harrymu devět z deseti bodů.

„Draco,vnímáš?"
„Co je?"
„Já jen že se to má míchat třicet sekund, ne pět minut..." Draco překvapeně pohlédl do kotlíku, jehož obsah byl lízátkově růžový a každým pohybem vařečky ještě světlal. Požadovaná barva byla však temně rudá. „Nad čím přemýšlíš, že jsi to tak přešvihl?"
„Nad ničím," zabrblal a cítil, jak mu do obličeje valí krev.
„Lektvar je sice zničený, ale ty máš přesně ten odstín červené, co po nás Křiklan chce, tak můžeme odevzdat tebe," uchechtl se Harry.

Dobře, možná se s tím naprosto spokojený a devět z deseti trochu unáhlil.

150% Drarry drabble (CZ)Where stories live. Discover now