2

13K 368 269
                                    

Düzenlenecek.

*  *  *

Boynumda hissettiğim sıcak nefesle kirpiklerimi yavaşça araladım. Dün akşam maç izledikten sonra olan görüntüler yüzümde ufak bir tebessüme neden olurken, duvarda asılı olan saatin 7.30'u göstermesi ile yataktan hışımla doğrulmam bir oldu.

Bileğimdeki siyah tokayla klasik bir ev topuzu yaptım ve hâlâ yatakta uyuyan Ateş'i dürtmeye başladım. Ufak bir mırıldanmaya bana kalçasını dönerek uyumaya devam etti.

"Kalksana be adam!" Dayanamayıp cırladığımda yüzünü buruşturarak bana döndü ve kısık gözlerle olayı anlamaya çalıştı. Ellerimi belime koydum ve gözlerimi irice açarak "Sonunda uyandın!" Dedim.

"Noluyor sabah sabah yine ya?" Kafasının altındaki yastığı yatak başlığına koydu ve sırtını başlığa dayadı. "Ne bu telaş?" Dedi elleriyle uyku mahrumu gözlerini ovuştururken.

"Saat 7.30 Ateş! Yarım saat sonra işe gideceğim. Kıvanç'ı kreşe bırakmam gerekiyor ve ben hâlâ hazır değilim!" Sitemlerimi bir bir sıralayıp derin bir nefes aldığımda yüzüne baktım. Hâlâ uyku sersemi olduğu için yüzüme saf saf baktı ve normal bir şey söylüyormuş gibi ellerini kafasının arkasına koydu.

"Yarım saat var işte, yaparsın Berfu" yüzüne 'Sen ciddisin?' Dercesine bir bakış attığımda omuz silkti.

"Ne kadar rahatsın sen ya" ellerimi belime koyarak ondan bir cevap bekledim. Ellerini oflayarak kafasının arkasından çekti ve sırtını başlıktan ayırdı. Yataktan kalkarak yanıma geldi. Ellerini omuzlarıma koydu ve beni kendine çekti.

"Öyleyim çünkü karım bir süper kahraman... sen her şeyin üstesinden gelirsin" dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu. "Güveniyorum ben sana" gözlerimi devirerek ondan ayrıldım ve dik dik suratına bakmaya başladım. "Yine ne oldu?" Dedi homurdanarak.

"Tüm bunları ben mi yapacağım?" Dediğimde gözlerini kırpıştırarak şaşırdı.

"Ben mi yapacağım?" Dedi beni taklit ederek.

"Yemin ediyorum senden hayır gelmez!" Dedim arkamı dönerek. Tuvalete girmeden yapabileceği en basit şeyi söyledim. "Bari Kıvanç'ı uyandır da bir işe yara"

"Of of... sıkıldım bu rutinlerden. Eve gel, yemek ye, televizyon izle, yat veya seviş... bak o konuda hiçbir zaman sıkılmam. Her zaman açığımdır beni bilirsin" yüzümü yıkarken hâlâ homurdanıyordu. "Ama hep aynı şeyleri yapıyoruz" dedi tekrar aynı noktaya dönerek.

Havluyla yüzümü sildikten sonra sinirle odaya doğru çemkirdim. "Sen hep aynı şeyleri yapıyorsun Ateş! Senin yaptığın tek şey; eve gel, iki dakika Kıvanç'la oyna onu pışpışla ve sonra yat yat yat... ömrünün geri kalanı yatmakla geçiyor!" Dedim odaya yürüyerek. "Başka bildiğin bir şey yok"

oyun bozan | tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin