3

544 20 3
                                    

Otworzył oczy i leniwie wyłączył budzik, hałasujący nad jego uchem. Energicznie podniósłszy się z łóżka, stanął na palcach i powoli wyciągnął ręce do góry. Ostatni raz przetarł zaspane oczy i udał się toalety.

- Tessa! Idziemy! - krzyknął do szarej suczki rasy pitbull.

Odblokował telefon i wychodząc na zewnątrz zaciągnął się świeżym powietrzem, chwilę później przyćmionym papierosowym dymem. Przeglądając Instagrama i inne media społecznościowe, nie zauważył młodej kobiety biegnącej z naprzeciwka, która wpadła na niego z impetem.

- Matko boska! Tom! Strasznie cię przepraszam - zmieszana podniosła się z ziemi. Przyjżał się mulatce, widocznie wybrała się na poranny jogging. Szare legginsy przylegały do szczupłych nóg, krótka sportowa koszulka odsłaniała lekko umięśniony brzuch i subtelną talię. Na nadgarstku błyszczał ciasno zapięty sportowy zegarek. Włosy spięte w niechlujnego koka, pojedyńcze pasma czekoladowych fali delikatnie spływały na jej rumiane z wysiłku policzki.

- Zen? Co ty tu robisz? Znaczy wiem, e biegasz, ale....no właśnie, od kiedy ty biegasz? - zaśmiał się szatyn.

- Bardzo zabawne - fuknęła dziewczyna i sprzedała mu kuksańca w bok. Pomaszerowali dalej przez kręte uliczki osiedla....

...jesień przemijała, nadeszła mroźna zima. Śnieg sypał, jak z solniczki. Piekące zimno zmuszało do ubierania się na cebulkę, a braki słońca kłuły w  serca. Jedynie długie noce, były powodem do szczęścia. Tom pozbył się nałogu palenia i stawał się coraz bardziej popularny. Uczucia co do przyjaciółki powoli zmieniały się, a miłość kiełkowała w ich sercach. Ona nie widziała w nim sławnego i bogatego aktora, tylko młodego, zabawnego i otwartego na świat mężczyznę. On nie widział w niej modelki, sławnej aktorki. Widział miłą młodą kobietę, której słodyczy nie możnabyło porównać do miodu.

Czerwiec 2019...

~dopiski autora
Wakacyjne lenistwo mnie dopadło!! Stoczyłam z nim walkę i wyszłam z niej zwycięsko! Leci do was kolejny rozdział. I love you 3000 <333333

Tomdaya || Far from loveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz