-RÜYA-

91 44 3
                                    

'Okulun kantinindeydim herzaman ki gibi elimde çikolatalı süt vardı. Kantinden çıkmak üzereyken biri yanıma geldi bu oydu! Yine çok heycanlanmıştım aceba neden geldi benim yanıma?

"Selam, nasılsın?" İnanmıyorum benimle konuşuyodu bu bi rüya olmalıydı.
"Ş-şey iyiyim, sen!" Çok heyecanlanmıştım ve hızlı konuşmuştum.
"İyiyim, aslında ben şey demek için gelmiştim."
"Ne için?"
"Benimle çıksana!" Şok koca bi şok nasıl olur 5 aydır hoşlandığım çocuk bugün onunla çıkmamı istiyodu. Ama nereye?
"Nereye?"
"Ney"
"Yani dışarıda nereye gidicez?"
"Dışarıda gideriz ama ben onu sevgilim olman için demiştim."

Bana bana sevgilim ol dedi sanırım ölüyorum. O sabırsızca gözlerime bakıyodu bensene diyeceğimi bilmiyodum. Sadece kafamı 'evet' anlamında sallamıştım. Oda ne yapacağını şaşırmış olacak ki bi anda bana sarıldı bende ona sarıldım. Ne kadar kaldık öyle bilmiyorum ama bize doğru gelen bi çocuk enesin kafasına vurmuştu.

"Salak bırak kızı hocalar görücek şimdi!"
Enes bi anda beni bıraktı ben birden boşluğa düşmüş gibi olmuştum.
"Abi o benim sevgilim! İstediğim zaman sarılırım." Bana sevgilim demişti yani bana dememişti ama beni kast etmişti.
"Tamam olum ona bişey demiyorum. Hocalar görürse sarılmanıza idarede devam etmek zorunda kalırsınız."

Bi anda karşımızda engin hocayı görmüştük ama o bizi görmemiş olmalıydı. Ben enesin elini tuttum ve kantinden koşarak kaçtık derken ben birine çarpmıştım.

"Gece ne oluryo kızım? Nereye koşuyosunuz böyle?" Tek kelimeyle s*çtık.
"Şey hocam, biz şey yapıyoduk sonra şey yaparken de size şey yaptık. Özür dilerim."
"Anladım ama bi daha bu şekilde şey yapmayın." Ellerimizi gösteriyodu. Ben hemen çektim elimi enesten hocada gülerek gitti yanımızdan.

Birden etraf karardı enes nerdeydi? Etrafa bakıyprum ama her yer karanlık birden karşımda bi aydınlık gördüm oraya doğru gitmeye başladım. Kapı vardı kocaman ışık oradan geliyodu.

Yerde oturmuş ağlayan bi kız gördüm, baktığı yere baktım enes ordaydı tekrar nefesim kesildi. Enes sedyede üstü kapalı bir şekilde yatıyodu sağ eli sedyeden sarkmıştı sallanıyodu...'

"Gece gece uyan hadi kabus görüyosun." Durunun sesini duymamla uyandım. Hala ağlıyodum yine aynı şeyleri yaşamaktan korkmuştum.

"Iyi misin kelebeğim?" Sahi iyi miydim? Bilmiyorum sadece ağlıyodum.

Duru ya kafamı salladım iyiyim dercesine oda yanıma oturup sırtını yatağın başına yasladı ben ağlıyodum oysa saçlarımı okşuyodu.

"Yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum duru."
"Biliyorum kelebeğim. O günlerde yanında olmamış olabilirim ama artık yanındayım ve üzülmene izin vermiyeceğim."
"Teşekkür ederim. Yanımda olduğun için."
"Tabikide yanında olucam kelebeğim teşekküre gerek yok."

Saat 05.00 olmuştu. Duru yaklaşık 1 saat önce uyumuştu. Bense 2 saattir sessizce ağlıyodum neden bilmiyorum ama sadece ağlamak istiyodum. Gözlerim iyice kapanmaya başlamıştı ve daha fazla dayanamadım kendimi uykunun derin kollarına bıraktım.

⏰⏰⏰⏰⏰

Telefonumun sesiyle uyandım saat 09.13 tü 'oha' ben nasıl o kadar uyudum? Kendime şaşırırken annemin aradığını gördüm. Daha fazla meraka düşürmeden annemi geri aradım.

"Annecim, nasılsım?"
"İyiyim kızım sen nasılsın, niye açmıyosun şu telefonu çok merak ettim seni!" Aceba bişey mi oldu annem durduk yere aramazdı beni bu kadar erken.
"Iyiyim anne bişey mi oldu neden bu kadar çok aradın?"
"Arayamaz mıyım kız seni."
"Ararsın tabi annecim ama korkuttun beni."
"Korkma kızım bişey olduğu yok. Duruyla konuştum da sen açmıyınca oda evde olduğunu söyledi bana bende telaşlandım merak ettim seni."
"Ne dedi ki duru sana?" Umarım enesi anlatmamıştır.
"Ne diycek kızım 'gece evde o işe başlamadı başka yerde iş arıyacak' dedi." Çok şükür ki anlatmamış.
"He evet anne doğru demiş ben başka yerde iş bakıcam."
"Tamam kızım ama neden bişey mi var orda?" Enes orda anne diyemedim sustum sadece nasıl derdim ki onu gördüm ve patronum oymuş diye?
"Kızım, gece iyi misin ses versene kızım."
"İyiyim anne."
"Neyse kızım baban çağırıyo ben kapatıyorum öptüm seni."

Annemle konuştuktan sonra hazırlanıp dışarı çıkmıştım yaklaşık 4 saattir geziyodum son bi kafe vardı oraya uğruyacaktım eğer olursa olur olmazsa yarın başka yerlere sorucaktım.

"Pardon ben camda ki iş ilanı için gelmiştim, kiminle görüşmem gerek?"
"Patronun odası koridorun sağındaki ilk kapı orayla görüşe bilirsin."

Çocuğa teşekkür edip tarif ettiği odaya gelmiştim kapıyı tıklattım ve gel komutunu bekledim.

"Gelin lütfen." Çok narin bir bayan sesiydi bu içeri girdim ve kadını incelemeye başladım. Kısa saçlı beyaz tenli zayıf narin birine benziyodu.

"Ben iş ilanı için gelmiştim. Beni size yönlendirdiler."
"Evet benimle görüşmen gerekiyo işe alınman için." diyip gülümsedi bende aynı şekilde ona gülümsemiştim.
"Daha önce hiç bir kafede çalıştın mı?"
"Evet efendim daha önce 3 yerde uzun zamanlı çalıştım."
"Peki neden ayrıldın oralardan?"
"Merak etmeyin büyük tartışmalarla ayrılmadım."
"Yanlış anladın beni, neyse kaç yaşındasın?"
"22 efendim."
"Neden çalışmak istiyosun peki?" Bu kadın bana ahiret sorusu soruyodu sanki o kadar gerilmiştim.
"Bu işe ihtiyacım var çünkü ailemden ayrı yaşamaya başladım kendime ve evime bakabilmek için çalışmam lazım."
"Peki o zaman yarın sabah saat 7 buçukta burda ol." Yine gülümsemişti bende işi almanın rahatlığıyla kocaman gülümsemiştim.

Sonunda eve gelmiştim ayaklarıma kara sular inmişti resmen.
Duru gelemden yiyecek bişeyler hazırlamam gerekiyodu. Bende hemen bi kek yaptım yanınada hazır mantı yapmıştım o gelmeden çayı da demlersem mutfakta ki işim bitiyodu. Odama gidip biraz kitap okudum. Ve zil çalmıştı büyük ihtimalle duru gelmişti. Kapıyı açtım ve duru anında üstüme atladı.

"Deli kız hadi içeri geç böyle kapıda bekleme."
"Tamam kelebeğim ama bi sorun var o yüzden içeri geçemiyorum."
"Ne sorunu?"
"Kapıda dikiliyosun gece geçmeme izin yok mu?" Ben bi an ne olduğunu anlamadım ama o beni itip gülerek içeri girmişti.

"Dalgamı geçiyosun sen benimle?" Pis bi şekilde sırıtmıştım oda yapacağımı anlayıp geri geri gitmeye başlamıştı.
"Hayır kelebek ne dalgası?" Konuşmayı bitirmediyle onu gıdıklamaya başladım bi yandan kahkaha atıp bi yandan kaçıyodu.

"Benden kurtulmak kolay mı sandın böcek?"
"Ya ya bırak gece ne olur şaka yaptım bi daha olmayacak söz vallaha :):):):):)):)"

Ve bi anda bıraktım onu ama hala gülüyodu mal. :):):):)

Artık yemekte yedikten sonra günün dedikodusunu yapmaya başlıya bilirdik.

"Gece bugün şey oldu kanka şey."
"Ne oldu böcek anlatsana."
"Şey seni sordu.. Enes bey."
"NEY?"
"Enes bey seni sordu."
"Ne dedin duru hem ona neymiş ki beni soruyo?"
"Kelebeğim merak etmiş seni o yüzden sordu. 'Arkadaşın gelmiycek mi? Nasıl oldu? Neyi varmış?' Dedi"
"Ona neymiş duru sakın bişey anlattım deme!"
"Yok be kelebek hiç anlatırmıyım?"
"Anlatmazsın biliyorum ama işte içim rahat etsin diye sordum."
"Tamam neyse unutalım onu sen iş buldun mu?"
"Ablan star böcek. ;)"
"Gerçekten star afferim kız sana. :)"

Biraz daha sohbet muhabbet, tabiki yalan dedikodu yaptık oda çok yorgundu bende ve yatmaya karar verdik onu öpüp yatağıma geçtim. Bu gece rahat uyumak istiyodum o yüzden hiç bişey düşünmeden uyumaya karar verdim ama olmuyodu bir türlü uyku tutmuyodu. Bende biraz sosyal medyada gezmeye karar verdim.

İnstagrama girdim ve bir takip isteği vardı. Kimden aceba diyip baktım ve şok 'ENESGRN seni takip etmek istiyor' hemen sildim takip isteğini olamazdı beni nasıl buldu bu diye düşünürken orada dosya doldurduğum aklıma gelmişti kesin o dosyadan bulmuştu beni. Neyse sildim ve kurtuldum umarım tekrar istek atmazdı. Biraz da keşfette dünyayı keşfettikten sonra uykum gelmişti bende saat 07.00 alarm kurup uykunun yumuşacık kollarına kendimi bıraktım.

BÖLÜM SONU.

HEPINIZI ÇOK KOCAMAN SEVIYORUM 😚

BU O!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin