The Battles, I thought where over!

15 3 9
                                    

Wat als je denk dat alle emotie over is?

Wat doe je als je er achter komt dat alles alleen onder het masker zat?

Hoe ga je hier mee om, zonder dat iemand het ziet?

En wat als mensen het gaan zien?

Wat als je er achter komt dat dit nog lang niet alles was?

Wat ga je doen met alle emotie die steeds naar boven blijft komen?

En met wie ga je het delen als je er achter komt dat dit nog lang niet over is?

Hoe ga je het beste om met dit soort situaties, vragen mensen zich vaak af. Het was precies wat ik me afvroeg, maar geen antwoord op had. En ook niemand die mijn dat antwoord kan geven. wat ga je dan doen, je gaat er naar zoeken. Naar steun, mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Maar hoe? Natuurlijk op het internet, en zeker dat ik het vond. Zo veel mensen die je begrijpen, maar zo onberijkbaar. En je kan er niks aan veranderen. Dan maar verder leven, alsof er niks aan de hand is. dat vertel je jezelf dan.

Natuurlijk gaat iedereen zijn leven door, ook die van jou. En toch voel je dat je stil staat. Dat je je ergens in begint te storten. Voor mij was dat me werk, ik begon er zelfs aan te lijden. En dat had ik nog voor een lange tijd niet door.

Wat als er nu door deze emotie een andere wereld voor je open is gegaan?

Waardoor je anders gaat denken, dan de omgeving waar je je bevindt?

En wat als je die andere denk wijze niet zou kunnen laten zien?

Nergens kwijt kan, alleen op het internet.

Wat doe je als je ziet dat iedereen door gaat met hun leven, maar jij dat niet kan?

Hoe graag je dat ook wilt.

Naar wie ga je?

Op internet kan je ook niet alle antwoorden vinden.

Voor een lange tijd, is het me gelukt om alles weg te stoppen en zelfs nog leuke dingen weer kon meemaken. maar elke keer zat er toch iets aan mij vast. je weet niet wat het is. het wordt deel van jou uit. je gaat het negeren, totdat er weer wat gebeurd waardoor je hele masker weer afvalt. Maar dit keer niet ten goede.

Wat doe je als iedereen ziet dat je je niet gedraagt als jezelf?

Maar wat als jij niet meer de persoon bent die je vroeger was?

Hoe leg je dat aan anderen uit?

Hoe gaan ze reageren?

En wat doe je met het onbekende wat elke dag, elke seconden aan je schouders hangt?

Hoe kom je er achter wat dat is?

En wat gebeurt er als je helemaal instort en niemand dit van je wil?


Zo weer een nieuw hoofdstuk, wat vinden jullie er van?

Ik hoop voor iedereen die hun examens hebben gedaan geslaagd zijn, na 3 herkansingen kan ik zeggen dat ik eindelijk geslaagd ben, Yeahh.

Als jullie dit leuk vonden laat dan zeker een stem achter, een comment mag natuurlijk ook.  

The Labyrinth that I call my mind (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu