الفصل الخامس عشر 👑

28.5K 1K 50
                                    

الفصل الخامس عشر..
من..
روايه
#هاكر_اخترق_قلبي
بقلم

#اميرة_الروايات 
#ايه_احمد

★★***★★***★★

نور وهيا قعده علي الاريكه وجنبها سيلا التي دفنه وشها في حضنها جامد..وجسمها بيرتعش..اما اسيل الي شلها ذياد ودخلها اوضه مهاب ونيمها علي السرير برحه بصلها شوي..وبعدها خرج بسرعه من الاوضه

نور "ايه الي حصل..."

حسام " احنا كنا رجعين وشفنا اربع رجاله كانو بيحولو يخدوهم فدخلنا....مكناش نعرف انهم اخوتكو...." اتنفست نور برحه وهيا بتشكر ربنا ان حسام ومهاب وادهم كانو موجدين في الوقت المناسب.....
سمعت صوت تلفون بتعها فخرجتو لقت رقم غريب....

نور "الو...."

المتصل "هههه ايه يا بنت حسن ايه رايك في المفاجئه الي انا عملتها دي...عجبتك.." احمر وش نور جامد اوي وهيا بتضغط علي ايديها جامد اوي.....وقالت

نور "يظهر انك كبرت في السن يا برهان ونسبت الي قولتهولك قبل كده.....بس انا هفكرك...قولتلك اياك تدخل اخوتي في العبه دي....وانك لو حولت تقرب منهم هقتلك بس يظهر انك ناوي تستعجل نهيتك.....
استحمل الي هيحصل..هههه وذي ما قالت انت يعتلي الهديه دي وانا اتعلمت اكون كريمه وهرد الهديه متقلقش استعد علشان تخدها بس خلي قلبك جامد يا..يا برهان بيه .." قالت السكن في وشو وبعدا اتصلت بواحد وقالت بصوت صارم " في خلال خمس دقيق عاوزه كل نشرات الاخبر تتكلم عن الفضيحه دي انت فاهم.....كل وسائل الاعلام عاوز الاسهم بتعتو تنزل الارض.."

الرجل " تحت امرك يا نور...." قالت نور وبصت علي لين الي كانت سنده علي حافه الكرسي وهيا بتبص عليها وقالت

لين "انهي فضيحه فيهم يا نور..." ابتسمت بشر وقالت

نور "فضيحه سوسو..ههههه" ابتسمت لين وطلعت الفون بتعها واتصلت علي حازم

لين "حازم انا لقيت سيلا واسيل...هبعتلك العنوان.....لا متقلقش محصلش حاجه.....ايوه اتصل بابا محمود وقولو...سلام..." قالت وبصت علي مهاب وقالت "شكرا اوي علي الي عملتو مش عرفه اشكركو اذي..."

ادهم "عيب يا لين انتو اخوتنا... ده وجب علينا.." معدش خمس دقايق ومسكت نور الرموت بتاع التلفزيون...وشغلت قناه الاخبر وهيا وقفه...وربعت اديها قدم صدرها ومستنيه الخبر ينزل...في الوقت ده قام زياد لما سمع صوت الباب....فتح لقي حازم الي سلم عليه وتدخل اول ما شاف سيلا جري عليها وخدها في حضنو جامد اوي وهو عمل يطبطب عليها....

هاكر اخترق قلبي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن