الفصل السادس والعشرون 👑

26.3K 1K 81
                                    

الفصل السادس والعشرون
من

#هاكر_اخترق_قلبي...
بقلم
#

اميرة_الرويات
#ايه_احمد


★★***★★***★★

في المستشفى كان مهاب وقف وهو ساند ظهرو علي الحيط وبيبص علي ايدو الي كلها دم ولبسو كمان..كان كل الي بيفكر فيه شكلها وهي بين ايدو وبتنذف جامد...نزلت الدموع من عينو...قرب ادهم من مهاب وحط ايدو علي كتفه..

ادهم " متقلقش يا مهاب لين هتكون كويسه ان شاء لله.." غمض عينو وهو بيفتكر الي حصل....
فلاش بك

خد مهدي المسدس ووجهة علي نور الي كانت ريحه علي حسام وقال..

مهدي بشر " ذي ما حرقت قلبك علي صحبك  هحرقو عليها هيا كمان..." لف حسام بسرعه وهو بيجري  علي نور....اطلق مهدي الرصاصه..غمضت نور عينه وهيا مستني الموت...مرت ثانيه اتنين....بس محصلش حاجه...فتحت عينها فاتجمدت مكنها لما لقت لين قدمها وقعه علي الارض ودم بيزف منها انهارت علي الارض وهيا بتبص علي لين..وما فقتش غير علي صوت مهاب الي صرخ باسم لين وهو بيرفعها من علي الارض وبيحضنها..

مهاب " لين..لين لا خليكي صحيه افتحي عينك علشان خطري ارجوكي..لين..لين يا عمري افتحي عينك .." ضمها اوي وقال وهو بيبص علي ادهم وقال " اتصل بل اسعاف بسرعه.." فقال ادهم بسرعه..

ادهم " مش هنستنا الاسعاف يلا خلينا نخدها علي المستشفي بسرعه.." شال مهاب لين وهو بيجري بيها علي العربيه ووره زياد وادهم..اما حسام الي قرب  من نور الي لسه ذي ما هيا علي الارض خدها في حضنو...اغمي عليها في حضن حسام الي بص علي مهدي لقى
علي الارض وفيه راصاصه في راسو وحده في قلبو.....صدم حسام وشال نور وراح بيها ور البقية اما.....
اما الشاب الغامض الي نزلت دموع وركب عربيتو ورح علي المستشفي بعد ما قتل مهدي لما ضرب علي نور...

فلاش بك

كانو قعدين قدم اوضه العمليات ونور الي مبطلتش عياط وهيا في حضن حسام الي بيحاول يخفف عنها وزياد الي راح علي الشقه علشان سيلا واسيل....

اتصل ادهم لحازم وقال....

حازم " الو ايه يا ادهم.."

ادهم " حازم تعاله علي المستشفي لين اتصابت.." اول ما سمع كده قام بسرعه وقتل بفزع..

هاكر اخترق قلبي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن