الفصل السابع عشر 👑

27.8K 1K 96
                                    

الفصل السابع عشر
من
#هاكر_اخترق_قلبي
بقلم

#اميرة_الروايات
#ايه_احمد

★★***★★***★★

في العربيه غير حازم طريق وراح علي الشركه.....وصل فبصت همس علي الشركه وقالت...

همس "في ايه يا حازم مش هروح عند سيلا واسيل...." كانت مكشره بوشها ضحك حازم وقال وهو بيضربها علي رسها برحه...

حازم "مش هينفع يا قلبي...بصي يا حببتي الايام دي نور ولين عندهم مهمه وانا هساعدهم فمش هقدر اتوصل معاهم الايام دي خالص تمام...."

همس " مش انت هتساعدهم اذي مش هنتوصل معاهم مش فهمه..."

حازم "علشان احنا مترقبين يا قلبي يعني في حد بيبعت كل حاجه احنا بنعملها لشخص الي المفروض نقبض عليه وطبعا هو مش لزم يعرف اني مع نور ولين لاننا كده مش هنقدر نوصلو فهمتي يا حببتي..."

همس "اه فهمت طيب ماشي بس هتجبلي شكولاتا...علشان مش هتوديني عند سيلا واسيل ..." ضحك حازم اوي وقال

حازم "ماشي يا لمضه  يلا انزلي علشان عندي شغل كتير..." نزلو مع بعض كان حازم مسك ايدها واول ما دخلو الشركه...الكل بص عليهم بصدمه كانو بيبصو علي اديهم....بدات الموظفات يتهمسو عليهم وهما بيبصو لهمس بحقد وكره اما الشباب فكانو بيبصولها بخبث... اما حازم الي مخدش بالو من الي بيحصل وراح علي مكتبو.....رحت عليه السكريتيره وقالت بحقد وهيا بتبص علي همس

مي "اهلا يا حازم بيه حضرتك تامر بحاجه....."

حازم ببرود " فنجان قهوة وكأس عصير برتقال يلا بسرعه..." خرجت وهيا هتموت من الغيظ منو فاهي عملت كل حاجه علشان توقعو وفي الاخر جت حته طفله وخدتو منها......

★★***★★***★★

في المقر دخل محمود صاله التدريب لقي ادهم ونور بيتدربو ولين الي بتتكلم مع حسام ومهاب الي كان بيدرب زياد..حمحم بصوت عالي انتبه عليه الكل اول ما شفتو نور جرت عليه وحضنتو جامد فهيا مشفتوش من زمن....حضنها محمود بحنان...اما لين الي كانت تبتسم ورحت عليه هيا كمان وحضنتو...

محمود "عملين ايه..."

نور " احنا تمام يا حوده  انت عامل ايه وماما عمله ايه...."

هاكر اخترق قلبي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن