Pohled Lily
,,Ahoj cukrouši" zasmála jsem se. Právě sedím u fontány a čekám na Gabriellu. Už jsme tu dlouho, asi dvě hodiny, ale ona si šla koupit nové boty a mně se do obchodu nechtělo. Musela jsem se vymluvit, protože jsem potřebovala zavolat svému cukroušovi.
,,Ahoj" promluvil svůdně do telefonu. Mám pocit, jakoby tady byl. Jako by se opíral o má záda a mluvil. Měla jsem pocit, že mě vidí. Chtěla jsem se otočit, ale jakoby jsem nemohla. Jako bych byla ochrnutá. Zní to opravdu nesmyslně a absurdně, ale přesně takhle se v tento moment cítím.
Najednou jsem mu nemohla odpovědět. Prostě jsem mu neměla co říct. Jen tak jsem zírala před sebe, s mobilem u ucha, ale byla jsem zticha. Na druhé straně bylo taky ticho jak v hrobě. I přesto, že jsme byli v rušném bodu nákupáku, bylo okolo mě ticho.
,,Lily!" zakřičela na mě Gabriella a já se otočila jejím směrem. ,,Pojď sem! Mají tady úžasné boty, pojď se podívat" řekla a já zavěsila hovor.
Vešli jsme dovnitř a ona mi začala ukazovat asi tři páry bot. Vůbec jsme jí nevnímala a musela jsem se neustále otáčet za sebe. Vůbec jsem Gabriellu neposlouchala a když se na mě podívala, tak jsem jenom přikyvovala, aby se nezlobila, že jí neposlouchám.
,,Tyhle nebo tyhle?" ukázala mi dva páry bot, mezi kterýma se už rozhoduje minimálně deset minut. Jedny byly tmavě černé lodičky, úplně jako noc a jedny vysoké červené boty na podpatkách.
,,Mě je to jedno. Mám hlad. Nepůjdeme se najíst?" zaškemrala jsem. Gabriella nade mnou ohrnula nos.
,,Koukám, že se nudíš" povzdechla si. ,,No, dobře. Tak jdeme" usmála se a chytla mě za ruku. Vyšli jsme z krámku. Šli jsme okolo fontány, když v tom se Gabriella zastavila a koukala na jedno místo.
,,Co se děje?" snažila jsem se koukat tam, kam ona, ale to mohlo být všude. Najednou mě pustila a šla pomalým krokem k nějakému klukovi.
,,Justine!" zaječela a rozeběhla se k němu. Skočila mu do náruče, div, že spolu nespadli. Upřímně? Vůbec jsem nevěděla, co se tady děje, proč se to děje a kdo je ten kluk. Měl hnědé vlasy, hodně podobající se kaštanové barvě. Měl tetování, která zdobily jeho svalnaté ruce a celkem dobrý styl.
,,Lily, pojď sem!" zamávala na mě Gabriella a já byla připravená se seznámit s tím sexy mužem.
Pohled Justina
Gabriella mi skočila do náruče, div, že jsme nespadli. Gabriella byla moje nejlepší a dlouholetá kamarádka. Bydleli jsme ve stejné ulici, ale my jsme se pak museli odstěhovat a tím naše přátelství skončilo.
,,Lily, pojď sem!" zamávala na svou kamarádku Lily. Výborně, právě teď mám možnost poznat dívku, která mi volala. To je určitě ona. Hezky jí to oplatím" ďábelsky jsem se usmál. ,,Justine, to je Lily. Lily, tohle je Justin" představila nás navzájem Gabriella a ona se na mě usmála. Udělal jsem to samé, ale k tomu jsem si oblízl rty. Uculila se a zakousla se do rtu.
Výborně, alespoň trochu to funguje. Tohle všechno jsem vypozoroval od lidí na škole. Vždycky kluci balili holky, na školní chodbě. Nějak jsem se na ně zakoukal a v hlavě si dělal poznámky.
,,Tak, kam půjdeme? Půjdeš s námi Justine že?" zeptala se Gabriella a já se podíval prvně na ní a pak na Lily. Mrknul jsem na ní a usmál se.
,,Jasně, že půjdu" zachechtal jsem se.
,,Lily měla hlad, tak můžeme zajít do KFC" pobídla nás Gabriella. ,,A co jak je Justine? Povídej, vyprávěj ne?" neustále do mě hučela Gabriella.
,,Nic se nestalo od doby, co jsme se odstěhovali. U mámy už nebydlím. Našel jsem si vlastní byt. Žiju sám, nikoho nemám a to je asi všechno, co ti můžu říct. Žhavé novinky žádné nejsou, život mám furt stejný" pokrčil jsem rameny a dál se tím nezaobíral.
Šli jsme do KFC a dali si něco k jídlu. Stále jsem Lily pozoroval a vzpomněl si na fotku, jak mi poslala jen ve spodním prádle. V tom oblečku, který jsem jí posílal. Její tělo ve skutečnosti vypadá ještě lépe, než jsem si myslel.
ČTEŠ
Operator
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Jeden chlapec. Jedna dívka. Jeden telefonát... ...vzrušení