Lily Gaining Strength

2.6K 211 15
                                    

Z pohledu Lily

Potom, co jsem ukončila hovor, jsem opět přemýšlela nad určitými věcmi. Například, kdo je vlastně ten muž, jemuž volám? Co je vlastně zač? Kromě toho, že je operátor, ale víte co myslím. Kdo to je a jakou má vlastně povahu, osobnost. Divím se, že nad tím přemýšlím. Normálně bych nad tím mávla rukou a zavolala mu, abych ho vzrušila, jenže teď to bylo jiné.

Právě koukáme s Gabriellou na film a jíme zmrzlinu. Já teda jenom zlehka, zatímco Gabriella jí dáva do pusy po mega koukách a k tomu je zažraná do filmu Pravá blondýnka 3. Já jsem myšlenkama úplně jinde a nevnímám to, protože stále na něho myslím. Sakra, co to říkám?! Nabrala jsem si na lžíci pořídný kus zmrzlinu a spolkla to. Začala jsem se věnovat filmu a potom jsme obě usnuly.

Vzbudila jsem se asi v jednu ráno, protože tu byla zima. Gabriella mi vzala celou deku, ale to mi nějak nevadilo. Snad se alespoň prospí. Já sešla dolů po schodech a v kuchyni se nacházel můj telefon. Hned mě napadlo jediné. Vzrušení. Popadla jsem telefon a vytočila, mě tak známé, telefonní číslo. Hovor byl přijat, ale na druhé straně bylo ticho. Slyšela jsem jen slabé dýchání.

,,Cukroušku, tady tvoje uspokojení volá" zamručela jsem a sedla jsem si na linku. Nic se neozvalo, jenom bylo více slyšet dýchání. ,,Doufám, že jsem ti svým hlasem způsobila erekci. Doufám, že je hodně tvrdej" olízla jsem si rty.

,,Víš co by mě zajímalo? Jak šukáš"

,,Tvrdě" ozvalo se a já se pousmála.

,,To se mi líbí. Oh, představuju si jak mě všude ohneš. Budeš chodit po bytě nahý a kdykoliv okolo mě projdeš, vrhneš se na mě. Já nebudu protestovat a pěkně si to rozdáme. Kdykoliv a kdekoliv. To je vzrušující představa, ne? Už mi z toho pulzuje v rozkroku" zapředla jsem a slyšela vzdych.

,,Tak proč tu představu neuskutečnit?" zaskočil mě. Po dlouhé minutě ticha, se ani on neozval. Mlčky jsem seděla na lince a nevěděla, co říct. Jako zbabělec jsem to tedy položila. Myslí to vážně? Co když je to úchyl? Tohle se odvíjí od věci hrozně. Mělo to být pouhé volání, esemeskování a laškování. Nic víc. Nikdy o mě neměl tolik vědět. Bůh ví, ale jestli si to nevymyslel, jenom, aby mě dostal do rozpaků.

Z pohledu Justina

Byla vykolejená. To je dobře. Konečně jí podle mně začíná docházet, že je srab. Možná je ještě panna, kdo ví. Já jsem sám podělanej až za ušima, ale nechci to dát najevo, když jsem teď v dobré pozici. Jsem nad ní, manipuluju jí a dostávám do rohu.

Ležel jsem v posteli a nespal jsem. Nemohl jsem. Stále mi něco létalo hlavou. Všelijaké myšlenky, ale nedokážu popsat o čem byly. Vzal jsem si mobil do ruky a jen tak na něj koukal. Rozkliknul jsem ho, koukal na hodiny a po pár vteřinách, obrazovka zhasla. Najel jsem na facebook, kde byly zase nějaké vtipné videa, kteří sdíleli moji přátelé. Nějaké hry, výpočty a reklamy. Jako vždycky. Chtěl jsem se podívat na e-mail, ale přišla mi nová zpráva.

,,No a co, že o mně všechno víš. Je mi to jedno, teď alespoň vím, jak na tebe. Kamaráde, hraješ si s ohněm. I já si o tobě můžu cokoliv zjistit. Mám kámoše ajťáky a ty mi klidně pošlou i tvůj rodný list. Nejcitlivější data. Dostal si mě do rozpaků, přiznám se, ale už dlouho nebudeš mít tuto pozici nademnou. Hezky všechno vrátím do starých kolejí, cukrouši :* - Potvora Lily" dočetl jsem zprávu a zasmál jsem se. Žádné takové kámoše určitě nemá a myslím, že takovou laskavost by jí neprokázali, protože to je porušení zákona. Položil jsem mobil vedle sebe a snažil se usnout. Trvalo mi to, ale nakonec sem usnul.

Ráno jsem se vzbudil na zvonění telefonu. Neochotně jsem otevřel oči, nahmatal mobil a přijal hovor.

,,Pane Bieber, potřebuju, aby jste už dnes nastoupil do práce. Přijde kontrola a tak potřebujeme mít plné nasazení. Buďte tu za dvacet minut. Naschle" nečekal na mou reakci a zavěsil. Cože?! To jako vážně? Kouknul jsem se na hodiny a bylo za patnáct minut osm. Překroutil jsem očima a zalehnul zpátky do postele. Málem jsem opět usnul, ale to jsem nemohl dopustit, přijít pozdě do práce. Tady se strašně blbě shání práce a nechci dostat vyhazov. Takhle mám alespoň peníze na zaplacení bytu.

Rychle jsem vyskočil z postele a šel do koupelny. Osprchoval jsem se a oblékl se. Vzal jsem si košili a nějaké černé elegantní kalhoty, abych nevypadal jak hastroš, kterej vyšel z hospody. Nageloval jsem si vlasy, šel do kuchyně, kde jsem se napil pomerančového džusu a vydal se do práce.

Cesta mi trvala opravdu jen chvíli a když jsem přišel do našeho centra, všude někdo seděl a telefonoval. Tak je pátek, to je pravda, ale nečekal bych, že se takhle zblázní telefony.

OperatorKde žijí příběhy. Začni objevovat