Pohled Lily
Justin a Gabriella si něco šeptali a když jsem se na ně podívala naposledy, Justin byl opravdu v šoku. Nechtěla jsem za nimi chodit a ptát se, co se děje. To je mezi nimi. Já jsem si hleděla svého a věnovala jsem se opilému klukovi, který si naivně myslel, že mě dostane do postele. Otírali jsme se o sebe v rytmu hudby, ale pak mě chytl za ruku a chtěl odtáhnout nahoru.
,,Nedělej si falešné naděje" vytrhla jsem se mu a ztratila se v davu. Tak to bylo o kousíček. Mohl využít svojí sílu, ale naštěstí jsem byla rychlejší. Tancovala jsem sama mezi davem s poloprázdným kelímkem alkoholu. Na ex jsem ten zbytek kopla do sebe a přemluvila jsem sama sebe, abych si došla pro další.
Když jsem si u baru nalejvala alkohol do kelímku, naproti mě stál poměrně svalnatý sexy kluk. Zakousla jsem se do rtu a upila si ze svého plastového kelímku. Šla jsem k němu, ale než jsem tam došla, jsem si všimla jeho tetování na ruce. Oh, ne. To nemůže být on. Vypadal rozhodně jinak, než jak si ho pamatuji z fotek, no rozhodně je víc sexy a je z něho pořádný muž.
Rychle jsem se otočila, napila se a šla tancovat. Jestli mě uvidí, tak si budu připadat docela hodně trapně. Abych Vám trochu přiblížila situaci, tak ten kluk se jmenuje Marcus a flirtovala jsem s ním. Samozřejmě, že jen po telefonu. Znáte to, telefonáty, fotky a tyhle věci. Prostě to, co dělám běžně. Ale nikdy se mi nestalo, že bych se s někým setkala osobně. Teda o nikom nevím.
,,Bože, jde přímo ke mně" zakňourala jsem, když jsem viděla jeho namakanou postavu, kráčející mým směrem. Otočila jsem se zády a přitáhla si nějakého kluka k sobě. Tancovala jsem s ním a doufala, že Marcus půjde jiným směrem.
Pohled Justina
,,Gabriello, n-no víš.." začal jsem a nevěděl jsem jak pokračovat. Naprosto mě to šokovalo, ale spát se mi s ní nechce. Já sám nevím o ničem. Jsem nezkušený, potřeboval bych doučit.
,,Promiň Justine" sedla si na schody, které byli za námi. ,,Já věděla, že ti to nemám říkat" začala brečet.
,,Ale ne" sedl jsem si bleskově vedle ní a vtáhl ji do objetí. Hladil jsem jí po vlasech a skončil jsem těsně nad zadkem. ,,Nebreč" kolíbal jsem se s ní z jedné strany na druhou. ,,Nic se nestalo" šeptal jsem jí do ucha.
,,Všechno vždycky pokazím" stále vzlykala a popotahovala. Nemám rád, když holky brečí. Miluju jejich úsměvy. Holky jsou důvod, proč jsme tu my.
,,Prosím nebreč, beruško. Nemám rád, když brečíš. Víš, že to z celého srdce nesnáším a trhá mě to na kusy. Vždyť už sem ti to tolikrát říkal, ale ty to uděláš znova. Mě to není příjemné. Nevím, jak Tě mám uklidnit" zvedla ke mně hlavu a utřela si nos.
,,Stačí mi tohle" řekla a nahla se ke mně. Byli jsme od sebe pár centimetrů a já věděl, kam to směřuje. Nemohl jsem uhnout, byl bych za sraba. A tak jsem se já víc nahnul a políbil jsem jí. První jsem je tam nechal přiložené, ale pak jsem začal s nimi pohybovat. Opakovala mé pohyby. Byla to taková souhra jazyků. Válka.
Najednou se odtáhla a vzala mě za ruku. Šli jsme po schodech a v půlce jsem ukradl nějakému páru kelímky s alkoholem. Neváhal jsem a oba dva kelímky jsem vypil, na ex. Oddechnul jsem si a dál se nechal táhnout nahoru do nějakého pokoje.
Ani jsem nic nevstřebal a byl jsem opřený o zeď. Dobře, cítím se trapně, protože si přijdu jako holka. Otočil jsem nás a tentokrát byla Gabriella opřená o zeď. Líbal jsem jí na krku a zanechával jsem za sebou mokré cestičky.
,,Musím Ti něco říct" odtáhl jsem se a ona se na mě divně podívala. ,,Nemám žádné zkušenosti s holkama a prostě nic neumím. Jsem nezkušený" povzdychl jsem si.
,,Všechno se společně naučíme" opět se na mě nalepila a líbala mě. Pomalu jsme společně došli k posteli, na kterou jsme si také lehli. Ležel jsem nad Gabriellou a ona mi přetáhla tričko přes hlavu. Opět jsem jí zabořil hlavu ke krku a udělal jsem jí tam cucflek. Taky jsem jí sundal tričko, aby nebyla pozadu. Nechtěl jsem čekat a hned jsem ji rozepl podprsenku.
,,Ty draku" zasmála se a chtěla mě znova políbit, ale to by do pokoje neměla vtrhnout opilá Lily.
ČTEŠ
Operator
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Jeden chlapec. Jedna dívka. Jeden telefonát... ...vzrušení