Z pohledu Lily
,,Justine?" zasmála jsem se hlasitě. Počkat, co tu dělá? ,,C-Cože si říkal?" zakoktala jsem po chvíli, co jsem si něco promítla v hlavě.
,,Tak jak to bude s tou odměnou? Spíš ty, jí dlužíš mě, ne?" přiblížil se ke mně. Cože, J-Justin je ten operátor? V ten moment, jako by se zastavil svět a já si vybavila všechny telefonáty a zprávy. Ten hlas, to tělo, ty poznámky tenkrát v tom KFC. Začala jsem se hrozně smát, abych zakryla to, jak jsem se trapně cítila.
Všechny ty fotky, které jsem mu posílala a to, co jsem mu říkala a teď to vím, kdo to je. Hanbím se sama za sebe.
,,Aha, hele, no ehm-" nevěděla jsem jak začít. ,,Tak já asi půjdu, protože tohle je nehorázně směšné" začala jsem se zase smát a chtěla jsem jít, ale on mě zastavil.
,,Ty nikam nepůjdeš, dlužíš mi něco" zatáhl mě za zápěstí k sobě a já dopadla na jeho hruď. Pevnou hruď.
,,Nic ti nedlužím, perverzáku" odfrkla a já se v duchu směšně zasmál. Jedinej, kdo je tu perverzní je ona. Ona mi neustále volala a chtěla mě vzrušit.
,,Tak pojď alespoň na panáka" mrknul jsem na ní a viděl jsem jí váhat. Nakonec přikývla a svolila. Objednal jsem pro nás panáky, které jsme měli okamžitě v sobě a tak jsme si objednali další. Ano, chtěl jsem jí trochu opít, aby povolila. Koukal jsem se, co tu všechno barman má a chtělo by to něco silného.
V ten moment jsem uviděl láhev Irish Whiskey. Tak tohle je hodně silné.
,,Prosím, jednu Irish Whiskey" mávl jsem na barmana a ten mi trochu napil. ,,Víc" dodal jsem a on mi malou sklenku nalil celou.
,,Wow, co to je?" Lily mi to vytrhla z ruky a kopla do sebe polovinu. Mě spadla brada na zem. Když si vychutnala chuť, zjistila, že je to hodně silné.
,,Motá se ti hlava?" položil jsem jí ruku na stehno.
,,Ne, to je dobrý" usmála se na mě. ,,Mají tu limetkovou vodku?" řekla a koukla se směrem na barmana.
,,Jednu limetkovou vodku"
,,Dvě. Dáš si semnou" mrkla na mě a já neodporoval. Oba dva, jsme to do sebe hodili a musím říct, že už jsem přeházel do opilého stavu.
,,Zatancujeme si, když už jsme tu?" koukla se na mě Lily, která si právě olizovala rty. Přikývl jsem. Vešli jsme do středu a Lily začala skákat a vlasy jí všude poletovaly. Přitáhl jsem si ji zády k sobě a ona hned pochopila, o co jde.
Začala se mi vrtět zadkem na rozkroku, což mě neskutečně vzrušovalo. Sahal jsem jí na prsa. Byly tak pevné a krásné.
,,Chci tě" zašeptala mi do ucha, když se ke mně otočila čelem. Ve mně to probudilo neskutečný chtíč a v hlavě jsem měl představu, jak se pode mnou svíjí. Popadl jsem ji za ruku a vytáhl ven. Stopnul jsem taxík, který projížděl okolo a nasměroval ho ke mně domů.
Z pohledu Justina
Vystoupili jsme z taxíku a já jsem Lily vzal na ruce a odnesl jsem jí dovnitř. Odemkl jsem dveře a hned jsem ji o ně opřel. Začal jsem jí líbat a svlékat jí tričko. Odtrhli jsme se od sebe a já ji ho přetáhl přes hlavu. Lily si mě hned k sobě majetnicky přitáhla zpět a líbala mě dál. Tak vášnivě a intenzivně.
Opět jsem jí vzal a šel jsem k sobě do pokoje. Položil sem ji na postel a hladil ji na bocích. Ona si zapletla ruce do mých vlasů a jemně mi za ně zatahala. Bylo to příjemné.
Lily mi vyhrnula tričko nahoru a já si ho sám přetáhl přes hlavu. Tohle bude noc. Já jsem jí rozepl podprsenku a poté, jsem jí laskal její prsa. První jsem si vzal do dlaně a masíroval, zatímco druhé jsem olíznul a mačkal. Usmívala se a spokojeně zavzdychala. Jazykem jsem přešel níže, až k jejímu podbříšku, kde mě zastavil lem jejích kraťasů. Ty jsem rozepl a stáhnul. Byla už jenom v kalhotkách. Přišlo mi to nefér a tak jsem si i já stáhnul kalhoty. Vyvalila oči, když mě viděla jenom v boxerkách.
,,Chlape, ty si kus" kousla se do rtu a hned si mě převalila pod sebe. ,,Si tak sexy" řekla a kousla mě do ušního lalůčku. Vzrušením se mi zvětšila boule v boxerkách. Líbala mě od krku až k lemu boxerek. Nadzvedla je a stáhla je dolů. Byla překvapená tím, jaký měl objem. Neváhala a svou rukou začala pohybovat po mém údu nahoru a dolu. Byl to dokonalý pocit, když Vás po dlouhé době uspokojuje někdo jiný. Když už mi začínalo v mém penise cukat, Lily si ho dala do pusy a hlavou jela rychleji a rychleji. Občas si pomohla rukou, ale to mi vůbec nevadilo, protože tohle bylo něco úžasného.
Udělal jsem se jí do pusy a ona všechno poslušně spolkla. Samozřejmě, že mi to udělalo radost, když to udělala dobrovolně. Nenutil jsem jí to polykat.
,,Teď je řada na tobě, cukrouši" mrkla na mě a já ji povalil pod sebe.
Svlékl jsem jí kalhotky a sklonil jsem se k jejímu přirození. Foukl jsem na něj a začal ho palcem masírovat. Prstem jsem začínal přecházet po poštěváčku nahoru a dolů. Občas jsem jí tam polechtal nebo jak to říct a to ji více vzrušilo, protože u toho párkrát sebou škubla. Následně jsem zasunul naráz dva prsty dovnitř, načež se na mě podívala smutným výrazem. Nevěděl jsem, co má namysli a tak jsem prsty trochu povytáhl. Spokojeně se na mě podívala a mě došlo, že jí to trochu zabolelo, když sem do ní vsunul dva prsty naráz až po špičku.
Když byla Lily dostatečně vlhká, sklonil jsem se víc k jejímu přirození a olíznul jsem ho.
,,Ohh" vyšlo z ní a to jsem teprve na začátku. ,,Prosím, už mě udělej" zaprosila a hlavu zakláněla dozadu. Strčil jsem do ní jazyk a začal jsem jím kmitat a kroužit dokola. Vzdychala a já byl spokojen s tím, jak mi to jde. Trochu sebevědomí, mít musím, ne?
,,Prosím, ještě. Už budu" zašeptala a po pár vteřinách se udělala. Vylízal jsem jí a vrátil jsem se zpět do úrovně jejího obličeje.
Políbil jsem jí a zašeptal jí do ucha.
,,Bereš prášky?" pouze přikývla. ,,Neboj" usmál jsem se.
,,Nebojím" odvětila a dala mi pusu na tvář. Nasměroval jsem svůj penis na její vchod a pomalu zasunul. Opravdu jen špičkou a na to nic neudělala. Tak jsem tedy zasunul po kořen a to zakňučela. Hned se mě snažila odstrčit a já nechápal, co se děje.
,,Ty si panna?" zeptal jsem se po chvíli přemýšlení.
,,Nějakej problém?" vzlykla.
,,Ne" políbil jsem jí. ,,Ale na to jak si nadržená, jsem myslel, že už nebudeš" zasmál jsem se a ona se na mě zamračila.
,,Drž hubu a šoupej nohama" řekla vážně, ale po chvíli se začala smát. Opět jsem do ní pomalu zasunul a čekal sem, až si zvykne.
Začal jsem pomalu přirážet. Opravdu jsem nečekal, že bude panna. Lily je zvrhlá a sexuchtivá panna. No, teď už vlastně ne.
,,Přidej" řekla a já přirážel rychleji. Bože, byl jsem jak v sedmém nebi. Do toho jsem Lily začal líbat a mačkat jí prsa. Chtěl jsem, aby si tohle užila, jak nejvíce to šlo. Chtěl jsem, aby si svoje "poprvé" užila na maximum.
,,Justine!" ,,Justine...Už! Už budu!" zakřičela a s výkřikem dosáhla svého orgasmu. Svého vrcholu jsem dosáhl i já, hned po Lily a musím říct, že lepší sex, jsem neměl...
Konec. Ještě přidám epilog & poděkování
ČTEŠ
Operator
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Jeden chlapec. Jedna dívka. Jeden telefonát... ...vzrušení