Tom gözlerini yavaş yavaş açtı. Gözleri daha ışığa alışmamıştı. Tamamen ayıldığında içinde bulunduğu odayı incelemeye başladı.
-Nerdeyim lan ben?
Bir hastane odası gibiydi. Başında da hafif bir ağrı vardı. Yattığı yatakta doğrulmaya çalıştı ama ellerinin kelepçeli olduğunu anladı. Odaya bir güvenlik görevlisi girdi.
"Beyefendi lütfen yatın dinlenmeniz gerek." dedi
Tom adama güvenip yattı. Hatırlamaya çalışmaya çalışıyordu "buraya nasıl gelmişti?"
İçeri bir güvenlik görevlisi daha girdi ardındanda bir doktor.
Doktor söze girdi.
"Bay Tom Reacher. Değil mi?""Evet" dedi Tom.
"Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"
"İyi sayılır. Peki ben buraya nasıl geldim?"
"Onu bilmem. Neyse siz rahat olun size birkaç aşı yapmam gerek."
Güvenlik görevlilerinden biri tuvalet için izin istedi ve odadan çıktı.
"Ellerim bağlıyken nasıl rahat olabilirim söyler misin? Hem söze girmişken ellerim niye bağlı!"
"Siz sakin olun. Açıklamak isterdim ancak benim de bir bilgim yok, sadece aşı yapmak için geldim. Yapıp gideceğim lütfen işimi zorlaştırmayın."
"Bakın aşı filan istemiyorum. Bırakın beni."
Tom çırpınmaya başladı kelepçelerden kurtulamıyordu.
Doktor getirdiği çantayı açtı içinden büyükçe bir iğne aldı. Tom iğneyi görünce daha da çırpınmaya başladı."Bırakın beni!. Bırakın dedim size!"
Doktor Tom'a yaklaştı. Güvenlik görevlisine tutması söyledi adam Tom'un başını tuttu. O sırada sesleri duyan görevlisi odaya girdi. Doktor iğneyi Tom'a doğru yaklaştırdı. Tom yatağın kolunu kırıp kelepçeyi yataktan kurtarmıştı ani bir hamle ile doktorun bileğini tuttu ve çevirdi elindeki iğneyi alıp müdahaleye gelen görevliye fırlattı iğne adamın gözüne saplandı. Doktor acıyla bileğinin tutuyordu. Iğne güvenlik görevlisinin gözüne girince yere düşmüştü, doktor korkuyla yerde yatan adama bakıyordu. Tom meslektaşına bakan güvenlik görevlisinin dalgınlığında faydalanarak belindeki silahı aldı ve kafasına geçirdi, adam bayılmıştı. Adamın yanına geldi ve belindeki anahtarları aldı kelepçeyi çözünce doktorun kaçtığını farketti.
"Kahretsin!"
Hemen güvenlik görevlisinin kıyafetini çıkardı ve giydi tam üstüne olmuştu. Hemen odadan çıktı. Kapıyı kapattı ve üst kata çıktı. Yangın merdivenlerini arıyordu kapıyı buldu ancak kitliydi. Güvenlikler her yerde onu arıyordu. Bir an önce açmalıydı zorladı ancak olmadı ve duyduğu ses yüzünden alnından soğuk terler akıtmaya başladı.
"Koşun adam orada!"
Arkasına döndüğünde 50m ileride en az 5 tane güvenlik görevlisi kendisine doğru koşuyordu.
"Hay içine."
Belindeki silahı çıkarıp kapının kilidine ateş etti. Kapı açılmıştı. Hemen merdivenlere çıktı. Hızla aşağıya inmeye başladı. Peşindeydiler. Hızla aşağı indi. Otoparka gelmişti. Koşarak anayola çıktı. Hangi şehirdeydi. Yolda ilerliyordu. Bir taksi çevirdi.
"Nereye gidelim beyefendi."
"Hangi şehirdeyiz?"
Adam biraz garipsemişti.
"Siz iyi misiniz?"
"Sorumu cevaplarsanız benim için daha iyi olur."
"California, şu an California'dayız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET ve İNTİKAM
AcciónBoş bir koridor Loş bir ışık Koridorda ilerleyen iri bir adam Yavaş, yavaş sona gelmeye çalışıyor. Koridorun sonu gelmiyor sanki uzaklaşıyor. Adamın gözü kararıyor. Yere düşüyor. Gözünün önüne kızı geliyor kız çok mutlu, çok eğleniyor. Babasından k...