თავი 1

1.2K 66 3
                                    

Jungkook pov
გამარჯობა!მე ჯეონ ჯანქუქი ვარ 20 წლის,მდიდარი ოჯახის შვილი მაგრამ სკოლაში ამას ყურადღებას არავინ აქცევს და გამუდმებით მაბულინგებენ მეც ხმას არვიღებ რადგან არმინდა შარებში გავეხვიო,ჩემი საუკეთესო მეგობარი ჯინია ორივეს სათვალეები გვიკეთია პატარა პრობლემის გამო,კლასში ამბობენ რომ მოწესრიგებული ათოსანი მოსაწვლეები ვართ რაც მართლია ზუსტად ამის გამო გვაჩმორებს თითქმის მთელი კოლეჯი.
ჯინი:-ქუქ დღეს ლექტორმა უნდა დაგვყოს! ხომიცი პრეზენტაცია?
-კი მახსოვს იმედია კარგ ბავშვებთან მოვხვდებით! ხელში სამი წიგნი მიჭირავს და ძლივს დავდივარ დერეფანში.
ჯინი:-აი შესანიშნავი ოთხეულიც!ოთხი ულამაზესი გოგო გრანდიოზულად მიაბიჯებს დერეფანში ყველა მათ უყურებს მდიდარი განებივრებული გოგოები! ორს უკვე ყავს მეწყვილე როზე საოცარად საყვარელია მისი შეყვარებული კი ჯიმინი!და ასევე ჯენის საოცრად მომხიბვლელია რომელსაც გვერდს თეჰიონი უნშვენებს ჩემი მტერი!
ჯინი:-ნეტა როდესმე ჯისომ შემამჩნიოს!ამბობს და სათვალეს ისწორებს!
-ეგ მხოლოდ ოცნებაა ჯინ წამოდი!მთელი სიჩქარით გავირბინე ამიტომ ვიღაცას შევასკდი წიგნები ხელიდან გამოვარდა,მაგრამ იმ გოგოს დაჭერა მოვასწარი,ჯანდაბა ლისა?ის ერთერთი მათგანია ულამაზესი და მიმიზიდველი!სკოლიდანაც ერთად მოვდივართ მეშვიდე კლასში მიყვარდა კიდეც!
ლისა:-წინ რომ იყურო ხოლმე არა?და მომაშორე შენი ბინძური ხელები ჩემი კაბიდან!
-მაპატიე!
თეჰიონი:-ლისა ისევ ეს წიგნის ჭია გაწუხებს?
ლისა:-არაუშავს ეს ხომ მისი საქმეა!გოიმი!მხარი გამკრა და გვერდი ჩამიარა.
ჯენი:-წამოდი თე!
თეჰიონი:-წიგნი დაგივარდა!გველურად გაიცინა და მის გოგოს გაჰყვა.
ჯინი:-ჯანდაბა ჯისომ გამიცინა!სიხარულისგან ხტოდა.
-გეყოფა ჯინ ვერ ხედავ რა საზიზღრები არიან?
ჯინი:-და ლისასე რას იტყვი?
-შემეშვი!წიგნები ავკრიფე და გაბრაზებული დავჯექი ჩემს ადგილზე!ზარი დაირეკა აი ისევ ისინი!
ჯინმა თავში პასტა მთხლიაშა! ჯინი:-ლისა გიყურებს!მეც მას ავხედე თავისი დიდი თვალებით ამათვალიერ ჩამათვალიერა მაგრამ როდესაც ჩვენი თვალები ერთმანეთს შეხვდა,საპირისპიროდ გაიხედა.
ჯინი:-რა კარგი მომენტი იყო!
-ჯინ მოკეტეთქო!
ლექტორი:-ბავშვებო პრეზენტაციაში ინება სულ ოთხი ბავშვი!
ჯინი:-მაგრია!
ლექტორი:-მოკლედ..........................და ბოლო ჯგუფში:-ლისა,ჯანქუქი ჯინი და ჯისო!
-ჯანდაბა!
ჯინი:-ახალ გული წამივა ქრაშთან ერთად პრეზენტაცია?
ლისას გავიხედე რომელსაც სახეზე კმაყოფილება აესახებოდა ჩემგან განსხვავებით რათქმაუნდა მე ხომ ის მამცირებს?!
დერეფანში*
ლისა მომიახლოვდა გული სადაცააა ამომიხტებოდა,თან ცივმა ოფლმა დამსახა.
ლისა:-ნუ ნერვიულობ არშეგჭამ!აი მისამართი და ხელში პატარა ვარდისფერი ფურცელი მომცა.
-რომელზე?ვთქვი ვითომ თავდაჯერებულად!
ლისა:-წერია!და ისევ ისე სექსუალურად გაიარა მე თავი ვერ შევიკავე და მის უკანალს თვალი გავაყოლე.შემდეგ ფურცელი გავხსენი და: დღეს საღამოს შვიდზე გელოდები პატრავ!და ხომ ბოდიში!
                                           შენი ლისა!
შენი ლისაო?ბოდიში?ნეტავ რადაემართა ამ უგულო არსებას?
Jin pov
მე და ჯისო დიდხანს ვუყურებდით ერთმანეთს ბოლოს მე მივედი!
-გამარჯობა ჯისო!
ჯისო:-მმჰჰ გამარჯობა!
-და სად.......სიტყვა გამაწყვეტინა.
ჯისო:-ლისა ეტყვის შენ მეგობარს!
-ამ კარგი შეხვედრამდე!
არა რა ეს გოგო ჭკუიდან შემშლის ისეთი ლამაზი და საყვარელია მაგრამ არმესმის იმ დამპლებთან რატომ მეგობრობს?
როგორ მინდა მეც ტაეს  და ჯიმინისნაირი ვიყო კოლეჯში იქნებ ეს სწავლის ბრალია?ან მხედველობა რომ მიჭირს?
გზაში*
-ქუქ დღეს იქ რომ წავალთ სათვალეს არგავიკეთებ!
ჯანქუქი:-რატომ უნდა მოიხსნა ვიღაცის გამო?ასედაც სიმპატიური ხარ!
-მადლობა ძმაო მაგრამ არმინდა შენც გირჩევ!
ჯანქუქი:-კარგი ხომ ამჯერად მეც მოვიხსნი!

შემდეგ თავში იქნება გოგოების თვალთახედვა!აბა როგორ მოგეწონათ რიგით ჩემი მესამე ფიკი?❤️vote and comments!!!

სრულიად განსხვავებულები🌹Where stories live. Discover now