თავი 8

527 51 3
                                    

-შე ნაბიჭვარო არგესმის?თავი დაანებე!მისკენ გავიწიე მაგრამ კიდევ ერთხელ მომხვდა ძალიან გავბრაზდი თავი ვეღარ შევიკავე და ზემოდან დავახტი,ჩემს თავს ვერ ვაკონტროლებდი ისე გამწარებული ვურტყავდი,ნუთუ ასეთი ძალა მაქვს?მთელი სახე დავუსისხლიანე.
ლისა:-გეყოფა მას მოკლავ!და თავისი პატარა ხელები ზურგზე შემომხვია.
-კარგად ხარ?რამე ხომ არგიქნა?
ლისა:-არა დროზე მოხვედი მადლობა!
დილას*
Lisa's pov
დილას სრულიად უცხო ადგილას გავიღვიძე მაგრამ მგონი ჯანქუქის ოთახი იყო თვითონ დივანზე ეძინა მე კი მის ლოგინზე,წამოდექი კიდევ კაი იმ ნაბიჭვარს მაიკა ზედმეტად არგაუხევია ჩუმად ავდექი და წამოსვლა დავაპირე.
ჯანქუქი:-არაფერს იტყვი?
-დიდი მადლობა არვიცოდი ასათი ძლიერი თუ იყავი!
ჯანქუქი:-მაინდამაინც კოლეჯში უნდა მეძალადა?
-უნდა წავიდე!სწრაფად ავიღე გეზი სახლისკენ მაგრამ გზაში ჩანი შემეჯახა.
ჩანიოლი:-მადლობა ღმერთს ცოცხალი ხარ!და ძლიერად მიმიკრო მის სხეულზე.
-კარგად ვარ!
ჩანიოლი:-შენი ძმა ძალაინ გაბარაზებულია!
-უთხარი რომ მინაათან ვიყავი კარგი?
ჩანიოლი:-კარგი მაგრამ ყველაფერს მომიყვები მერე კარგი?
-აუცილებლად!დღეს შაბათი იყო ამიტომ გადავწყვიტე ატრაქციონებზე წავსულიყავით მე და ჩანიოლი მაგრამ შემდეგ მომო, ქუქს,ჰოსოკს,ჯისოს და ჯინს დავუძახეთ ისინიც სიამოვნებით წამოვიდნენ როზეს და ჯიმინს სხვა გეგმები ჰქონდათ!
.
.
.
ჯისო:-აბა პირველი სად დავჯდეთ?
-ამერიკულ გორაკებზე!
ჩანიოლი:-მე მად არმინდა თქვენ წადით მანამდე ნაყინებს ვიყიდი!
ყველა გადავნაწილდით ჰოსოკი და მომო ერთად დაჯდნენ ამიტომ მე და ჯანქუქის მოგვიწია ერთად!
ორივე ხმამაღლა ვყვიროდით მაგრამ ცოტათი მეშინოდა ამას ჯანქუქი ხვდებოდა და რაღაც მომენტებში ხელს მკიდებდა რაც ძალიან მსიამოვნებდა!
შემდეგ სხავადასხვა ადგილებზე დავჯექით ბოლოს კი საშიში ოთახი შემოვიანხეთ!ჯისო და ჯინი არშემოვიდნენ,-მშიშარა წყვილი!მივაძახე და შავ ბნელ ოთახში აღმოვჩნდი.
-ჩან სად ხარ?თან აქეთ იქით საშინელ ჩონჩხებს ვხედავდი,უცებ რაღაც გამოხტა-ააააააააააა!ჯანდაბა წყეული სათამაშო!გავიქეცი რადგან ყველა გაქრა!
-მომო სად ხარ!
-ჰოსოკ! უცებ შავი სილუეტი დავინახე და მისკენ წავედი სამწუხაროდ ჯაბაზი ადამიანი აღმოჩნდა!უკვე სიშიშით კინაღამ ტირილი დავიწყე მაგრამ უკნიდან ვიღაცა ჩამეხუტა,ყვირილი მინდოდა მაგრამ მისი სუნი ვიგრძენი თითქოს მას ველოდებოდი.
ჯანქუქი:-ნუ გეშინია შენთან ვარ!
-რატომ დამტოვე?
ჯანქუქი:-ეს როგორ გავიგო?და მივხვდი როგორ ჩაიცინა გველურად ჩემს კისერში.
-იდიოტო!
სახლში*
ნამჯუნი:-სად იყავი ლისა?
-მე და ჩანიოლი ატრაქციონებზე ვიყავით!
ტაე:-ჩვენთვისაც გეთქვათ!!ჰა?
-მარტო გვინდოდა!
ჯენი:-რაო ერთად ხართ?
ჩანიოლი:-არა რაიყო ჯენი გშურს?
თეჰიონი:-წესიერად ილაპარაკე!ბატონო ჩან! ოთახში ავედი შხაპი მივიღე უკვე დაწოლას ვაპირებდი როდესაც ტელეფონმა დარეკვა დაიწყო!
-ქუქ?
ჯანქუქი:-ხომ მე ვარ რაშვები?
-არაფერს დაწოლას ვაპირებდი!
ჯანქუქი:-იცი რაღაც მინდა მეთქვა!
-გისმენ!
ჯანქუქი:-ხვალ საღამოს გცალია?
-მეხუმრები არა!
ჯანქუქი:-არა მართლა!
—ალბათ კი რაიყო?
ჯანქუქი:-მინდა რაღაც გითხრა!
-კარგი მაშინ ხვალამდე!
ჯანქუქი:-ტკბილი ძილი ფერია!და გათიშა.
-რაო?
დღეს ძალიან გახსნილი იყო,თან უსათვალოდ უფრო სიმპატიურია ზედმეტად,გუშინდელზე ვფიქრობდი ჯანდაბა რა ძლიერია!მოიცა ლისა რაზე ფიქრობ?ის მხოლოდ მეგობარია ჯობია დავიძინო!

დააკომენტარეთ გთხოვთ!თორემ ისეთ ხასიათზე ვარ შევწყვეტ😑❤️⭐️voteeeee

სრულიად განსხვავებულები🌹Donde viven las historias. Descúbrelo ahora