თავი 18

467 29 3
                                    

მთელი დღე კარგად მიდიოდა კოლეჯში,დაქალებთან ერთად ვიყავი მაგრამ ჯანქუქი არ ჩანდა ასე უცებ რა დაემართა?წინა ლექციაზე რასაცქვია ლექტორის წინ გამჟიმა,მაგრამ ძლივს დავალაგე ურთიერთობა ყველასთან და არ დავუშვებ რომ რამე მოხდეს!
როსე:-ლისა ხომ არიცი ჯიმინი სადარის?
-არა არმინახავს!
სიმართლე გითხარით უკვე ტაეს და ჯენის დანახვაზე მეშინოდა ნუთუ ასთი ბოროტები არიან?მაგრამ მათ ხომ პატარაობიდან ვიცნობ უბრალოდ ასე გვაჩვენებენ თავს,ჯენი ჩემთან ძალაინ ახლოს იყო მხოლოდ გარდატეხის ასაკში შეიცვალა მისი დამოკიდებულება ჩემდამი რაც არ შეცვლილა!
ჯისო:-რაზე ლაპარაკობთ?ჯინი ვერ ვიპოვე მაგრამ ალბათ ნამჯუნთანაა!
-კარგი რომ ჩემი ძმა თავის დანაშაულს მიხვდა!
ჯისო:-გეთანხმები!კარგით წავედი ბიოლოგია მომკლავს!
უკვე წასვლის დრო იყო კლასში დაცარიელდა ჩანთას ვიღებდი როდესაც გაბრაზებული ჯანქუქი შემოვიდა ოთახში ჯენი და თეჰიონთან ერთად ვიცოდი რომ ეხლა დამერხეოდა მაგრა რა ჩავიდინე?
ჯანქუქი:-როგორ შეგიძლია ასეთი უგულო იყო?
-რაა?
ჯანქუქი:-ტაე ჩართე! ჯანდაბა ეს ჩემი ხმა იყო სადაც ვამბობდი რომ ჯანქუქი მეზიზღებოდა და სულელი ვიყავი მათთან რომ ვმეგობრობდი ეს ხომ ძველია?თან იქ ჩემი ძმაც იყო ამიტომ ვერ ვთქვი სიმართლე!
-მე.......ყველაფერს აგიხსნი..
ჯანქუქი:-ახსნა არმჭირდება ლისა დავიღალე შენით გესმის?რატომ იჭერ ჩემთან ურთიერთობას თუ ასე გეზიზღები?
-მე შენ მიყვახარ.........ამისთვის პასუხს აგებთ!შევუბრუნდი ჯენის და ტაეს შემდეგ კი ტირილით გავიქეცი სახლისკენ!
2 კვირის შემდეგ*
ზუსტად ორი კვირააა რაც კოლეჯში არ დავდივარ,ორი კვირააა რაც სახლიდან ფეხი არ გამიდგავს თითქოს მზეც კი დამავიწყდა.....მე არავინ მჭირდება....ჩემი ძმა და მშობლები თავზე მადგანან თითქოს მკვდარი ვიყო ან ვკვდებოდე.....ნაწილობრივ მართლებიც არუნდა მე შიგნიდან ვკვდები...შინაგანად ვარ სრულიად გაქვავებული....თავსაც აღარ ვუვლი ერთი და იგივე სპორტულებით ვზიზვარ ოთახში...და ვჭამ და ვჭამ ალბათ ნერვიულობის ბრალია რომ ვსკდები....ოთახი არეულია....პიცის ყუთებით!
ნამჯუნი:-შენი დაქალია მოსული შემოვუშვა?
-როსე თუ ჯისო?
ნამჯუნი;-არცერთი!
-აბა?კარგი შემოვიდეს!
ოთახში თვალებ ჩაწითლებული ჯენი შემოდის თითქოს იგივე მდგომარეობაშია...
ჯენი:-მაპატიე! ამას იძახის და ჩემს წინ მუხლებზე ვარდება,არა! მე მივრბივარ და მასთან ერთად იატაკზე ვჯდები ხელს კი მხარზე ვადებ!
-რამოხდა?
ჯენი:-მე ვნანობ....საკუთარი თავი მეზიზღება ლისა....არვიცი რატომ ვიყავი ასეთი დამპალი.....ბოდიში....მწუხვარ......შენი ყოველთვის მშურდა რადგან ჩემი და ირენი მეუბნებოდა შენზე რომ ჩემზე კარგი იყავი ყოველთვის....მე მან ჩამინერგა შენდამი მტრობაა...ვიცი არმაპატიებ უბრალოდ მე გიხდი ბოდიშს! ტირილით ამბობს წასვლას აპირებს მაგრამ ძლიერად ვიხუტებ...როგორ მომნატრებია ეს გოგო....იგივე ჩემი და!
-გპატიობ დაიკო მიყვახარ!
ჯენი:-მადლობა...მე არვარ ამის ღირსი მეც მიყვახარ!
-ტაე სადარის?
ჯენი:-ისიც ძალიან ნანობს სულ სვამს სახლში არმოდის!
-ოუუუ ასე რამ შეგცვალათ?
ჯენი:-ორი კვირაა კოლეჯში არყოფილხარ დამაკლდი......
__
სამი საათის შემდეგ ჯენიმ როზე და ჯისომ ძლივს დამითანხმეს შოპინგებზე წავსულიყავით....შხაპი მივიღე შავი შორტი და გრძელი თეთრი მაიკა ჩავიცვი ვანსებზე..თმები კი ავიკარი!
ჯენი:-როგორც ყოველთვის ორიგინალური ხარ!
როსე:-ჯენის პირველად ვეთანხმები!
ძალიან კარგად გავატარეთ გარეთ დროს თითოს ხელში ხუთი პარკი გვეჭირა...თან ბუუმს ვსვავდით(boom fire😁) მაგრამ ჯანქუქის მოვკარი თვალი რომელიც ტაესთან ერთად ვაჭრობდა,ახლა რა ვქნა?მათ მხარეს უნდა გავიაროთ!
ჯენი:-ცადე მაპატიება სთხოვე!
-მე......არამგონი....!
ჯისო:-შენ ხომ მართალი იყავი?თან მაგ დროს ნამჯუნის გამო არ ამბობდა არაფერს!
მეც პარკები გოგოებს დავაჭერინე და ჯანქუქისკენ დავიძარი,როგორ კი დამინახა წასვლა დააპირა მაგრამ ხელი კარგად დავუჭირე!
-ქუქ.....
ჯანქუქი:-რაგინდა ლისა?


____
დაავოუთეთ!⭐️
დააკომენტარეთ!

სრულიად განსხვავებულები🌹Where stories live. Discover now