თავი 4

588 57 4
                                    

ჯისო:-იმედია არმოიწყენ!
-არა კარგად გაერთე!და ხომ პრეზერვატივი ექნება?
ჯისო:-ლისა მორჩი!ექნება აბა რა!
სახლში მარტო ვიყავი მთელი დღე ფილმების ყურებაში გავატარე და რასაც ქვია შეყვარებულს გაშორებულ გოგოს ვგავდი,ჩიფსებით ხელში ვტიროდი კინოს დასასრულს.
მაგრია მალევე ჯისომ დამირეკა.
-რაიყო?ჯგუფური გინდა?მაშინ უარზე ვარ!
ჯისო:-ოხ შე გარყვინლო!უბრალოდ ჯანქუქი მარტო ყოფილა სახლში მის და პაემანზეა და.!
-მერე მე რავქნა?
ჯისო:-მოკლედ ჯინმა თქვა რომ სიბნელის ეშინია ხოდა მალე დენი გაითიშება ნახევარისაათით ყველგან!
-ჯანდაბა ესღა მაკლდა კარგი წავალ!მოკლე ვარდისფერი ფრიალა კაბა ჩავიცვი მთლიანი და ფეხზე ისევ თეთრი ბოტასები! და აი მივედი სახლი არგანსხავდებოდა ჩემისგან!
-ჯანქუქ აქხარ?ვაკაკუნე მაგარი კარები არგააღო ამიტომ შევედი,არსად არიყო და აი ესღა მაკლდა დენი გაითიშა.
-ჯააანქუქ?!სად ხარ?მითხარი!როდესაც ხელების ფათურით გზა გავიკვლიე  ვიღაცას შევეჯახე.
ქუქი:-მადლობა ღმერთს ლისა!და ძლიერად ჩამეხუტა ამას ვერაფერს ვერ დავარქმევდი ნუთუ ასეთი სუსტი იყო?როდესაც მისი ძლიერი ხელები ჩემს წელზე იყო შემოხვეული,სწორად ახალ მივხვთი რომ გამსაკუთრებული სუნი ჰქონდა მის კანს!
-ხომ მე ვარ დამშვიდდი!და მეც მოვხვიე ხელები!
ჯანქუქი:-წამოდი დავჯდეთ დივანი სად დევს ვიცი!ოღონდ ხელი არ გამიშვა კარგი?
-კარგი შენთან ვარ!ასე მივედით და იქვე ჩამოვჯექით ქუქი ისევ არმიშვებდა ხელებს და ძლიერად მეკროდა.
ჯანქუქი:-ლისა?!
-გისმენ!
ჯანქუქი:-შეგიძლია დღეს ჩემთან დარჩე?ჯინი და ჯისო არმოვლიან დღეს არც მომო!და ცოტა არიყოს მეშინია!
-ოუ პატარა მშიშარა კარგი დავრჩები რადგან მეც არმინდა მარტო სახლში!
თავი ჩემს მხარზე ედო ხოლო ხელები ჩემსაში მოექცია.ეს მომენტი კი წყეულმა ნათებამ შეგვაწყვეტინა.
ჯანქუქი:-მოვიდა ძლივს!ხელები გამიშვა და თავი ისე დაიჭირა ვითომ მე ვიყავი ამწუთას შეშინებული!
-ხომ მშიშარა!
ჯანქუქი:-არვარ!და წელში გასწორდა რაზეც გამეცინა.
ჯანქუქი:-წამოდი ოთახს გაჩვენებ!
აი ესააა ჩემი ითახის გვერდით!
-ამ კარგი მადლობა!
ჯანქუქი:-მადლობა შენ რომ რჩები!
ღამის პირველი საათი*
ჯანქუქის შავი გრძელი მაიკა მეცვა და ისე მეძინა მაგრამ კარების გაღებია ხმამ გამაღვიძა.
ჯანქუქი:-ლისა ისევ წავიდა შუქი!მითხრა კანკალით!
-აჰჰჰჰჰ ჯანდაბა მოდი აქ!და ჩემს გვერდზე მივანიშნე ისიც მალე მომიწვა გვერდით და ჩამეხუტა.
-იცი ზედმეტები არგინდა მშიშარა!
ჯანქუქი:-ვეცდები!ასე ჩახუტებულები ვიყავით მაგრამ შემდეგ მე მივიწიე მისკენ და თავი მკერდზე დავადე!ამას ელვა მოჰყვა რაც იმას ნიშნავს რომ წვიმს!
ქუქი:-ძააან ლამაზი ხარ!
-ეს როგორ მივიღო?
ქუქი:-როგორცგინდა!

ესეც ასე აბა შეაფასეთ?🥰შევწყვიტო?🤔

სრულიად განსხვავებულები🌹Donde viven las historias. Descúbrelo ahora