თავი 5

588 53 0
                                    

დილას მზის სხივების მაგივრად ვიღაცის ხვრინვა მაღვიძებს!ქუქი რომელიც საშინლად სუნთქავს და ორივე ხელით ჩაბღაუჭებული ვყავარ!
-ბაჭია მაპატიე მაგრამ უნდა წავიდე თან დღეა!ნელა ავდექი ჩავიცვი და სახლში შევედი მაგრამ იქ ჯენი დამხვდა.
ჯენი:-მოვიდა ჩემი სწერვა გოგო!და ჩამეხუტა.
-ცუდათხარ?შემეშვი!
ჯენი:-ლისა ჯგუფში დაბრუნდი დაიკიდე ეს მახინჯი ჯისო!
-ვერმოგართვი საყვარელო!და წადი აქედან!
ჯენი:-და თუ შენს ძმას ვუთხარი რომ ჯინთან და ქუქისთან მეგობრობ?ოღონდ ეს არა ნამჯუნმა რომ ეს გაიგოს მომკლავს მას ხომ ჯინი ყველა და ყველაფერზე მეტად სძულს!
ჯენი:-აირჩიე ან ჩვენ ან ჯისო და შენი ძმა რომელიც.......
-კარგი თქვენთან ვარ!
ჯენი:-ბარგი ჩავალაგე ვიცოდი რომ დამთანხმდებოდი წამოდი მანქანაშია!
საშინლად ვიქცეოდი თვალწინ წარმომიდგა ჯისოს დამწუხრებული სახე ან ქუქის?რასიტყვიან?
ჯენი:-არ მოგენატრა სახლი?
-რათქმაუნდა მაგრამ ეს ჩემი ნამდვილი სახლია!
ჯენი:-ის კი ჩვენი!
-მაგრამ ჯიმინი როზე და ჰოსოკი?
ჯენი:-ისინი გავაგდეთ ჯისოს ნაირად!
-ამ ჰო!
ასე ყველას თვალებში როგორ შევხედო?როზეს რომელიც ჩემს გამო გადაუდგა მათ წინ!იმ დაწყევლილ სახლში მივედით ყველა ძირს იჯდა და სიმართლე და მოქმედებას თამაშობდნენ ჩემი ძმა მისი შეყვარებული ნაიონი და ტაე!
ჯუნი:-დაიკო სად იყავი?
-ამმმმმმ!
ჯენი:-საყიდლებზე იყო და მეც გავუარე!
თაე:-მოდი ლისა შენც ითამაშე!
მეც უხმოდ დავჯექი ხელებს ნერვიულად ვათამაშებდი!
ტაე:-ლისა სთუმ?
-ს!
ტაე:-შენი აზრით ქუქი როგორია?
ამაზე ნამჯუნს გაეცინა როგორც ჯენის და ნაიონს!
-საზიზღარი,ბეჯითი და ვითომ ჭკვიანი ბატია!ამაზე ყველამ სიცილი დაიწყო ჩემს გარდა საკუთარი თავი მძულდა!
ნამჯუნი:-შენით ვამაყობ დაიკო!მე ვეღარ გავუძელი და ოთახში ავედი რომელიც ჩემი და როზესთის იყო განკუთვნილი!
ტელეფონზე ბევრი ზარი იყო ჰოსოკის ჯიმინის ჯისოსი და ჯანქუქის!მაგრამ გამოვრთე და გვერძე გადავაგდე,შემდეგ საკრკეში ჩავიხედე ვუყურებდი ჩემს თავს და ვერ ვცნობდი.
-ლისა შენ ასეთი არახარ!შენ ყველა გძულს ხარ ამპარტავანი და გკიდია შენი გრძნობები!ამას ვიმეორებდი მაგრამ ოთახში ტაე შემოვიდა.
ტაე:-აჰჰჰ როგორ მახსოვს ის დღე წიგნის ჭია რომ დაიცავი და მე ნაბ......
-მაპატიე მაშინ სულელი ვიყავი იმ დებილ ჯისოს დავუჯერე!
თეჰიონი:-რათქმაუნდა ლისა გპატიობ და ჩამეხუტა! როგორ მეზიზღება მისი ასეთი ქცევები რატომ არის ასეთი დამპალი როგორც მე და დანარჩენები!მაგარამ მე ახლა არაფერი მაინტერსებს მათ გარდა თვალებში როგორ შევხედო?ან რას ვეტყვი?
დილას*
ჯენი:-ძუკნა გაიღვიძე გვაგვიანდება!
ნამჯუნი:-ჯენი მასე ნუეძახი ლისას რაც შენ ხარ!
ისევ ძველ გარდერობში შევიჭყიტე და ძალიან მოკლე იასამნისფერი კაბა ჩავიცვი ცოტა მაკიაშიც და აქსექსუარები!
ტაე:-აი დაგვიბრუნდა ლისა შესანიშნავად გამოიყურები!
ჯენი:-საყვარელო მე?
ტაე:-შენც საოცრად!
კოლეჯში*
დერეფანში ჯიმინი,ჰოსოკი ჯინი როზე ჯისო და ქუქი ერთად იდგნენ და რაღცაზე საუბრობდნენ ალბათ ჩემს გაპარვაზე.
ნამჯუნი:-დაიკო მიდი და აი იმ სათვალებიანს სათვალე მოხსენი და ნაგავში გადაუგდე!
-მაგრამ მე ხომ უკვე გავაკეთე ეს?
ჯუნი:-დროზე!მეც ფეხების კანკალით მათ თან მივედი!
ქუქი:-ლისა სად იყავი? რა გაცვია?მეც ამაყი სახე მივიღე და სათვალე მოვხსენი შემდეგ ნახავში ვისროლე.
როზე:-ლისა კარგად ხარ?მე ქუქთან ახლოს მივიწიე და ყურში ჩავჩურჩულე
-მაპატიე არმინდოდა!მაგრამ ამ დროს ტაშის დაკვრით მოვიდნენ!
ტაე:-ბრავო ბრავო ლისა!
ნამჯუნი:-ვამაყობ შენით!
ჯენი:-ჩემი გოგო ხარ!
ჯისო:-რაააა?ლისა შენ მოგვატყუე?
-მეეე........
ნაიონი:-რათქმაუნდა მოგატყუათ ქათმებო!და დაიწყო სიცილი!მე კი სადაცაა ცრემლი წამსკდებოდა ქუქის ისეთი სახე ჰქონდა სიძულვილით  სავსე მაგრამ რაში მადარდებადა?
ცოტახანში ყველა დაიშლაა მარტო მე და იმედგაცრუებული ხალხი დავრჩით!
ქუქი:-ამას რატომ აკეთებ?ნუთი მე ვიყავი გუშინ ის თბილი ლისა?
როზე:-თავი შემაზიზღე!
ჰოსოკი:-ვერგიტან პატარა!
ჯისო:-მეზიზღები უბრალოდ დამივიწყე!
ჯინი:-მადლობა ლისა რომ ასე გვექცევი!
ჯიმინი:-წადი მათ წაყევი გელოდებიან!მე ცრემლები წამსკდა მათ ნათქვამზე და ტირილით გავიქეცი საფირფარეშოში ბოლოს სარკეში ჩავიხედე და ისევ ის
ბოროტი ლისა დავინახე!შემდეგ წყალი შევისხი და ვითომც არაფერი ისე თავდაჯერებულად გამოვედი
მომო:-ლისა?და ჩემსკენ გამოიქცა მეც მას ჩავეხუტე.
-მომო არშემიძლია უნდა წავიდე!
მომო:-დღეს ჩემთან არმოხვალ?
-ვნახოთ თუ შევძლებ!
მომო:-გთხოვ მეგობარო მომენატრე!
-კარგი გპირდები!
ჯენი:-ეს ვინარის?
-არავინ!და ჯენის ხელი დავავლე და გამოვათრიე.

ამა როგორ მოგწონთ ახალი თავი?❤️⭐️voteee

სრულიად განსხვავებულები🌹Where stories live. Discover now