ნამჯუნი:-იმ მახინჯს?კარგი რა ჯენი მაგ ჩემ დას ხუმრობითაც არუთხრა!
მე ოთახში ავედი მალევე მომომ დამირეკა.
-მომო გთხოვ ნუ მირეკავ თუ გაიგეს რომ....
მომო:-კარგი მაპატიე უბრალოდ მინდოდა მეთქვა რომ ხვალ საღამოს ჩვენთან მოხვიდე!
-რათქმაუნდა ეხლა კი წავდი! ამდროს ტაე შემოვიდა ჩემს ოთახში!
ტაე:-ვინ იყო?
-ამმმმმ მეგობარი!
ტაე:-რომელი?
-მინააა ხომ იცი?აი ის!
ტაე:-ლისა ვერმომატყუებ!
ნამჯუნი:-აქ რაგინდა ტაე?ჯენი გეძებს წადი!მალე გავიდა თან ცინიკურად შემომხედა.
ნამჯუნი:-ლისა სახეზე ფერი არგადევს!გინდა საავადმყოფოში წავიდეთ?
-არა კარგად ვარ!ცოტა დავიღალე!
ნამჯუნი:-კარგი დაისვენე მერე კი ვიღაც უნდა გაგაცნო!
-კარგი!
დილას*
დღეს ადრე ავდექი წვიმდა ნეტა რატომ არის ასეთი ცუდი ამინდები!მოსაბაზრებელია!ჯინსის შარვალი და ყვითელი ჰუდი ჩავიცვი!თმები ისევ ავიკარი!
ნამჯუნი:-ლისა გღვიძავს?!
-კი! მას უკან მაღალი სიმპატიური ბიჭი მოჰყვა.
ჯუნი:-ეს ჩანიოლია!მამამ გამოგზავნა შენთან უნდა რომ ერთმანეთი კარგად გაიცნოთ!კოლეჯიც ერთად წავალთ!
ჩანი:-ჩანი დამიძახე ლისა არა?
-ხომ!
კოლეჯში*
თეჰიონი:-აი ისევ ის შტერები!ხელში ყავის ჭიქა მომაწოდა.-მიდი და იმ ქუქის გადაასხი თავზე!მეც მასთან მივარდი ყავს თავზე გადავასხი და უბრალოდ სხავაგან გავიქეცი სირცხვილისგან!
ჩანი:-ლისა კარგად ხარ?როგორც მივხვდი არ მოგწონს იმ ბიჭს რომ აბულინგებ!
-მართალი ხარ!და მას მივარდი თან ვტიროდი და თან მის მაღალ სხეულს ვეკვროდი.-იცი მგონი ყველაფერი უნდა მოგიყვე როგორც მეგობარს!
ჩანი:-რათქმაუნდა დღეს აქედან კაფეში წავიდეთ!და აი ზუსტად ამდროს გაიარა ჯანქუქმა სულ სველი იყო როდესაც დამინახა რომ მე ჩანიოლს ვეხუტებოდი არვიცი რამოუვიდა ეგრევე გაიქცა თან სახეზე ხელები აეფარებინა!
ჩანი:-მომწონხარ!
-რააა?მეეე?არარსებობს ჩემნაირი სასტიკი ადამიანის მოწონება!
ბოლო ლექცია დამრჩა მანამდე კი მარტო მივსეირნობდი კოლეჯის ეზოში მაგრამ ქუქი შევამჩნიე და მასთან მივედი,ზედაც არ შემოუხედია
ჯანქუქი:-რაგინდა?
-ბოდიში ძალიან გთხოვ მაპატიე ხომ გესმის არა?
ჯანქუქი:-არმესმის არც შენი და არც მათი!
-მაგარამ ხომ გითხარი გუშინ?
ჯანქუქი:-გეყოფა ყოველთვის ჩემი დამცირება ლისა!მითხრა ტირილით,მისი ცრემლების დანახვა ჩემს გამო მართლაც რთული იყო,ახლა მივხვდი როგორ მეცოდებოდა მას ხომ მშობლები არყავდა! დის გარდა არავინ დარჩა!
-მაგრამ ხომ ხედავ რომ შევიცვალე?მე ეს არმინდა უბრალოდ ჩემ ძმას რა ვუთხრა?
ჯანქუქი:-მტკივა ლისა!აი აქ!და გულზე ხელი მოიკიდა!-გთხოვ უბრალოდ ნუღაც მამცირებ წადი ჩემი ცხოვრებიდან!
-მეეეე......მართლა ბოდიშს გიხდი!
ჩანი:-ლისა რატომ ტირი?და ჩემსკენ წამოვიდა როდესაც ქუქიმ ეს დაიმახა ადგა და წავიდა.
-წამოდი კაფეში და ყველაფერს გეტყვი!
კაფეში*
ჩანი:-ნამჯუნს ვიცნობ ის თუ გაბრაზდა!
-ვიცი სწორად ამიტომ ვიტან ყველაფერს!
ჩანი:-როდესაც გეტყვიან რამეს არდაუჯერო კარგი?
-კარგი!რაკარგია რომ გამოჩნდი ჩემს ცხოვრებაში!და თავი მხარზე დავადე.
ჩანი:-შენ საოცარი ადამიანი ხარ ლისა!
საღამოს*
ტელეფონი რეკავს ეს მომოა!მე ვთიშავ და გვერდზე ვაგდებ.მთელი ღამე ჯანქუქზე ვფიქრობდი ნუთუ ასე ძალიან ვტკენ?ჯობია შევწყვიტო!ასე აჯობებს ჩვენთვის! ცოტახანში ნაყინი მომინდა ამიტომ მაღაზიაში წავედი ყველა დაკეტილი იყო ამიტომ შორს მომიწია წასვლა!
ვიღაც:-ეი ლამაზო სად გეჩქარება?
Jungkook pov
გული საშინლად მტკივა თითქოს ვიღაცა ხანჯალს მარჭობსო!რატომ შემიყვარდა ის?რატომ მიყვარს ყველაფრის მიუხედავათ ასე ძალიან?მან ყველაფერი დამინგრია ყოველთვის მის გამო ვტიროდი მაგრამ არცერთხელ არ მიფიქრია რომ ის ცუდი ადამიანი იყო!
ჯინი:-ჯისო პატარა გეყოფა!
-შეგიძლიათ ცოტა ჩუმათ?
ჯისო:-აჰჰჰჰჰჰჰჰ!
-ღმერთო ჩემო აქ გაჩერება აღარ შეიძლება!სათავალეს ვიხსნი,საყვარელ სუნამოს ვისხავ თმებს ვისწორებ და გარეთ გავდივარ იმ იმედით რომ მას შევხვდები,დიდხანს ვსეირნობდი როდესაც ლისას ტირილსი ხმა გავიგე!
ლისა:-გამიშვა ნაბიჭვარო!ვინმემ მიშველეთ!მეც მას ხმას გავყევი იმის მიუხედავად რომ ლაჩარი ვარ დავინახე ლისა როგორ ყავდა ვიღაცას ხეზე მიყუდებული და ტანსაცმელს ხდიდა!
-ეი მას ხელი გაუშვი!
ვიღაც:-შენ ვინ ხარ?და ცხვირში საშინელი ტკივილი ვიგრძენი.ბაჭიას გმირობა მოუნდა😂❤️vote🌟✨
YOU ARE READING
სრულიად განსხვავებულები🌹
Romanceრახდება როდესაც კოლეჯის ყველაზე მაგარ გოგოს წიგნის ჭია უყვარდება?შეძლებენ სრულიად განსხვავებული ადამიანები ერთად ყოფნას?