თავი 10

544 54 6
                                    

-ვაუ ძალიან ლამაზი ხედია!ჯანქუქი:-მეგონა რომ მოგეწონებოდა!-არშემცდარხარ მართლაც მაგარია!ჯანქუქი:-რას შეუკვეთავ?-რასაც შენ!მიტანი:-ანუ?ჯანქუქი:-საუკეთესო ღვინო და სპაკეთი!-გეთქვა მაინც რამეს წესიერს ჩავიცმევდი!ქუქი:-ისედაც ლამაზად ხარ!-იქნებ ამიხსნ...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-ვაუ ძალიან ლამაზი ხედია!
ჯანქუქი:-მეგონა რომ მოგეწონებოდა!
-არშემცდარხარ მართლაც მაგარია!
ჯანქუქი:-რას შეუკვეთავ?
-რასაც შენ!
მიტანი:-ანუ?
ჯანქუქი:-საუკეთესო ღვინო და სპაკეთი!
-გეთქვა მაინც რამეს წესიერს ჩავიცმევდი!
ქუქი:-ისედაც ლამაზად ხარ!
-იქნებ ამიხსნა დღეს რაგჭირს?
ქუქი:-ალაბთ უნდა დავივიწყო ის ქუქი!
-სიმართლე რომ გითხრა მე როდესაც გადამარჩინე მაშინ დავივიწყე!ვიცინი*
1საათის შემდეგ*
-ჰაჰ მართლაც სასაცილო ბავშვი ყოფილხარ!
ჯანქუქი:-ხო და ყველას ვეუბნებოდი მომომ ქნათქო!
-საწყალი!
ჯანქუქი:-სულ დამავიწყდა მთავარი თემა!
-გისმენ!ისე შემომხედა მეგონა სახეზე რამე მესვა,თან საყვარალად იღიმოდა მართლაც საოცარი ღიმილი ჰქონდა მინდოდა ეს წამები გამეჩერებინა და მისთვსი დიდხანს მეყურა!ნეტვ რა მჭირს არარსებობს მის მიმართ რამე გრძნობა მქონდეს!
ჯანქუქი:-ესეიგი ალბთა გახსოვ ერთ კლასში რომ ვიყავით,მეშვიდე კლასში დაიწყეს ჭორები რომ მე შენ მიყვარდი!
-ხომ მართლაც სასაცილო იყო!
ჯანქუქი:-არა ლისა ისინი მართლები იყვენენ!მე შენ უკვე 5 წელია მიყვარხარ ნუთუ ეს შეიძლებოდა?კოლეჯში იცი როგორ მინდოდა შენთან მოსვლა და ამის თქმა?მაგრამ შენ ყოველთვის ცუდათ მექცეოდი და გულს მტკენდი მაგრამ მე ვერასდროს შეგიძულებდი!ალბათ მთელი ცხოვრება მეყვარები!ან ის დღე ჩემთან რომ დაწექი!მთელი ღამე შენს ყურებაში გავატრე!ანგელოზი ხარ ლისა ჩემს ცხოვრებაში მინდა მხოლოდ ეს გითხრა მინდა იცოდე!
-მე არცკივიცი რა გითხრა!
ჯანქუქი:-არც არის საჭირო უბრალოდ დრო მომეცი რომ თავი შეგაყვარო!
-მაგრამ ჩემი ძმა?სხვები რას იტყვიან?რომ შემიყვარდე მე და შენ ერთად?
ჯანქუქი:-იცი ყველაზე მეტი საერთო ერთმანეთისგან განსხვავებულებს აქვთ!მომცემ შანს?თავისი დიდი ხელი ჩემსას შეახო,როგორ ვუთხრა რომ მეც რაღაცს ვგრძობ?მაგარამ ამ გრძნობას რადავარქვა?მოწონება?გატაცება?მასთან დაწოლას სურვილი?
-კარგი! სიხარულისგან ადგა და რაც ძალა ჰქონდა ჩამეხუტა.
-ეი მეკიარმითქვამს მეცთქო?
ჯანქუქი:-ჩემთვსი ესეც საკმარისია!
მთელი გზა ჩუმად ვისხედით მანქანაში ბოლოს კი სიჩუმე მე დავარღვიე.
-იქნებ ხვალ კინოში წავიდეთ?
ჯანქუქი:-მეც მაგის თქმას ვაპირებდი ვგიჟდები ფილმებზე!
სახლში*
მომო:-სად იყავით?
-როზე ჯისო და შენ ჩემს ოთახში ამოდით!
20 წუთის შემდეგ*
მომო:-ჩემ ძმას უყვარხარ?ახალ მოვკვდები ისე კარგი გემოვნება ჰქონია!
-გეყოფათ!
ჯისო:-ლისა მაშინ არც კი წარმოგვედგინა თუ ჯინის და ქუქისნაირი ბიჭბი თუ მოგვეწონებოდა!
-მე არა შენ!
როზე:-სპაკეთი ხომ ბოლომდე შეჭამეთ?!
ჯისო:-ამა მარტო აჭამე რა!
დილას*
დილას მზის სხივები მაღვიძებს ასე გემრიელიად არასდროს მძინებია,თეთრი მაისური და შავი შორტი ჩავიცვი ფეხზე ვანსები!
-დილამშვიდობის!დავიყვირე სამზარეულოში შესვლისას მაგრამ იქ მარტო ქუქი იყო!
-დანარჩენები სად არიან?
ჯანქუქი:-წავიდნენ კოლეჯში!მოდი დღეს ჩვენ არწავიდეთ კარგი?
-მჰჰჰჰ ხომ მეც მეზარება!
ჯანქუქი სოსის წვავდა მეც ვიჯექი და მისი ყურებით ვტკბებოდი.
ჯანქუქი:-ასე მალე შეგიყვარდი?!
-რა იდიოტი ხარ რომ იცოდე!მაგარმ შემთხვევით ხელი ტაფას მიარტყა და დაეწვა,
-ხომ ვთქვი სულელო!მასთან მივარდი და ხელი ცივ წყალში შევაშვერინე შემდეგ კი დამწვრობის მაზი წავუსვი.
-არგტკივა?
ჯანქუქი:-როცა შენი ხელები მეხება არა!

გთხოვთ დააკომენტარეთ🥺❤️voteeeeeeeeeeeeeeee

სრულიად განსხვავებულები🌹Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang