თავი 9

525 51 1
                                    

შუა ღამეს გამეღვიძა თავს საშინლად ვგრძნობდი,გადავწყვიტე ქვემოთ ჩავსულიყავი და წყალი დამელია,უეცრად მისაღებიდან ლაპარაკის ხმა შემომესმა მეც არდავფიქრებულვარ ისე მივიპარე და ისე დავდექი რომ მომესმინა ეს ნაიონი იყო ვიღაცას ელაპარაკებოდა ტელეფონზე.
ნაიონი:-ნუღელავ ჯერ იმ თავქარიან ლისას ჩამოვიშორებ შემდეგ კი მის საწყალ ძმას! არვიცი ამომენტში რას ვგრძნობდი მართალია ის არასდროს არმომწონდა მაგრამ ნუთუ ასეთი ბოროტი იყო?რაუნდოდა ჩვენგან?
ნაიონი:-მამა ნუღელავ შენ ის ხელშეკრულება გააფორმე მათ ბინძურ მშობლებთან!დანარჩენს მე მოვაგავრებ და მთელი ქონება ჩვენი იქნება!
ამ გოგომ სულ გააფრინა?ჩუმათ წასვალს ვაპირებდი მაგრამ ვაზას მივეჯახე რამაც ხმაური გამოიწვია.
ნაიონი:-ლისაააააა!აქ რასაკეთებ?
-მე წყალი მინდოდა!
ნაიონი:-რამე გაიგე?
-რაუნდა გამეგო?ხომ კარგად ხარ?
ნაიონი:-ამ არაფერი უბრალოდ ხომ იცი მაინც პირადულია!
-ჰაჰ ჩემ ძმას ხომ არღალატობ?იცოდე მოგკლავ!
ნაიონი:-არაა!
-კარგი წავალ!ეგრევე ჩემი ძმის ოთახში ავედი და კარები ჩავკტე.
ნამჯუნი:-დაიკო რა გჭირს?
-მეეეეეე.....რომ გითხრა დამიჯერებ?
ნამჯუნი:-დროზე ვთქვი უკვე ვნერვიუოლობ!
-ესეიგი...................................................................................................სასწრაფოდ რამე უნდა ვიღონოთ!
ნამჯუნი:-რამე დალიე?საიდან ეს ამხელა ტყუილი?
-მადლობა რომ იმ ძუკნას ენდობი და საკუთარ დას აარა!
კარები გავაღე და გამოვედი.
-მამა გთხოვ არგინდა ის წყეული ხელმოწერა!ვეუბნებოდი ტელეფონით თან შიშით ვტიროდი!
მამა:-ლისა მართლა არვიცი რავთქვა!
-გთხოვ მენდე!შენ მაინც..ალბათ ჩემი ტირილსი ხმა გაიგო.
მამა:-კარგი აუცილებლად დაიჭერენ მას და მის შვილსაც!
-მადლობა!
დილას*
ხმაური მაღვიძებს უცებ ხალათს ვიცვამ და ქვემოთ ჩავდივარ!ორ პოლიციელს გაკავებული ყავს ნაიონი და მიათრევენ!
ნაიონი:-გთხოვ დამეხმარე!
ჯუნი:-ის უდანაშაულოა ახალვე შეჩერდით!
ნახევარისაათის შემდეგ*
ყველა ჩუმად ვართ,ნამჯუნი კედელთან არის ჩაკეცილი და ვერიაზრებს რამოხდა უეცრად ჩემსკენ მოემართება და ლოყაზე მწარე წვას ვგრძნობ.
ჯუნი:-შენი ბრალია!ვის რაში სჭირდები?ახლავე წადი სადაც გინდა არდამენახო!
მეც გამწარებული ვდგები და ტირილით ვეუბნები:-იცი სად წავალ?ჯინთან და ქუქთან!სწრაფად მივდივარ ოთახში ვიცვამ და ბარგს ვალაგებ!
ტაე:-ასე უბრალოდ ვერ წახვალ!
-რაშენი საქმეა?თვით ნამჯუნმა მითხრა წადიო!
ტაე:-რომ თქვი რომ მათთან მიდიოდი სადღაც გაიქცა!
-უკვე აღარ მაინტერსებს ჩემთვის არავინაა!
ჯენი:-ლისა იმ ბოზ ჯისოსთან დაბრუნდები?
-დიახაც და იცი რა ბოზი შენ ხარ!უცებ გავდივარ ოთახიდან მაგრამ ტაეს ხმა მესმის.
ტაე:-ინანებს ჯენი ნახავ!რასაც გავუკეთებ!
****
ჯინი:-შემოდი ჩვენი სახლის კარგი შენთვის ყოველთვის ღიაა!
-დიდი მადლობა!
ჯიმინი:-იცი აქ შენი ძმა იყო!
-მართლა რამეხომარდაგიშავათ?
როზე:-არა გვითხრა რომ შენთვის კარგად მიგვეხდა და რომ ის თქვენს მშობლებთან მიდის ცოტახნით!
-შესანიშნავია ანუ სულ თქვენთან ვიქნები?
ჰოსოკი:-როგორც ჩანს!
მომო:-ისე ჩემი ძმა ხომ არგინახავათ მთელი დღეა ვეძებ!
-დღეს საღამოს უნდა შევხვდეთ!
ჯინი:-აჰამ უკვე ვიცი რას აკეთებს ნუღელავ მომო!
***
ჯანქუქი🐰:-გარეთ გამოდი გელოდები!
ლისა🦄:-ახლავე!
მანქანაში*
-სად მივდივართ?
ჯანქუქი:-მალე გაიგებ პატარავ!

       🦄❣️🐰

სრულიად განსხვავებულები🌹Where stories live. Discover now